Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:Ja maar dat is m'n punt dus ook, ik denk dat menig ruiter zo de B doorvliegt ( als je je paard een beetje aan het lopen hebt ) en dan ben ik de B door en dan ? Dan loop ik vast omdat me paard nog niet kan wijken..
Dan verspil ik veel geld aan me startkaart omdat ik dan eerst paar maanden verder moet trainen voordat ik kan starten in de L1, en dat is een beetje m'n probleem.
Toen ik Xander kocht zei ik : In Januari ligt m'n startkaart bij de KNHS op de mat
Maar tis nu al Maart en heb het nog niet aangevraagd. Dan kom ik dus bij het ''probleem'' wat ik hierboven beschrijf.. Dus ik heb zoiets van, ik wil eerst alles voor mekaar hebben dat alles wat meer bevestigd is en ik wil het eigenlijk zo doen dat ik in de training dus voorloop op me wedstrijden
Maargoed, ik heb nu zoiets van, van de zomer start ik wel een keeertje maar denk dat het er dan nog niet van gekomen is
hahaha
Bij de weeeggg, wanneer ga je een keer mee naar m'n kanjer? 
Pebbs schreef:Ja maar dat is m'n punt dus ook, ik denk dat menig ruiter zo de B doorvliegt ( als je je paard een beetje aan het lopen hebt ) en dan ben ik de B door en dan ? Dan loop ik vast omdat me paard nog niet kan wijken..
Dan verspil ik veel geld aan me startkaart omdat ik dan eerst paar maanden verder moet trainen voordat ik kan starten in de L1, en dat is een beetje m'n probleem.
Toen ik Xander kocht zei ik : In Januari ligt m'n startkaart bij de KNHS op de mat
Maar tis nu al Maart en heb het nog niet aangevraagd. Dan kom ik dus bij het ''probleem'' wat ik hierboven beschrijf.. Dus ik heb zoiets van, ik wil eerst alles voor mekaar hebben dat alles wat meer bevestigd is en ik wil het eigenlijk zo doen dat ik in de training dus voorloop op me wedstrijden
Maargoed, ik heb nu zoiets van, van de zomer start ik wel een keeertje maar denk dat het er dan nog niet van gekomen is

Broccoli schreef:Vandaag heeft Cornel op Merania gestapt. Hij wilde ook wel een stukje draven, maar dat ging niet helemaal! Haha weet ie meteen dat paardrijden niet zo makkelijk is als het eruit ziet! Hij viel er bijna af met die draf![]()
En wat is Merania toch een super brave!
Volgende keer een foto maken!
Broccoli schreef:Wow ik ben dom! Wat is een panini?

Broccoli schreef:Ik heb geen idee wat ik ga eten. Dalijk naar vrienden en daar eten!
Vind dat nog wel heel spannend, maar gewoon doen is het motto!

Liisette_ schreef:Ik ben in ieder geval blij dat ik het weer een keer gedaan heb. Of we het in de toekomst blijven doen.. ??? Het wordt zowiezo geen buitenseizoen voor ons, ik wil en ga lekker lol en stressloos rijden! Wedstrijden komen (misschien) ooit later wel weer!
Had hem na het rijden in de paddock gegooid, vind ie zo lekker he! Hij heeft er zeker nog een uur in gestaan ofzo, haha! En dan kan ie zoooo leuk kijken.. tegen zo'n koppie kan je toch niet op...![]()
![]()