winnitou schreef:Hoera, ik mag weer op vakantie want het vakantie geld is gestort
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Maar morgen en overmorgen lekker vrij
. Dan moet ik het weekend weer werken
, maandag 1 dagje vrij
, dins-, woens- en donderdag werken
en dan......3 weken VAKANTIE
!!!!!
. En dan is de maand september ook weer om
.
. smuidra schreef:Ik heb weer triest nieuws. Maandagmiddag is plotseling na een epileptische aanval m'n Chihuahua Queleane overleden. Ze is elf jaar geworden. Hoop dat er nu ook nog eens leuke dingen gaan gebeuren. Zelfs m'n andere hondjes zijn er een beetje depri van.
![]()
![]()
ATE schreef:winnitou schreef:Werd net gebeld door buurt bemiddeling (maar liep nog buiten). MIjn onderbuurman wil toch in gesprek gaan met mij met iemand erbij. buurtbemiddeling belt zo terug, ben benieuwd wat er uit gaat komen
nou ik ook hoop dat jullie tot iets kunnen komen
winnitou schreef:maandagavond komt er 2 personen van buurtbemiddeling langs om mijn verhaal te horen. Hij wou eerst morgenavond komen maar dan is ook Rowan net terug van logeren en de volgende dag gaat ie met zijn vader op vakantie en kleine potjes hebben hele grote oren zeggen ze wel eens. Dus beter als dat manneke er maar neit bij is. Nu komen ze dan maandagavond. Op maandagavond (tot voor dat ik op vakantie ging) is het bij de benedenbuurman de "de rook om je hoofd avond met zijn huis vol". Ben benieuwd of het maandag weer zo is, dan kunnen de heren van buurtbemiddeling meeroken....
ATE schreef:vanmiddag was ik op manege
ate was nog lekker op stal
collega zou komen met dochter van 3
ate ff lekker gepoetst
komt nadine
mamma first die is onsnapt
meisje van nevermind die ging haar parad halen en voor ze het wist stond first buiten het hek
ze heeft eerst ff eigen paard in stal gebracht
toen ben ik met haar meegegaan om firts weer terug te zetten
die had het erg naar zijn zin op land ernaast maar bleef gelukkig staan toen ik kwam met halster hebben hem dus weer netjes bij vrienden gezet
dus liquita hij heeft ff lekker gras gegeten en ging braaf mee naar eigen land
ATE schreef:winnitou schreef:maandagavond komt er 2 personen van buurtbemiddeling langs om mijn verhaal te horen. Hij wou eerst morgenavond komen maar dan is ook Rowan net terug van logeren en de volgende dag gaat ie met zijn vader op vakantie en kleine potjes hebben hele grote oren zeggen ze wel eens. Dus beter als dat manneke er maar neit bij is. Nu komen ze dan maandagavond. Op maandagavond (tot voor dat ik op vakantie ging) is het bij de benedenbuurman de "de rook om je hoofd avond met zijn huis vol". Ben benieuwd of het maandag weer zo is, dan kunnen de heren van buurtbemiddeling meeroken....
zal je zien dan niks
winnitou schreef:Rowan logeert bij mijn ouders, daar staat straks ook mijn warme maaltijd klaar, lekker makkelijk. Vanmiddag heeft Rowan al weer zijn eerste keeperstraining. Daar gaat mijn vrije middag. Zo meteen eerst maar even voetbalschoenen laten passen, dan heb ik nog even tijd om nieuwe te halen. zou pas over twee weken de eerste training weer zijn.
xan schreef:Hoi Winn,
wat een berichten allemaal. Ik hoop dat er wat uitkomt met die buurman van je.
En je vakantiegeld is al weer op aan spullen voor Rowan las ik net![]()
Volgende week gaan we met Mart ook nwe voetbalschoenen kopen.