Wij hebben ons keurig gedragen, eerste stuk op strand was het druk, dus daar gestapt, richting meeuwenoord werd het rustiger, daar langs paarden gestapt die in de zee bezig waren en daarna ze even lekker laten gaan De klucht op en af doen we netjes rustig aan. We zijn op strand ook de andere in stal gepasseerd. In duin alleen even 'aso' op voetpad gestaan, een ander paard hield niet van haflingers en schimmels Amor is echt een watje, voor we jullie tegenkwamen liep hij al in de zee te stampen, had hem weer even naar Benji (schimmel) gestuurd zodat we niet hele strand apart reden. En daarna wilde hij even niet en toen we jullie gepasseerd waren, ging hij wel weer, hoefde ik niet veel voor te doen. Maffe pony is het En ik weet niet wat de plannen zijn voor ritje op zich vind ik wel leuk om met z'n allen ook ritje te doen, ik weet niet waarneer iedereen kan en wat iedereen wil qua rijden.
Balen van je knie Milou! Gelukkig was het verder wel een mooi ritje! Maar lastig idd niet meer kunnen draven. Al is extra galopperen ook niet verkeerd .
17 mei heb ik geloof ik nog niks gepland staan (behalve heel veel studeren ). Dus die dag zou ik misschien ook kunnen. Mits vriendlief nog niks gepland heeft wat ik niet weet .
Vanmiddag met mazzel rondje bosje gedaan bij stal, zonder zadel. Viel mij mee, kon aardig blijven zitten. Wat stukken gedraafd en nog stukje galop, omdat hij schrok van een wegvliegende eend. Zat prima. Rug was na rijden niet slechter als ervoor. Volgende week weer osteopaat en zadelmaker. Hopelijk kunnen we daarna verder opbouwen. Nu zitten we op 30-45 min. Van weekend hopelijk uurtje rijden.
Was echt heerlijk, warm weer. Lekker om dan met de hond te wandelen, mocht Troy niet mee? En ook nog rondje gefietst, sportief, Sas! Ik kon lekker in mijn t-shirtje rijden. Mazzel leek er niet veel last van te hebben. Ik heb wel geprobeerd om hem beetje aan de teugel te rijden, dan gebruikt hij zijn rug toch anders en zit hij nog lekkerder. Hij is gelukkig redelijk breed en heeft vlakke gangen, dus hij is lekker uit te zitten. En we hebben maar half uurtje gereden en van stal tot aan gooweg gestapt, daarna steeds stukjes gedraafd afgewisseld met stap. en laatste stuk naar stal ook weer gestapt. Daarna lekker ernaast nog stukje gewandeld. En wel fijn dat hij nu lekker op het land staat, ook beter dan op stal.
Hahahaha heeft Troy moeite met opstarten . Handig met ADHD Bobby erbij .
Zonder zadel rijden is echt heerlijk als je dat kan! Ik zou het met Shaggy niet aandurven maar mijn bijrijdster deed het ook vaak. Ik heb gewoon niet zo'n goede zit .
Gewoon oefenen, esther. Eerste stuk dacht ik in draf, als ik er maar niet afval, asfalt en prikkeldraad liggen niet zo lekker.het ging steeds lekkerder en ik vertrouwde steeds meer dat goed ging. Eigenlijk zou ik dit vaker moeten doen en dan uiteindelijk zo naar strand. Al moet ik zeggen dat ik nu zo stijf ben van de Spierpijn. Dat is minder.
Vandaar alleen bobby mee. Kaya is ool adhd tot het goed warm is en ze geen sloot heeft om af te koelen.
Mazzel zit echt prima, hij tilt zijn benen liever niet te hoog op, zit heerlijk. Nadeel buiten is dat hij zo om zich hern aan het kijken is, dat hij gaat lopen slingeren en zijn benen vergeet. Dus moest hem wel aan werk houden.
Mazzel is wel een fijn bolletje denk ik. Op Lune reed ik bijna altijd zonder zadel. In de manegelessen ook het liefst. Anita vond dat altijd best, Aad niet
Dat valt bij mazzel wel mee, zit wel minder lekker als hij zijn rug wegdrukt, maar het iswwel uit te zitten. Als hij zijn rug gebruikt, zit het nog lekkerder.