Of dat ook niet meer?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sily schreef:Ach John is ook geweldig![]()
Wat zijn we toch allemaal goed hier he,en volgende keer allemaal gewoon te arrogant om andere te willen helpen, schiet je blijkbaar meer mee op.
liep bijna dwars door een boom heen! Mijn pootje bleef erachter hangen, ik stuurde echt als een gek, maar hij nam gewoon de kortste weg! Normaal zijn paarden van 20 jaren jong niet zo leip, maar mijn lieve Renkie was niet te houden
Zijn basisconditie is in ieder geval goed......al vraag ik natuurlijk wel erg veel van hem, mij is niet verteld wat hij van mij vraagt!!!......
(nog niet helemaal zeker) Daarna wordt het alleen ff op de maandag, Mike kan dan wel eerder komen (v.a. 17.00/17.30, maar weet niet of mensen dat halen??) Sily schreef:Sjips......doen jullie haar dan wel vangen (of hem) als die gevaarlijk wordt en ik eraf val en hij/zij terug naar huis rent?
Of dat ook niet meer?
biancaremijn schreef:he jet je moet wel uit kijken hoor met z,n hart werkent paard
Jetta schreef:FLIPPIE ! Waar gaat dit nu weer over allemaal, lieve, geweldige, ongelooflijk knappe en dappere stalgenoten van me??
Heerlijke rit gemaakt, ja die Anita weet nog eens een route uit te stippelen! Heb een ietsiepietsie blauw knietje, mijn lompe knollieliep bijna dwars door een boom heen! Mijn pootje bleef erachter hangen, ik stuurde echt als een gek, maar hij nam gewoon de kortste weg! Normaal zijn paarden van 20 jaren jong niet zo leip, maar mijn lieve Renkie was niet te houden
Zijn basisconditie is in ieder geval goed......al vraag ik natuurlijk wel erg veel van hem, mij is niet verteld wat hij van mij vraagt!!!......

Sily schreef:Jet!!!!
Geweldig mooie, lieve en dappere vrouw.
Komt u ons hier vereren met uw aanwezigheid, o hoe mooi schijnt uw ehmsz...*hoe noem je zo'n ding om je hoofd heen? die engeltjes ook hebben?) ons tegemoet![]()
Hebbie erg au knie?
haha
Mijn prive-bodyguard
Ireentjuh schreef:heeee, banketstaaf allemaal eens niet zo snel! ik hou het ff niet meer bij, moet nog van 2 dagen teruglezen
heeft Evita zich gedragen??
Jetta schreef:Lieverd, ik ga morgen lekker even heel hard werken!!
Sily schreef:Irene, Evita is levensgevaarlijk geweest![]()
We hebben er met tien mensen achter gehangen, maar toen maakte ze een flikflak en vloog Ries door de lucht (of was dat met die andere?) en toen zag ik Anous er achter aankomen rennen met haar zweep en laklaarzen en Evita sprong toen in de sloot en toen kwam de TATUU en die hebben haar eruit getakeld.
Ok...ze was dus gewoon braaf en lief....gewoon Evitatjuh