What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 11:19

winnitou schreef:
Hoera, ik mag weer op vakantie want het vakantie geld is gestort

:$ *\o/* :$ *\o/* :$ *\o/* :$

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 11:23

Wij zijn trouwens weer met een leuk project-je in de tuin bezig. Gisteren een mooie boeddha gekocht :j . Foto's volgen als het klaar is, of course..... ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:07

LIQUITA schreef:
Wij zijn trouwens weer met een leuk project-je in de tuin bezig. Gisteren een mooie boeddha gekocht :j . Foto's volgen als het klaar is, of course..... ;)

spannend :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 14:00

Tja, helaas tijd om naar m'n werk te gaan. Moet vanaaf weer tot 23 uur -O- . Maar morgen en overmorgen lekker vrij *\o/* . Dan moet ik het weekend weer werken -O- , maandag 1 dagje vrij *\o/* , dins-, woens- en donderdag werken -O- en dan......3 weken VAKANTIE *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* !!!!!
Na de vakantie heb ik dan nog 1 dag- en 1 nachtdienst en dan weer VAKANTIE!!!! 4 dagen KOOTWIJK *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* . En dan is de maand september ook weer om := .

Whahahaha...ben helemaal niet aan vakantie toe hoor O:) .

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:18

Ik heb weer triest nieuws |( . Maandagmiddag is plotseling na een epileptische aanval m'n Chihuahua Queleane overleden. Ze is elf jaar geworden. Hoop dat er nu ook nog eens leuke dingen gaan gebeuren. Zelfs m'n andere hondjes zijn er een beetje depri van. |( |( |(

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:46

smuidra schreef:
Ik heb weer triest nieuws |( . Maandagmiddag is plotseling na een epileptische aanval m'n Chihuahua Queleane overleden. Ze is elf jaar geworden. Hoop dat er nu ook nog eens leuke dingen gaan gebeuren. Zelfs m'n andere hondjes zijn er een beetje depri van. |( |( |(

nogmaals sterkte beppie
kan me voor stellen dat je deprie er van word hooor
maar onthou na regen komt er weer zonneschijn ;)

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:04

Werd net gebeld door buurt bemiddeling (maar liep nog buiten). MIjn onderbuurman wil toch in gesprek gaan met mij met iemand erbij. buurtbemiddeling belt zo terug, ben benieuwd wat er uit gaat komen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:04

smuidra schreef:

wat verdrietig! Sterkte!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:05

winnitou schreef:
Werd net gebeld door buurt bemiddeling (maar liep nog buiten). MIjn onderbuurman wil toch in gesprek gaan met mij met iemand erbij. buurtbemiddeling belt zo terug, ben benieuwd wat er uit gaat komen

nou ik ook hoop dat jullie tot iets kunnen komen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:11

maandagavond komt er 2 personen van buurtbemiddeling langs om mijn verhaal te horen. Hij wou eerst morgenavond komen maar dan is ook Rowan net terug van logeren en de volgende dag gaat ie met zijn vader op vakantie en kleine potjes hebben hele grote oren zeggen ze wel eens. Dus beter als dat manneke er maar neit bij is. Nu komen ze dan maandagavond. Op maandagavond (tot voor dat ik op vakantie ging) is het bij de benedenbuurman de "de rook om je hoofd avond met zijn huis vol". Ben benieuwd of het maandag weer zo is, dan kunnen de heren van buurtbemiddeling meeroken....

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:11

vanmiddag was ik op manege
ate was nog lekker op stal
collega zou komen met dochter van 3
ate ff lekker gepoetst
komt nadine
mamma first die is onsnapt
meisje van nevermind die ging haar parad halen en voor ze het wist stond first buiten het hek
ze heeft eerst ff eigen paard in stal gebracht
toen ben ik met haar meegegaan om firts weer terug te zetten
die had het erg naar zijn zin op land ernaast maar bleef gelukkig staan toen ik kwam met halster hebben hem dus weer netjes bij vrienden gezet
dus liquita hij heeft ff lekker gras gegeten en ging braaf mee naar eigen land

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:12

ATE schreef:
winnitou schreef:

nou ik ook hoop dat jullie tot iets kunnen komen

dat hoop ik ook, tot nu toe wou de onderburman niet in gesprek gaan omdat hij zelf uitmaakt wat hij doet (zegt ie).

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:13

winnitou schreef:
maandagavond komt er 2 personen van buurtbemiddeling langs om mijn verhaal te horen. Hij wou eerst morgenavond komen maar dan is ook Rowan net terug van logeren en de volgende dag gaat ie met zijn vader op vakantie en kleine potjes hebben hele grote oren zeggen ze wel eens. Dus beter als dat manneke er maar neit bij is. Nu komen ze dan maandagavond. Op maandagavond (tot voor dat ik op vakantie ging) is het bij de benedenbuurman de "de rook om je hoofd avond met zijn huis vol". Ben benieuwd of het maandag weer zo is, dan kunnen de heren van buurtbemiddeling meeroken....

zal je zien dan niks |(

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:14

ATE schreef:
vanmiddag was ik op manege
ate was nog lekker op stal
collega zou komen met dochter van 3
ate ff lekker gepoetst
komt nadine
mamma first die is onsnapt
meisje van nevermind die ging haar parad halen en voor ze het wist stond first buiten het hek
ze heeft eerst ff eigen paard in stal gebracht
toen ben ik met haar meegegaan om firts weer terug te zetten
die had het erg naar zijn zin op land ernaast maar bleef gelukkig staan toen ik kwam met halster hebben hem dus weer netjes bij vrienden gezet
dus liquita hij heeft ff lekker gras gegeten en ging braaf mee naar eigen land

First en mavantos lopen gezellig mee naar het hek als je van het land komt (met of zonder paard). Niet zo gek dat ie door het hek glipt. Je hebt je handen vol aan het hek, je eigen paard en de paarden (First en Mavantos) die ook mee willen. Is bijna niet alleen te doen. (maar daar hadden we het van de week al over he Ate)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:18

ATE schreef:
winnitou schreef:

zal je zien dan niks |(

wet van Murphy, is toch meestal zo. Ben nu al een week of 5 niet op maandag thuis geweest, zal je net zien dat hij afgekickt is en geen gasten meer ontvang. Alhoewel afgelopen maandag waren ze er ook en toen hebben ze het eerste gedeelte van de avond voorgezeten. Rowan kwam toen thuis en die riep meteen op de gallerij: wat een stank.... En verder heb ik de boel dicht gelaten.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:21

winnitou schreef:
Rowan logeert bij mijn ouders, daar staat straks ook mijn warme maaltijd klaar, lekker makkelijk. Vanmiddag heeft Rowan al weer zijn eerste keeperstraining. Daar gaat mijn vrije middag. Zo meteen eerst maar even voetbalschoenen laten passen, dan heb ik nog even tijd om nieuwe te halen. zou pas over twee weken de eerste training weer zijn.

de kicksen waren dus te klein, meteen de stad in gegaan met Rowan om nieuwe te kopen (en een nieuwe keepersbroek, en gympen voor schoolgym en badslippers. Ja als ik Rowan toch eenmaal mee heb de stad in dan meteen maar alles halen wat nodig is (kassa)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:49

morgen weer naar fysiotherapie, ben maandag ook geweest. Mag nog even niet sporten (obv fysio) mijn heup zit vast (geroest door de regen misschien). Wordt nu eerst weer goed losgemaakt en dat is niet prettig. Kan aardig wat pijn hebben maar werd er maandag toch wel belabberd van. Kijk er dus ook niet echt naar uit morgen, maar ach zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Moet er maar wat voor over hebben, maar neem van te voren denk ik maar wel een pijnstiller in.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:55

Hoi Winn,
wat een berichten allemaal. Ik hoop dat er wat uitkomt met die buurman van je.
En je vakantiegeld is al weer op aan spullen voor Rowan las ik net :D
Volgende week gaan we met Mart ook nwe voetbalschoenen kopen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:57

En dan zijn er nog de vakantiegangers :D
Lekker hoor Sandra en Petra, jullie gaan nog.
Maar vandaag was het hier toch ook weer een lekker dagje met zon.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:59

xan schreef:
Hoi Winn,
wat een berichten allemaal. Ik hoop dat er wat uitkomt met die buurman van je.
En je vakantiegeld is al weer op aan spullen voor Rowan las ik net :D
Volgende week gaan we met Mart ook nwe voetbalschoenen kopen.

zou toch wel heel erg zijn als het vakantie geld op is aan voetbalschoenen. Dan moeten het wel gouden zijn.
Zijn iets bescheidener gebleven.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:00

xan schreef:
En dan zijn er nog de vakantiegangers :D
Lekker hoor Sandra en Petra, jullie gaan nog.
Maar vandaag was het hier toch ook weer een lekker dagje met zon.

ja was weer genieten, ben benieuwd wat de dag morgen brengt (zit binnen op kantoor)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:41

ik ga bedje veren in de laken straat, truste

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 09:41

winnitou schreef:
ja was weer genieten, ben benieuwd wat de dag morgen brengt (zit binnen op kantoor)

Gelukkig :D het weer valt mee :P (ik zit ook op kantoor !)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:10

San, hoe gaat het met Mavantos?
De vakantie heeft Valentino goed gedaan. Ik heb heerlijk gereden gister, hij had er ook zin in.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:14

Smui, wat schrikken zeg onverwachts overlijden van je hondje.
Gister moesten wij nog even naar de dierenarts met Bono. Hij had zich helemaal stukgebeten, leek wel een obsessie. Gelukkig viel het wel mee, ontsteking, Bono heeft prikken tegen de jeuk gehad en zalf. Hij loopt nu met een lampenkap om, arm beest, hij loopt overal tegenaan en is nu heel zielig. Hij wilt nog steeds aan die wond likken, dat gaat dus niet.