Mallow schreef:ik lust ook geen bier en of wijn Elise zit je in t gips ? Sorry verder niet bijgelezen gips, maar verkeerd gezien door arts, gips er weer af en nu dikke voet in drukverband.... heel kort even het relaas
Wat een rotzooi zeg Joyce, dat had ik niet achter jou gezocht Haha nee hij is gaaf geworden! Wit is inderdaad mooier dan zwart denk
haahah ja wat een rotzooi op tafel he... het lag wel mooi, tot ik de lijst erop wilde leggen heb ik alles naar achteren geschoven
Steef... heb jouw weer op de wedstrijdlijst gezet!! iedereen mocht er weer op! heb ook kirsten er op geschreven en amanda en louise rest wist ik niet
leuk die foto Joyce! ik heb gister ook wel weer lekker gereden! wel fijn dat we dat laatste half uurtje nog even buiten konden afkoelen
Ja inderdaad ...Zo net weer even een foto gemaakt van 2 van me kinders ahaahah eindelijk op de foto met de ogen open
@Jeanette: Ik weet nu ook wie je bent! @Stefanie&Jeany: Ik ga ook mee vanavond! Hoe ga jij erheen Jean?
Meerreell schreef:@Jeanette: Ik weet nu ook wie je bent! Oh??????????? wanneer heb je mij gezien dan?
Je zat aan een tafeltje in de kantine, en ik liep samen met Liselot langs je, maar je stond net met iemand te praten