Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel gezellig, wat achtergrond geluid
Waren ze weer blij gister lekker samen op buitenrit? Met turbo-knop aan? hihi
Komt vast nog goed 
Blijf nog steeds duimen hoor!
Wel lekker een uur langer weekend
(en een dag extra vrij voor Thirz
Altijd fijn zo'n telefoontje!)
Had het idd ook gezien dat hij t werd! Disney sing-a-long lijkt me ook leuk! 
Kunnen we weer even onze liedjes kennis opkrikken hihi. Misschien moeten we dan voorafgaand een Disney avondje houden waarbij we ál onze films gaan bekijken
Maargoed, we hebben nog wel ons etentje af kunnen maken voordat we gebeld werden 
Ben benieuwd hoor!
Was leuk! Knappe Jade hard aan het werk in de les. Nog een flinke lading foto's gemaakt
(nog meer foto's om te plaatsen
) En weer even gezellie bij gebabbeld! Daarna richting t brabantse. Joseph was leuk
En zondag nog even naar de uit-wedstrijd gekeken: 2-3 gewonnen
Die trainer is zó fanatiek! Hihi, echt leuk om te zien! Rond 4 uur in de trein gestapt naar huis en net voor Goes een aanrijding met een persoon gehad.. Jek! Zat gelukkig achterin en boven. Onduidelijk of t opzet was of een ongeluk, dus de TR erbij. Na 1,5 uur allemaal, een voor een, via de machinekamer eruit moeten klimmen en in groepjes achter de brandweerman aan moeten hobbelen naar de overweg. Uiteindelijk was ik 8 uur thuis. Achjah, had gelukkig geen haast.
Bowlen gaat nie meer door waarschijnlijk. Gezellie hè
Gelukkig wel helemaal kunnen uitrusten, heb je nu ook weer nieuwe stageplek?
Vervelend die terugreis!!
Kijk, hier heb je dus allerlei ruiterroutes, alleen beetje jammer dat er geen beschrijving bij zit!
Laatste keer liep ze er zo in, helpt wel als iemand vanaf achter ff helpt. Maar moet lukken in 10 min hoor! Erin voor de terugweg bij vreemde plek is wat moeilijker...haha! Maar goed als we vrijdags nog ff bellen
Goed nieuws Bar! Hopen dat t onder het zadel ook zo goed blijft gaan!
en ik had me voorbereid op een hoop kou
Maar dat viel alles mee. Mocht lekker in de dugout zitten, dus dan is t al snel beter te doen
Zonnetje erbij! Verder geen tenue hoor
Dat ik er ben is vast al genoeg aanmoediging! (wel beide keren dat ik er was gewonnen iig
haha)