Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? 
En had vorige week niet gelest dus vond het zelfstandig om deze week 2 keer te lessen.
Astor schreef:Ja vorige keer had ik geoefend zonder bordjes. Maar onze bak is heel groot dus dan moet je de helft van de bak gebruiken.
Maar de bordjes staan wel door de hele bak waardoor je heel erg moet zoeken haha.
Vandaar dat ik gisteren de hale bak had gebruikt en bordjes in de grond had gestoken.
Ging een stuk beterEn had vorige week niet gelest dus vond het zelfstandig om deze week 2 keer te lessen.
Voordat ik zondag op wedstrijd ga! Was daarvoor op vakantie Dusja haha.
Leuk dat je vanavond springles hebt met Ringo! Van wie heb je les?
!
! Zal vooral de conditie zijn die aan het werk wordt gezet! Dat heb

Astor schreef:Kirsten, Ik had de bak uitgezet met bordjes om mijn proefjes te oefenen![]()
En donderdag heb ik weer les en dan ga ik weer mijn proefjes oefenen.
Zondag heb ik wedstrijd op Rsva! Dus ben erg benieuwd hoe mijn debuut gaat!
En wat leuk dat je van Ronald les hebt! Wat leuk zeg! Wist ik helemaal niet haha.
Maar komt hij bij jou op stal of gaan jullie met de trailer daarheen?
Priscilla, Leuk dat je weer les hebt! Ik had erg last van mijn conditie tijdens mijn eerste les na mijn vakantie.
Jeetje zat hijgend op Az! Dacht echt wooow wat een slechte conditie
Nu sport ik ook gewoon 1 keer in de week bij de sportschool. Iedereen vraagt me waarom ik dat doe.
Omdat ik natuurlijk best slank ben maar ik doe het echt voor mijn conditie want die is sleeeeeecht!!