manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 09:29

Ik ben ook van de partij zaterdag! Emily komt nog 's avonds, maar daarna kan ik mee, leuk!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:16

Leuk, heb dr zin in :D En we kunnen lekker uurtje langer slapen nu klok verzet wordt :))
Kom ik net thuis, zit Siep te spelen met een roodborstvogel :\ Heb die beesten al in jaren niet meer gezien, komt er eens 1, wordt ie gelijk gepakt, tis zonde!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 13:43

Ah een roodborstje.. Heb je tegen Siep gezegd dat hij díe moet laten vliegen?! Was ook niet meer te redden zeker?

Haha, Jut en Jul moet je ook niet willen scheiden hè :P Wel gezellig, wat achtergrond geluid :') Waren ze weer blij gister lekker samen op buitenrit? Met turbo-knop aan? hihi
Kon gister niet mee naar de paarden. Volgende week is het herfstvakantie, dus even zien of we dan al plannen hebben. En anders misschien de week daarna? Even kijken wat t weer dan doet :) Komt vast nog goed :P

Pfft wat ontzettend zuur Bar!! Kan me voorstellen dat je t niet breed hebt.. Nog steeds geen nieuws? Bah :\ Blijf nog steeds duimen hoor!
Spannend dinsdag! Suc6! Laat je de uitslag weten?

Dit weekend ben ik niet thuis, dus ik ga niet mee stappen. Wel jammer! Gaan we weer eens stappen, ben ik er nie :P Wel lekker een uur langer weekend :D (en een dag extra vrij voor Thirz ;) Altijd fijn zo'n telefoontje!)
Ik word steeds benieuwder naar Joseph! :D Had het idd ook gezien dat hij t werd! Disney sing-a-long lijkt me ook leuk!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:08

Hallo allemaal....
Ik ben weer terug van vakantie, en het was echt super...we hadden echt heerlijk weer, en we hebben heel veel leuke dingen gedaan...zal binnenkort eens foto's plaatsen...
Ik ga zaterdag ook gezellig mee, lang geleden dat we weer zijn geweest...heb er zin in....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:26

Welkom thuis Marieke, ben benieuwd naar je foto's :)
Balen dat Mojito nog steeds niet thuis is Bar, ik hoop echt voor jullie dat ze binnenkort weer aan komt lopen!

He Anne, dat lijkt me helemáál iets voor ons die Disney-sing-a-long :D Kunnen we weer even onze liedjes kennis opkrikken hihi. Misschien moeten we dan voorafgaand een Disney avondje houden waarbij we ál onze films gaan bekijken :+

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:36

Nog steeds geen Mojito |(

Begin al wel een beetje zenuwachtig te worden ook voor dinsdag...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:34

Hoe was het gisteren tijdens het stappen? Gezellig weer? Ik was ook nog eventjes in Middelburg maar werd gebeld door de oppas; of ik weer naar huis wilde komen omdat Febe weer ziek werd. Die heeft vorige week een fikse longontsteking gehad. Dat was alles behalve grappig. Gelukkig is ze nu weer een heel eind opgeknapt afgezien van de benauwdheid waarvoor ze nog steeds een puffer heeft.
Vond het wel jammer, want had wel gedacht jullie tegen te zullen komen :) Maargoed, we hebben nog wel ons etentje af kunnen maken voordat we gebeld werden ;)

Marieke, waar blijven de foto's??! ;) Ben benieuwd hoor!

Ahh Bar, echt niet leuk van Mojito. Nog steeds niet aan komen wandelen? En geen reacties gehad op je posters?

Cis, wanneer kan je naar de bios?? Ik heb vanaf volgende week weer stage en dan begint de drukte weer... Dan kan ik alleen in de weekenden.

Ik had de afgelopen week vakantie. Alleen een beetje jammer dat ik de hele tijd binnen heb moeten zitten met Febe. Ik heb me geloof ik nog nooit zo verveeld haha. Maar ook wel eens lekker! Maar vanaf donderdag toch leuke dingen gedaan dus ben weer lekker opgeladen.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:15

Nee nog steeds geen Mojito, niemand weet iets... echt zo hopeloos! Voel me nog steeds echt rot en slaap nog steeds slecht... pfff hoop echt dat ze nog terug komt!

Wat balen zeg van Febe! Arm kind!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 11:54

Ow balen zeg Bar! Die onzekerheid is helemaal rot lijkt mij! (slecht nieuws ook natuurlijk, maar nu weet je helemaal niets!) Ik hoop ook nog steeds dat ze nog aan komt wandelen Bar! Sterkte!

Hè dat is ook niet de ideale vakantie week dan Kims.. Andere kant; op school zitten terwijl je kind zo ziek is lijkt me ook nie fijn. Liever gewoon helemaal niet ziek natuurlijk! Beterschapjes nog voor Febe!

Vrijdag eerst met Mariekje naar Jade geweest :D Was leuk! Knappe Jade hard aan het werk in de les. Nog een flinke lading foto's gemaakt :Y) (nog meer foto's om te plaatsen ;) ) En weer even gezellie bij gebabbeld! Daarna richting t brabantse. Joseph was leuk :):) En zondag nog even naar de uit-wedstrijd gekeken: 2-3 gewonnen 8-) Die trainer is zó fanatiek! Hihi, echt leuk om te zien! Rond 4 uur in de trein gestapt naar huis en net voor Goes een aanrijding met een persoon gehad.. Jek! Zat gelukkig achterin en boven. Onduidelijk of t opzet was of een ongeluk, dus de TR erbij. Na 1,5 uur allemaal, een voor een, via de machinekamer eruit moeten klimmen en in groepjes achter de brandweerman aan moeten hobbelen naar de overweg. Uiteindelijk was ik 8 uur thuis. Achjah, had gelukkig geen haast.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 12:05

Marieke: ik ben er komende zaterdag wel gewoon :) Bowlen gaat nie meer door waarschijnlijk. Gezellie hè :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:06

He Bar; begint nu toch wel lang te duren met Mojito! Succes vanmiddag bij Shaar; hopen dat de uitslag goed is :j
Nou Kims; ook geen vakantie zoals je m had voorgesteld :+ Gelukkig wel helemaal kunnen uitrusten, heb je nu ook weer nieuwe stageplek?
Anne van Joseph genoten!! En naar welke wedstrijd ben je dan geweest? Of heb ik iets gemist :o? Vervelend die terugreis!!
Nou Bianz, met beetje geluk zijn de bermen morgen weer te doen voor onze 'scheurijzers' :)) Kijk, hier heb je dus allerlei ruiterroutes, alleen beetje jammer dat er geen beschrijving bij zit!
Nel; zaterdag schriktraining he!! Heb er zin in, maar vind t ook spannend hoor! Heb je al enig idee hoelaat ik klaar moet staan? Ga ik ook eens in een binnenbak rijden, nog nooit gedaan met Nous :')

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 15:13

Haha dat is al een hele training opzich dan: een binnenbak! hahaha. Ben echt benieuwd hoe ze t gaan doen :):)

Hoe was t bij de DA Bar? Ik hoop op goed nieuws! En nog steeds geen mojito?

Ik was zondag naar dé voetbalwedstrijd van Moerdijk in Standaarbuiten. Jaja 8-) haha Gewoon mee met Barry en zn team dus :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:23

Pfoe wat was ik zenuwachtig zeg vanmiddag! Was echt bang voor t oordeel van de dierenarts...
Naja hij dus shaar dr been weer kaal geschoren en echo apparaat erop. Dr checkligament is volledig genezen, wat natuurlijk echt super is en ook boven verwachting! De vezels die erin zitten zijn al goed aan t groeien, maar natuurlijk nog wel erg teer. Ik moet nu 1 maand lang onder t zadel eerst 10 minuten stappen, dan ongeveer 300 meter draven en dan nog een paar minuten uitstappen en dan koelen. Als dr been dan netjes dun blijft is t natuurlijk super, als dr been dikker wordt dan moeten we een stapje terug. Over 1 maand moet ik de dierenarts bellen en dan gaan we dus verder opbouwen. Hij verwacht dat, als alles goed blijft gaan, het ongeveer dus 6 maanden in totaal gaat duren, dat betekent dat we nu op de helft zijn!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:34

Oh Super goed nieuws Bar!!!!
Fijn!

Thirz, ja spannend he voor as zaterdag!
We moeten daar om 12 uur zijn, dus mn schoonvader komt eerst om Voice, die laden we zo rond half 11 denk ik in en dan komen we naar jou.
Is nous makkelijk met inladen?
Want daar gaat de meeste tijd inzitten.
We bellen zoiezo vrijdag nog even om de laatste afspraken te maken.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:32

Aha, bij een voetbalwedstrijd Anne, was je helemaal in je fan-tenue? :P
Echt super Bar; zulk fijn nieuws :j
Nou Nel, zo vaak heb ik Nous nog niet ingeladen :+ Laatste keer liep ze er zo in, helpt wel als iemand vanaf achter ff helpt. Maar moet lukken in 10 min hoor! Erin voor de terugweg bij vreemde plek is wat moeilijker...haha! Maar goed als we vrijdags nog ff bellen :)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 21:58

Kijk dat geeft weer moed :) Goed nieuws Bar! Hopen dat t onder het zadel ook zo goed blijft gaan!

Ja een voetbal wedstrijd! Ik heb geen uit-wedstrijden hoor :) en ik had me voorbereid op een hoop kou :+ Maar dat viel alles mee. Mocht lekker in de dugout zitten, dus dan is t al snel beter te doen :j Zonnetje erbij! Verder geen tenue hoor :P Dat ik er ben is vast al genoeg aanmoediging! (wel beide keren dat ik er was gewonnen iig :D haha)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 22:03

Ja hoop t ook dat t goed gaat!

Mojito is nog steeds niet terug trouwens...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:47

Mojito is dood |(
Ze lag langs de kant van de weg... iemand belde me en we hebben dr net begraven...
Ik voel me echt alsof mn hart uit me weg is gesnokt...

Rust zacht lieve Mojito.... ;(

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 00:10

O jee Bar, wat erg! Arme jij, heb je al die tijd gehoopt dat ze terug naar huis kwam en dan vind je haar zo... Dikke knuffel

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 00:15

Kims, ondanks dat Febe zo ziek was dus toch nog een beetje kunnen uitrusten tijdens de vakantie. Nu weer hard aan het werk? Let een beetje op jezelf he!
Thirz, die routes zien er erg leuk uit, we gaan ze eens goed testen!
Anne, spannende wedstrijden haha! Maar wel leuk om zo mee te gaan, mis de voetbal niet echt, maar als ik dat weer zo hoor: gezellig is het altijd!
O ja Bar, dat vergeet ik nu bijna nog; blij dat het nieuws van Shaar zo positief is!
Marieke, al foto's uitgezocht? Ik kan nog steeds niet plaatsen omdat ze op CD-rom staan en mn pc kapot is en mn laptop geen cd-ingang heeft. Jammer!
Nel en Thirz, plezier met de schriktraining zaterdag!
Zo, ik ga eens stoppen, ben al vanaf 13 uur vanmiddag aan het werk (dossiers bijwerken, erg fijn) en heb het helemaal gehad. Morgen lange dag met stagiaire, vrijdag weer aan het infuus, bah!
Trusten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:09

Aaah Bar, wat ontzettend erg!! Heel veel sterkte :(:)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 14:18

Ah nee Bar! Ow bah.. Heb er gewoon kippevel van. Je blijft toch hopen dat ze weer op de stoep staat.. Sterkte Bar!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 16:18

Ik voel me echt zo rot... zie steeds dat beeld voor me hoe ze daar lag... gewoon het idee dat ik nooit meer lekker met dr kan kroelen... gewoon t feit dat ze nog niet eens 1 jaar oud was... ik vind het gewoon zo oneerlijk... ik mis dr zo verschrikkelijk!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:46

Oh Bar wat balen zeg van Mojito...sterkte....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:45

Vooral vreselijk dat je haar nog zo hebt zien liggen Bar en dat je haar nu moet missen, ik voel echt met je mee...