Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:31

Ik zag iedereen vandaag in wedstrijdkleding en dan begint het bij mij toch ook wel te kriebelen := :o

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:33

Niet te vroeg starten hoor Noor, dat brengt dan zoveel spanning en das zonde van je relatie met Xander.
Je kan beter straks gewoon super hard door de B scheuren omdat je te goed bent. ;)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:40

zuchtt :O

Pebbs

Re: Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:41

Ja maar dat is m'n punt dus ook, ik denk dat menig ruiter zo de B doorvliegt ( als je je paard een beetje aan het lopen hebt ) en dan ben ik de B door en dan ? Dan loop ik vast omdat me paard nog niet kan wijken..
Dan verspil ik veel geld aan me startkaart omdat ik dan eerst paar maanden verder moet trainen voordat ik kan starten in de L1, en dat is een beetje m'n probleem.
Toen ik Xander kocht zei ik : In Januari ligt m'n startkaart bij de KNHS op de mat :D
Maar tis nu al Maart en heb het nog niet aangevraagd. Dan kom ik dus bij het ''probleem'' wat ik hierboven beschrijf.. Dus ik heb zoiets van, ik wil eerst alles voor mekaar hebben dat alles wat meer bevestigd is en ik wil het eigenlijk zo doen dat ik in de training dus voorloop op me wedstrijden :P
Maargoed, ik heb nu zoiets van, van de zomer start ik wel een keeertje maar denk dat het er dan nog niet van gekomen is :=

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:42

Kirsten_S schreef:
zuchtt :O

Is er wat ?

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:42

Pebbs schreef:
Ja maar dat is m'n punt dus ook, ik denk dat menig ruiter zo de B doorvliegt ( als je je paard een beetje aan het lopen hebt ) en dan ben ik de B door en dan ? Dan loop ik vast omdat me paard nog niet kan wijken..
Dan verspil ik veel geld aan me startkaart omdat ik dan eerst paar maanden verder moet trainen voordat ik kan starten in de L1, en dat is een beetje m'n probleem.
Toen ik Xander kocht zei ik : In Januari ligt m'n startkaart bij de KNHS op de mat :D
Maar tis nu al Maart en heb het nog niet aangevraagd. Dan kom ik dus bij het ''probleem'' wat ik hierboven beschrijf.. Dus ik heb zoiets van, ik wil eerst alles voor mekaar hebben dat alles wat meer bevestigd is en ik wil het eigenlijk zo doen dat ik in de training dus voorloop op me wedstrijden :P
Maargoed, ik heb nu zoiets van, van de zomer start ik wel een keeertje maar denk dat het er dan nog niet van gekomen is :=

Lekker rustig aan doen, hij is jong en jij hebt de tijd. Eerst moet het gevoel juist zijn en dan maak ik de spandoeken wel!!!
Laatst bijgewerkt door Marjolein29 op 13-03-11 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:44

word het huiswerk zatt..

Pebbs

Cooooowl :D hahaha 8-) Bij de weeeggg, wanneer ga je een keer mee naar m'n kanjer? :D
niet komende week maar de week erna ? Dan mag ik echt weer rijden na z'n tandartsbehandeling!

Pebbs

Kirsten_S schreef:
word het huiswerk zatt..

dan stop je toch :P

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:47

Gaan we doen zodra je weer kan rijden ga ik mee. Zeg maar wanneer en ik gaat mee.Mits het gaat met de DA maar daar werk ik maar 1 of 2 dagen per week dus da komt goed!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:48

Ooohwww toppp!! :D Dan hou ik je op de hoogte! wil volgende week zondag sowieso rijden, dan is het 2 weken geleden, misschien ( want het ziet er al goed uit ) dat ik er vrijdag ook al even opstap...
Maar dan de week erop kunnen we ff knallen :D

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:55

Pebbs schreef:

ahjoh! hij is nog hardstikke jong, voldoende tijd nog om te starten! beter idd. even wachten tot alles 100% bevestigd is, en je idd. al wat verder bent als B-klaar.
ennee, miss. wel een keertje kijken of je mee mag starten hc als er wedstrijd is daar? sommige stallen doen dat wel, en aangezien je daar ook in pension staat, is het miss. wat makkelijker te regelen.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:59

Jaa dat kan ik idd wel een keertje proberen! :j

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:08

Kan je ook meteen even zien hoe de jury erover denkt, en wat je kan verbeteren en wat al goed gaat. en aangezien het toch een thuiswedstrijd is, is dat wel zo makkelijk dan!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:41

Broccoli schreef:
Vandaag heeft Cornel op Merania gestapt. Hij wilde ook wel een stukje draven, maar dat ging niet helemaal! Haha weet ie meteen dat paardrijden niet zo makkelijk is als het eruit ziet! Hij viel er bijna af met die draf := :(:) En wat is Merania toch een super brave!

Aaahw. Leuk hoor, dat ie het durft :D Volgende keer een foto maken!
Sjoerd wil het ook leren, maar dat wil ie dan voor mij doen in plaats van zichzelf :))

Broccoli schreef:
Wow ik ben dom! Wat is een panini? :o?

HAHAH :D
Broccoli schreef:
Ik heb geen idee wat ik ga eten. Dalijk naar vrienden en daar eten!
Vind dat nog wel heel spannend, maar gewoon doen is het motto!

Goedzo meisje :+:
Liisette_ schreef:
Ik ben in ieder geval blij dat ik het weer een keer gedaan heb. Of we het in de toekomst blijven doen.. ??? Het wordt zowiezo geen buitenseizoen voor ons, ik wil en ga lekker lol en stressloos rijden! Wedstrijden komen (misschien) ooit later wel weer! :)

Had hem na het rijden in de paddock gegooid, vind ie zo lekker he! Hij heeft er zeker nog een uur in gestaan ofzo, haha! En dan kan ie zoooo leuk kijken.. tegen zo'n koppie kan je toch niet op... <3 <3 <3

Nou Lisette.. Ik doe het je niet na hoor :p Met Gringo zal ik nooit in de ring verschijnen :p
Maar wel fijn dat ie nu een weekje van jou is. En in de zomer inderdaad gewoon lekker rijden!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:00

Nou dan gaat ik maar naar bed ... 8)7 :O :O

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:01

Zo, hehe, eindelijk klaar met natuurkunde. Nu nog even aardrijkskunde en geschiedenis doornemen en dan pitten. :z

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:05

esiebessie schreef:
Zo, hehe, eindelijk klaar met natuurkunde. Nu nog even aardrijkskunde en geschiedenis doornemen en dan pitten. :z

nu nog hahah, nee ik kannn niet meerr, me kont doet echt pijn van het zitten :')

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:28

Wat een leuke fotos zag ik langs komen ! en ook 3 minderen:p

ELke keer asl ik romy zie doet me beentje auwww die heeft daar een keer zo hard in gebeten :P

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:51

Hahah aaahw.. Romy lijkt een schatje maar kan best gemeen uit de hoek komen :p

Sjoerd hield Gringo laatst vast in de bak toen ik m'n cap ging pakken, rende Romy recht op hem af met haar oren in der nek :oo
Twee meter voor ze Sjoerd zou raken, stopte ze.
Sjoerd schrok zich lam en anders ik wel..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 06:47

@ Noor, de B door vliegen zal nog wel mee vallen.. Je moet maar net de juiste jury treffen..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 09:29

Mogel..

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 09:53

Mogge

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 09:57

Moggel

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:00

Morgen