RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:32

:wave:
Net lekker op Joos gereden :)
Proef nog ff goed doorgenomen.
Die nieuwe is echt hartstikke leuk!
Volgende week gaan we springen maar als het goed is mag ik er over 2 weken op (heb het stiekem even gevraagd :o ) vind het alleen wel dan weer jammer dat bepaalde mensen gelijk jaloers op gaan treden....
Maar goed, ik heb niks gezegd ;)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:34

Hele reservering :+.

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:36

Okee wie zat er nu op dan?

Mooi dat je lekker op Joos heb gereden :)
Welk proefje moet je doen?
En op wie hoop je te springen volgende week?

Eerlijk gezegd ben ik niet echt zo op het vragen of je op een nieuw paard mag, maar dat is mijn mening hoor:)
Wel heel erg leuk dat je er dan over twee weken op mag ! Heb je weer iets om naar uit te kijken ;)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:39

de kans dat ik er op kom is 0.21 procent :'). Ben wel benieuwd er naar, maar ik kan victor moeilijk afstaan :+ .

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:42

kirsten, als jij gewoon zegt dat je op andere paarden wil rijden, dan moet je dat gewoon zeggen, dan komen andere mensen ook gewoon op victor...

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:42

Pebbs schreef:
kirsten, als jij gewoon zegt dat je op andere paarden wil rijden, dan moet je dat gewoon zeggen, dan komen andere mensen ook gewoon op victor...

ik durf hem niet af te staan :+

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:43

Emmaa_ schreef:
:wave:
Net lekker op Joos gereden :)
Proef nog ff goed doorgenomen.
Die nieuwe is echt hartstikke leuk!
Volgende week gaan we springen maar als het goed is mag ik er over 2 weken op (heb het stiekem even gevraagd :o ) vind het alleen wel dan weer jammer dat bepaalde mensen gelijk jaloers op gaan treden....
Maar goed, ik heb niks gezegd ;)

Iedereen komt er vast wel een keer op :) dus wat een onzin om dan jaloers te doen..

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:44

Kirsten_S schreef:
Pebbs schreef:

ik durf hem niet af te staan :+

er rijden toch zat andere mensen op victor :P dus waarom dan ook niet andere mensen uit onze les....
+ ik vind dat je meer leert van verschillende paarden dan elke week dezelfde..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:46

Jaa dat is wel zoo , maar het gaat wel elke keer beter. maar ik durf het eigenlijk niet aan dat andere mensen hem wel 'mooi' kunnen rijden....
dan voel ik me nog slechter :+

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:46

Woeiii ik ben blij .
Heb écht een vet leuk setje gekocht voor zaterdag uitgaan .
*Happy* .

EN OMG. Wat een moóierd is die nieuwe zeg :oo !
I love tuigers/brede/groffe paarden :D !

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:47

wat is dat nou voor onzin, ... tis nu toch gelukt, je hebt je doel bereikt, dan moet je nieuwe verzinnen en miss op andere paarden rijden om die weer aan te voelen..

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:47

Daar ben ik het mee eens Noortje:)
Ik reed eerst ook altijd op twingo, en toen had ik ook het gevoel dat het helemaal klikte en wile ik hem ook niet afstaan en hetzelfde toen ik ineens 10 weken achter elkaar alleen maar op Kamona zat toen wilde ik ergens ook niet dat iemand anders erop ging. Nu rijd ik eigenlijk iedere week wel op een ander en dat vind ik echt fijn, ik leer veel meer. Ik wist nog toen ik ging springen op Onyx dat ik hem niet eens voorwaarts kreeg.. Twingo en Kamona liepen toch wel door.. Was echt een rot gevoel haha

Maar Kirsten je bent zeker wel goed genoeg om op verina ter rijden. Je moet dan alleen toch victor af willen staan ;)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:48

wat leuk sabien ! :D ik heb altijd zwaaar dillemmmaaa wat ik aan moet met uitgaan :P ik heb gewoon geen leuke kleren :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:49

Pebbs schreef:
wat is dat nou voor onzin, ... tis nu toch gelukt, je hebt je doel bereikt, dan moet je nieuwe verzinnen en miss op andere paarden rijden om die weer aan te voelen..

jaaaa het is wel gelukttt , maar niet om hem zoo te houden..
ik wil minstens drie kwartier een paard dat goed loopt.. en niet 20 min..

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:50

Oeeh Sabine leuk zeg ! :D

Al plannen wat je morgen gaat doen met Rock?

Kirsten_S

En alsss die eenmaal lekker loopt dan loopt die ook lekker, en dat heb je niet echt met andere paarden.. . miss wel aan de teugel maar hij heeft gewoon een zekere lekkerheid :') met rijden.

Pebbs

claudiaaB schreef:
Daar ben ik het mee eens Noortje:)
Ik reed eerst ook altijd op twingo, en toen had ik ook het gevoel dat het helemaal klikte en wile ik hem ook niet afstaan en hetzelfde toen ik ineens 10 weken achter elkaar alleen maar op Kamona zat toen wilde ik ergens ook niet dat iemand anders erop ging. Nu rijd ik eigenlijk iedere week wel op een ander en dat vind ik echt fijn, ik leer veel meer. Ik wist nog toen ik ging springen op Onyx dat ik hem niet eens voorwaarts kreeg.. Twingo en Kamona liepen toch wel door.. Was echt een rot gevoel haha

Maar Kirsten je bent zeker wel goed genoeg om op verina ter rijden. Je moet dan alleen toch victor af willen staan ;)

Precies :) maar zo leer je wel rijden door al die verschillende variaties :)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:51

Kirsten_S schreef:
En alsss die eenmaal lekker loopt dan loopt die ook lekker, en dat heb je niet echt met andere paarden.. . miss wel aan de teugel maar hij heeft gewoon een zekere lekkerheid :') met rijden.

die moet je ff uitleggen....

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:51

Jaa inderdaad ! op wie zat je trouwens dinsdag en gister? En heb je lekker gereden Noortje?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:54

Pebbs schreef:
Kirsten_S schreef:

die moet je ff uitleggen....

:+

nouu kijkkkk als je hem bijvoorbeeld lekker hebt lopen dan is die ook echt geweldig. tjaah hoe leg je dat uit... alsof je een eigen paard onder je kont hebt. En dat gevoel heb ik bijv niet met een astor of parade ofzo..
Ik heb dat gevoel alleen met victor en aglona. jaa meoilijk uit te leggen maar dat voelt dan zo soepel en gewoon lekker :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:55

Dinsdag Roxanne en woendag ook ! :D
Bij Frans, dinsdag ging echt suupeerrr gewoon ! :D TOPPER !
ze liep heel fijn ! en woensdag ging het heel goed ! was ze meer voorwaarts dan dinsdag ( kwam denk ik ook omdat woensdag ze al een uur voor mij gelopen had, dinsdag haalde ik haar uit stal ) en weer zo lekker naar beneden als dinsdag :) alleen toen gingen we zitcompetitie oefenen, en toen werd ze helemaal sterk en dan g aik me frustreren en kan ik het niet laten om terug te trekken, dus toen ging het k.ut :P moest ik echt d'r helemaal omtrekken wilde ik een wending naar links rijden... maajjaaa volgende keer beter :P

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:55

*
Heb mijn proefje op Victor, en eerlijk gezegd heb ik niet echt een klik met victor. Vind hem wel lekkere gangen hebben, maar nagefelijkheid lukt voor geen meter en heb alleen op hem gerede toen hij er pas stond.. :+ Dat wordt dus gewoon lekker rijden :D

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:57

Pebbs schreef:
Dinsdag Roxanne en woendag ook ! :D
Bij Frans, dinsdag ging echt suupeerrr gewoon ! :D TOPPER !
ze liep heel fijn ! en woensdag ging het heel goed ! was ze meer voorwaarts dan dinsdag ( kwam denk ik ook omdat woensdag ze al een uur voor mij gelopen had, dinsdag haalde ik haar uit stal ) en weer zo lekker naar beneden als dinsdag :) alleen toen gingen we zitcompetitie oefenen, en toen werd ze helemaal sterk en dan g aik me frustreren en kan ik het niet laten om terug te trekken, dus toen ging het k.ut :P moest ik echt d'r helemaal omtrekken wilde ik een wending naar links rijden... maajjaaa volgende keer beter :P

Okeen mooi dat het goed ging en dat je lekker heb gereden! :D
Ik had laatst ook een toples op roxanne ! ook nagefelijk enzo terwijl ik best wel ertegen op zag om op haar te rijden.
Ja als jij je sterk maakt wordt zij ook alleen maar sterker haha

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:59

jaa precies, ik win het toch neveer nooit van een paard, maar toch probeer ik het gewoon weet je :P lukt me nooit maargoed, ik word dan boos en dan ga ik terug trekken :P
ik ben het hard aan het leren, maar heb van die momenten dat ik me ff laat gaan :o

roxanne zit voor geen meter qua doorzitten en galop :P maar ze kan best lekker lopen als je het voor mekaar krijgt :P

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 21:01

Manon_S schreef:
Melisaaa :D !
Spreken we morgen af bij station? En hoelaat?
Volgens mij moeten we om kwart over 1 bij Stichting Aap zijn.
Geen idee hoelaat de 159 weg gaat bij Statio.. Heb ook even geen zin om daar nu naar te kijken :o .

Die 159 komt om 12:59 bij station en dan pakken nikki en ik hem. Dus als je zorgt dat je voor die tijd er bent.
Gaan we met ze drieen :D