Nou vandaag de laatste lesdag(
)en 18 juni me boeken inleveren.
maar volgende week Toetsweek.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

Princesspres schreef:marjo wat butt dat je bent lekgestoken. En al zeker op je oog!
Je bent best wel aantrekkelijk voor muggen he? Elk jaar ben je zo verschrikkelijk aan de beurt.
Idd chan, denk dat je er echt wat aan hebt om te gaan en haar evt. Langs te laten komen.
nous waar kan ik zo'n monty halster kopen? Of denk jij dat ik het ook met een gewoon halster kan doen? ( heb nog een bon van starho )
misschien moet ik hier niet op bezuinigen en het gewoon kopen. Dat doe ik het in elk geval zoals ze zegt
geeft misschien weer wat meer zekerheid...
Princesspres schreef:nous waar kan ik zo'n monty halster kopen? Of denk jij dat ik het ook met een gewoon halster kan doen? ( heb nog een bon van starho )
misschien moet ik hier niet op bezuinigen en het gewoon kopen. Dat doe ik het in elk geval zoals ze zegt
geeft misschien weer wat meer zekerheid...
Moet je alleen wel naar Delft komen Marjo!

Maar als het heel slecht weer is doe ik dat morgenochtend wel. Ik voel een behoorlijke griep opkomen trouwens, nog geen kwartier NIET gehoest.
En we hebben een erg mooi leescafe die we vast wel (moet even iemand overhalen) mogen lenen voor een speeddateavond
Dan hoeven we ook niet het uiterste te vragen en hebben we ook een mooie pr eraan vast

Dus mocht je een keer zin hebben om op woensdag te fotograferen en het is goed weer let me know
sybje schreef:En ik wil wel een keer op de foto met Jim! Ben wel benieuwd hoe dat eruit zietDus mocht je een keer zin hebben om op woensdag te fotograferen en het is goed weer let me know

Ik hoop het zeg.. dat het mooier weer wordt.. dit is maar bagger