Oke en als ze niet aansluiten mogen we bij jou binnen komen zitten . En als de 60 bij jou stopt kom ik voortaan als ik op vrijdagavond geen vervoer heb wel naar jou
lui... weet je hoever nwh fietsen is vanaf nw-vennep, zou best in noordwijk of noordwijkerhout willen wonen, wat dichter bij Mexx en Mazzel en de manege
Haha, ik ga nog op de fiets naar station doordeweek, tis dat we met Esther meemoeten naar Atlas moet ik alleen voor terug even zoeken hoe ik thuis kom vanuit Den Haag.
De bus is voor 's nachts niet echt een optie vanuit Den Haag, die pokkedingen rijden niet meer vanaf 24.00. Ik hook vanaf Leiden wel en anders moeten we bij diegene slapen die wel kan thuiskomen
Mijn vader bellen of hij me van nw-vennep haalt Of hopen dat bus 60 nog rijdt om die tijd ow zie dat de laatste om 23:41 vertrekt, kan ik nog naar huis en Fenna en jullie niet meer, want bus 60 gaat dan niet verder dan Voorhout
ik moet nog eerder half 12 al weg nou hoop het niet zo laat te maken. Maar Sas, je zit in de vakantie en op Maandag, denk dat je morgen wel een betere nachtdienstregeling hebt