LIQUITA schreef:ATE schreef:heb ff net en hele grote pizza gemaakt met tomaat ui salami ham en kaas gaan we zo lekker eten
Hmmm...jammie. Eet smakeijk!!! Wij gaan straks aan een uitsmijter met rosbief.
ook erg lekker
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:winnitou schreef:he Shenavallie, zag net Oege op tv, bij RTL4 4me, op de koets in Amsterdam. even een shot maar wel leuk om te zien
LEUK!!!
Weet je wat mij net overkwam? Ik zat net voor de pc en de TV stond aan op RTV N-H en ik hoor iemand iets zeggen over een manegepaard. Ik kijk dus om naar de TV en zag Ellis in beeld. Het ging over de benefiet bingo die we georganiseerd hadden voor Sandra en Rick omdat ze Shailo moesten laten inslapen. Leuk om terug te zien, maar moest ook wel weer even slikken. Ik natuurlijk Sandra meteen bellen en die ging wachten tot het weer herhaald zou worden. Toen Erik terug kwam vertelde ik het natuurlijk ook aan hem. Zegt ie "ja de DVD recorder stond op play" . Hahaha, ik had per ongeluk met afstoffen het play-knopje op de afstandsbediening ingedrukt. Dus het was helemaal niet op TV. Heb San toch maar weer even opgebeld om het te vertellen.
LIQUITA schreef:ATE schreef:heb ff net en hele grote pizza gemaakt met tomaat ui salami ham en kaas gaan we zo lekker eten
Hmmm...jammie. Eet smakeijk!!! Wij gaan straks aan een uitsmijter met rosbief.
LIQUITA schreef:Ik zit toch de hele dag al te wachten tot het gaat sneeuwen. Maar er valt nog steeds helemaal niks. Buienradar zegt al een tijdje dat het er aan komt. Het zou vanmiddag rond 12 uur al gaan sneeuwen. Afwachten maar wat er gaat vallen.
Shenavallie schreef:Gelukt! Meneer zit droog en wel achter de computer!![]()
We gaan straks dat programma van Michael Jackson kijken, hoop dat het leuk is!![]()
Wat het weer betreft: mijn vader zit ook al de hele dag te kijken op allerlei radar-beelden en volgens de een zou het eerst om een uur of 12 gaan sneeuwen, een ander gaf weer 13.15 aan en weer een volgende 13.50, maar niks nada noppes. Ook nu taal noch teken (hier tenminste), maar ja, misschien vannacht. Dennis zit in ieder geval veilig bij een collega, Wes, de poezenbeesten en ik zitten ook warm en droog en de paarden staan ook allemaal veilig binnen met - waarschijnlijk weer - de bovendeuren dicht.
ATE schreef:ja ik weet het er zijn teveel duiven
maar ik en nadine kunnen niet aanzien als er een in nood zit dan gaat ons dieren hart toch weer spreken hahahahahahaha
. ATE schreef:ja ik weet het er zijn teveel duiven
maar ik en nadine kunnen niet aanzien als er een in nood zit dan gaat ons dieren hart toch weer spreken hahahahahahaha
Er wordt dan geroepen dat hij dood moet, maar dat kan ik niet en dat wil ik niet
Eerst bracht ik ze zelf naar Anneke in Krommenie, maar dat is zo'n eind om... dus nu breng ik ze naar de dierenambulance op de Scholtenstraat en die brengen ze elke dag met een groepje tegelijk naar Anneke.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja ik weet het er zijn teveel duiven
Hahahaha...ik kan ook niet aanzien hoor. Laatst had Poekie een muisje te pakken, vond ik ook echt zo zielig. En toch wil ik die krengen niet in mijn kast hebben en heb dus ook muizengif in m'n kast staan. Hoe zo hypocriet.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja ik weet het er zijn teveel duiven
Hahahaha...ik kan ook niet aanzien hoor. Laatst had Poekie een muisje te pakken, vond ik ook echt zo zielig. En toch wil ik die krengen niet in mijn kast hebben en heb dus ook muizengif in m'n kast staan. Hoe zo hypocriet.
Deze tip kreeg ik van mijn moeder en ik dacht eerst "Ja, natuurlijk, mottenballen zijn voor insecten hoor", maar het werkt echt!!!!! Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:
TIP: zet een bekertje met mottenballen in je kastje. Dit doe ik nu zo'n 3, bijna 4 jaar en ik heb geen last van muizen. Ook niet van aangevreten spullen!Deze tip kreeg ik van mijn moeder en ik dacht eerst "Ja, natuurlijk, mottenballen zijn voor insecten hoor", maar het werkt echt!!!!!