Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:38

winnitou schreef:
xan schreef:
Gister voor het eerst mijn auto uitgeprobeerd met de trailer erachter.

SUPER !!!!!!

Wat voelde ik me rijk, eigen auto, eigen trailer, eigen paard !!!!!

En rondje twiske ging ook super :D

met de auto of op het paard????

hahahhahahaha, beide :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:39

winnitou schreef:
De gipsverbandmeester heeft de rontgenfoto's vergeleken en gemeten en volgens hem is mijn linkervoorvoet nu 3 1/2 cm smaller dan voor de operatie.
Je wordt een dure zegt ie nog met alle nieuwe schoen die je moet hebben.
Ha hoop dat ik een goedkope ben en dat alle schoenen die nog in de kast staan mij weer passen...

Alles goed verder ??

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 14:48

@Winn,straks je spieren weer trainen dan word iee wl wer dikker toch?
@Xan,zeker genieten met hele spul lekker ff decadent.Fortuinlijke vrouwen hahaaha was gistre nog op tv.
@Shn,heb het blad gekocht ben heel benieuwd zat bij de AH het vak voor de kassa al af te turen en ineens zag ik het staan hahha.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 14:50

Eerst ff stofzuigen n dan nog wat ophangen.Bij d Action heel gaaf kapstokje gekocht van oud hoyt met hartjes en daar ga ik allerlei hartjes met linten en geurzepjes aanhangen ben weer ff aan het deco-en

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 14:50

Lars zijn Lego verkoopt goed op marktplaats ruimt lekker op zo.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:36

xan schreef:
winnitou schreef:
De gipsverbandmeester heeft de rontgenfoto's vergeleken en gemeten en volgens hem is mijn linkervoorvoet nu 3 1/2 cm smaller dan voor de operatie.
Je wordt een dure zegt ie nog met alle nieuwe schoen die je moet hebben.
Ha hoop dat ik een goedkope ben en dat alle schoenen die nog in de kast staan mij weer passen...

Alles goed verder ??

hebben verder niks gedaan, alleen even gekeken en een schoentje voor onder het gips gemeten en meegegeven (mag ik pas volgende week eronder doen hoor)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:49

Nicole1995 schreef:
@Xan,zeker genieten met hele spul lekker ff decadent.Fortuinlijke vrouwen hahaaha was gistre nog op tv.
@Shn,heb het blad gekocht ben heel benieuwd zat bij de AH het vak voor de kassa al af te turen en ineens zag ik het staan hahha.

De breedte van mijn voet zit in het bot, daar hebben ze zoveel van weggehaald en verplaatst zodat het 3 1/2 cm dunner is.

Heb jaren geleden ook een abonnement gehad op J/M. Heel veel artikelen kun je ook op internet lezen of op hun site kijken of er iets interessant in staat ( www.jmouders.nl ). En googlen naar een onderwerp, kun je hele interessante artikelen vinden. Maar het komt altijd neer op communiceren....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:51

Nicole1995 schreef:

ja kleintjes worden echt groot...
Rowan wil nu wel afstand doen van peuterspeelgoed (haha, hij moest eens weten wat er al allemaal weg is, maar ik weet van niks hoor)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:10

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

De breedte van mijn voet zit in het bot, daar hebben ze zoveel van weggehaald en verplaatst zodat het 3 1/2 cm dunner is.

Heb jaren geleden ook een abonnement gehad op J/M. Heel veel artikelen kun je ook op internet lezen of op hun site kijken of er iets interessant in staat ( http://www.jmouders.nl ). En googlen naar een onderwerp, kun je hele interessante artikelen vinden. Maar het komt altijd neer op communiceren....

Oh,ja sorry beetje stom antwoord dan als het in de breedte van je voet zit vanwege bot wat weg is gehaald.Hij zit nu ook het blaadje van j/m door te kijken en stiekum wat te lezen toch wel beetje nieuwsgierig.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:15

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

ja kleintjes worden echt groot...
Rowan wil nu wel afstand doen van peuterspeelgoed (haha, hij moest eens weten wat er al allemaal weg is, maar ik weet van niks hoor)

Ja ,hahhha,Hij zei al;Op de andere school is het een beetje stom als je nog Lego hebt of speelt.Hij speelt al een dik half jaar er niet meer mee.Laptop tijdperk is nu aangebroken van een pc nu een laptop heeft ie gespaard heel handig met wachtwoord je raad het al wachtwoord weetie niet meer wat een gezeik (hele dag gister ook al lopen klooien met dat ding)..........zijn vader wist weer iemand voor dit weekend hij gaat toch naar zijn vader die kijkt er ff naar.Net deed zo`n box van UPC het niet meer dus geen tv.Dacht nou gezellig met Lars saampjes dicht tegen mekaar aan GTST op lappie kijken O:) Doet hij het in ene weer. _/-\o_ Is toch ff relaxter kijken.Nou ff niks meer please Y;(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:21

winnitou schreef:

Heb jaren geleden ook een abonnement gehad op J/M. Heel veel artikelen kun je ook op internet lezen of op hun site kijken of er iets interessant in staat ( http://www.jmouders.nl ). En googlen naar een onderwerp, kun je hele interessante artikelen vinden. Maar het komt altijd neer op communiceren....

Jee, dat is behoorlijk wat! Had net de cm erbij gepakt en 3,5 cm is echt heel veel! Dat worden straks Italiaanse schoenen (die zijn mega-smal), ha ha! :D ;)

Wat het communiceren betreft: dat klopt, het komt ook altijd op communicatie neer. Het gaat er alleen om op welke manier en dan is het wel fijn dat dit soort blaadjes en Internet je daar een paar handvatten voor kunnen geven. Weet nog dat mijn broer ging puberen en dat ik hard riep: "Mam, zo zal ik nooooooooooooit worden hoor!" O:) . Bleek dat ik 10 keer erger was.... :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:22

Nicole1995 schreef:

Heb je die met de bijlage van Mathijs van Nieuwkerk gekocht? Die vond ik zelf erg interessant (niet die man, die mogen ze houden, ha ha). ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:26

Vandaag konden we weer eens niet op onze eigen plek staan, want mevrouw de Koningin moest op het Paleis zijn voor een gelegenheid. Afgelopen week was ze daar ook al en daar wist mijn collega een leuke anekdote over te vertellen. Zij stond namelijk met de koets vast, omdat de stoplichten kunstmatig op rood werden gehouden (doorgaans een teken dat er koninklijk bezoek in aantocht is). De trams reden niet en er werd een soort kunstmatige file gemaakt. Het is dan de bedoeling dat de auto van de koningin via een bepaalde route aan komt rijden en via de artiesteningang in het Paleis verdwijnt. Mijn collega stond maar en stond maar.... op een gegeven moment keek ze achterom om te kijken hoe lang de file was geworden en dacht ineens: "Verrek, wat een bekend gezicht". Bleek het mevrouw de Koningin zelf te zijn, die in haar eigen file opgehouden werd: haar chauffeur had per ongeluk een verkeerde afslag genomen! :+
Vond het zelf wel hilarisch! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:42

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Heb je die met de bijlage van Mathijs van Nieuwkerk gekocht? Die vond ik zelf erg interessant (niet die man, die mogen ze houden, ha ha). ;)

Klopt,die heb ik gekocht.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 17:15

had vandaag dus even een hele vette terugslag, heb bijna de hele middag op bed gelegen (en een deel van de ochtend).
Heb ondertussen ook veel last van mijn schouder (door het lopen met krukken, oude blessure,)
maar hoef nog maar 34 dagen gips.....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 18:36

Balen, maar het hoort er helaas bij... Je zult je emotioneel waarschijnlijk ook even belabberd voelen, maar ook dat gaat weer goed komen! ;)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 19:25

winnitou schreef:
had vandaag dus even een hele vette terugslag, heb bijna de hele middag op bed gelegen (en een deel van de ochtend).
Heb ondertussen ook veel last van mijn schouder (door het lopen met krukken, oude blessure,)

Da's ff wat minder dus.
Rustig aan maar weer.
Kan ik maandag in de ochtend een bakkie bij je komen doen ???
Zet zelf wel de koffie, jij blijft met je been omhoog ! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 22:18

xan schreef:
winnitou schreef:

Da's ff wat minder dus.
Rustig aan maar weer.
Kan ik maandag in de ochtend een bakkie bij je komen doen ???
Zet zelf wel de koffie, jij blijft met je been omhoog ! :D

prima! ik ben thuis

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 23:49

hoe laat xan kom ik ook ff

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 12:23

ATE schreef:

gezelli

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 12:26

heb zo de balen, helemaal uitgerust om een douche te gaan nemen, doet die stomme ketel het weer niet. Had gelukkig nu wel eerst gekeken voordat ik onder de douche zat.
Gisteren is er een nieuw onderdeel ingekomen omdat de waakvlam steeds uitgaat, nu doet ie het helemaal niet meer..... krijg het met geen mogelijkheid aan de praat, heb dus de gasservice maar weer gebeld. Wordt sinds vorige week dinsdag de 4e keer al weer dat ze komen.
nog even en ik ruk dat ding van de muur....... Denk dat ik maar op kosten van de woningbouw naar de kapper ga......om daar mijn haar te laten wassen of ik laat me naar een badhuis taxieen en laat me daar lekker afsoppen

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 13:38

winnitou schreef:
ATE schreef:

gezelli

Hoe laat kom ik ook ff (als je het goed vind)......

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 13:40

Gaan er nog mensen naar Horse Ivent.....Ben van plan de zaterdag te gaan...Zijn er nog ergens kortingkaarten te krijgen of bestaan die helemaal niet ??????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 13:45

ATE schreef:

smuidra schreef:
winnitou schreef:
gezelli

Hoe laat kom ik ook ff (als je het goed vind)......

tuurlijk gezelli smui,
weet niet wat voor een tijd, heb Xan een sms je gestuurd, zodra ik antwoord heb zet ik het hier neer..

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 13:49

smuidra schreef:
Gaan er nog mensen naar Horse Ivent.....Ben van plan de zaterdag te gaan...Zijn er nog ergens kortingkaarten te krijgen of bestaan die helemaal niet ??????

Horse Event is op 9,10 en 11 september toch... dan heb ik dat weekend Rowan en een bbq van zijn voetbalteam bij ons op de camping. gaat me dus niet lukken om mee te gaan en al zeker niet op zaterdag.
Kortingskaarten oa bij tijdschrift paard en leven.
Even googlen waarbij je ze kan krijgen. Misschien ook wel via sponsors.
zal het voor je in de gaten houden