Ik ben goed

Is beter dan spelletjes ofzo. Dit is te minste cool en gezellig

Ik wil dan wel spook zijn xD Als we nou met de mensen uit dit topic vragen of ze spoken nodig hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:omg de toppers
elise, nog een leuke vd demo ofzo nodig na de proefjes?
Elise95 schreef:@Michelle
Ik ben goed
Is beter dan spelletjes ofzo. Dit is te minste cool en gezellig.
Ik wil dan wel spook zijn xD Als we nou met de mensen uit dit topic vragen of ze spoken nodig hebben
X_Michelle_X schreef:Elise95 schreef:@Michelle
Ik ben goed
Is beter dan spelletjes ofzo. Dit is te minste cool en gezellig.
Whahahahaaa, neee, je moet met mij mee lopen, vind zoiets zooo grappig, ik ging op de camping ook altijd mee doen, en dat is zoooo grappig, ik ging ook een keer die mensen, die ons moesten laten schrikken, ging ik laten schrikken
Elise95 schreef:Maar ik ga slapen. Na me positief denken momentje. Ben een boek aan het lezen (paardenboek) waarover het gaat dat als je iets helemaal in denkt je hersenen gaan proberen om het helemaal waar te maken. Dus als je denkt dat je training heel goed gaat zullen je hersenen er alles aan doen om het zo te krijgen.
Cool he
Elise95 schreef:X_Michelle_X schreef:Whahahahaaa, neee, je moet met mij mee lopen, vind zoiets zooo grappig, ik ging op de camping ook altijd mee doen, en dat is zoooo grappig, ik ging ook een keer die mensen, die ons moesten laten schrikken, ging ik laten schrikken
Ik vind het eng. De vorige keer was ik tegen zo'n iemand aan gelopen. En werd ik uitgelachen omdat ik gillend weg rende.
X_Michelle_X schreef:Elise95 schreef:Maar ik ga slapen. Na me positief denken momentje. Ben een boek aan het lezen (paardenboek) waarover het gaat dat als je iets helemaal in denkt je hersenen gaan proberen om het helemaal waar te maken. Dus als je denkt dat je training heel goed gaat zullen je hersenen er alles aan doen om het zo te krijgen.
Cool he
owkeeeee,, dus we meoten opstappen alsof we op totilas rijden.. en dan gaan je hersenen alles eraan doen, om dat ook zo te laten gebeuren...?
dan ga ik morgen een 10 halen voor engelswhahahahahaha
edit: typo's
Queelens schreef:Elise95 schreef:Maar ik ga slapen. Na me positief denken momentje. Ben een boek aan het lezen (paardenboek) waarover het gaat dat als je iets helemaal in denkt je hersenen gaan proberen om het helemaal waar te maken. Dus als je denkt dat je training heel goed gaat zullen je hersenen er alles aan doen om het zo te krijgen.
Cool he
Jeps, daar ben ik heilig van overtuigd dat dat klopt.
die gedachte heeft mij en Peri wel een eind opweg geholpen
X_Michelle_X schreef:owkeee,, wie is jou voorbeeld op dit moment?