** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 6!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: ** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 6!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:00

Emmaa_ schreef:
Kirsten_S schreef:
Weet je dat jij niet mag zeuren?, jij hebt namelijk echt een tophouding, en je punten, daar was niks mis mee. Misschien verwacht jij meer van jezelf dan wat je nu gehaald heb, maar dan moet je de lat maar eens iets lager gaan leggen want je hebt het wel gewoon gehaald. Van Laura was inderdaad echt k.ut zeg!

Jaaaa ik mag ook niet zeuren, maar sommige dingen , dan let ik niet op en dan is dat weer fout. Me koppie was der niet helemaal bij vandaag en dat merk je meteen. Terwijl met de zitcompetitie ik echt super op me houding lette en alles perfect wou hebben .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:03

Maar ik bedoel, je had, 218 toch?, of 17, in ieder geval, je zat er bijna 10 punten boven!, en het zag er hartstikke netjes uit!. Volgende keer maar weer naar huis met die prijs toch?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:05

Emmaa_ schreef:
Maar ik bedoel, je had, 218 toch?, of 17, in ieder geval, je zat er bijna 10 punten boven!, en het zag er hartstikke netjes uit!. Volgende keer maar weer naar huis met die prijs toch?

217. Mmmm, ik weet niet. Ik was niet echt blij. Het kan áltijd beter

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:08

Emmaa, weet je hoe de rest nog is gegaan!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:09

Kirsten_S schreef:

Hoe bedoel je de rest?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:10

Emmaa_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Hoe bedoel je de rest?

Uhhh. De andere uitslagen , tot hoever je gekeken hebt Tong uitsteken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:11

Kirsten_S schreef:
Emmaa_ schreef:

Hoe bedoel je de rest?

Uhhh. De andere uitslagen , tot hoever je gekeken hebt Tong uitsteken!

Ik ben tot Melissa's uitslag zo'n beetje gebleven, daarna ben ik naar huis gegaan

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:12

Okeee, Tong uitsteken! Ben best wel benieuwd hoe de zitcompetitie is gegaan !

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:16

Hoe is het met de foto's Haha! ?! Zijn ze al bijna geupload Haha!?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:17

Kirsten_S schreef:

Ik ga ze nu voorzien van een kadertje enzoow Lachen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:17

Emmaa_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Ik ga ze nu voorzien van een kadertje enzoow Lachen

Ohhhhh!!! Hyper! Party!!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:23

Kijk deze mail kreeg ik. Krijg echt vaak van deze dingen

I greet you in the name of the Lord. I am Mrs. Alice Creek from SolomonIslands. I am married to Late Mr. John W. Creek who worked withMULTINATIONAL OIL COMPANY EXXON AS A DRILLING RIG SUPPLIER in KUWAIT fornine years before he died on the 22th August 2005. We were married foreleven years without a child. He died after a brief illness that lastedfor only four days. Ever before his death we were both born againChristians and have sown into many ministries. Since his death I decidednot to remarry, but feeling quite lonely if not the Lord who has been mypartner and comforter When my late husband was alive he deposited the sumof Two Million Five Hundred Thousand United States Dollar ($2,500,000.00)with a bank In London and this fund is presently with the bank awaitingmy disbursement as beneficiary and next of kin to the funds. Recently, myDoctor told me that I would not last for the next Eight months due tocancer problem. Having known my condition I decided to donate this fundto a church, organization or good person that will utilize this money theway I am going to instruct herein, like helping orphans, widows, homelesschildren and other people that need financial assistance. Using part ofthis money to provide facilities for God?s work and free bible schoolsfor children.Taking the gospel to greater height is my major reason of donating thesefunds out. The Bible made us to understand that? Blessed is the hand thatgiveth". l took this decision because I don't have any child that willinherit this money and my husband relatives are not Christians and it hadbeen their wish to see my husband dead in order that they might inherithis wealth since we have no son. These people are therefore not worthy ofthis inheritance as they have squandered much of my husbands hard earnedmoney already before they all dissapared and left me here in theHospital, i kept this deposit secret till this day. This is why I amtaking this decision. Meanwhile I am not afraid of death hence I knowwhere I am going. It is only a sinner who's death is painful. I don't think iwill need any telephone communication inthis regard because ofthe confidenciality of this transfer. I don't want them to know about thisdevelopment and l know that With God all things are possible.As soon as I receive your reply I shall give you the contact of the bankin london, I will also issue a letter of authorization to the firm thatwill prove you the present beneficiary of this money. I also want you toalways uplift me in prayer. My happiness is that I lived a life of aworthy Christian. Whoever that Wants to serve the Lord must serve him intruth and faithPlease reply to my very confidential email address belowEmail:mrsalcreek4love_23@yahoo.es God bless you.Alice Creek Mrs

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:40

Foto's.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:41

Ze komen eraan!. Ik zet alles in 1 album, en ik geef de link van dat album wel aan jullie, want ik heb geen zin om alle linken hier neer te zetten ROFL

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 15:43

Emmaa_ schreef:
Ze komen eraan!. Ik zet alles in 1 album, en ik geef de link van dat album wel aan jullie, want ik heb geen zin om alle linken hier neer te zetten ROFL

Ben benieuwd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:44

De hoofdfoto's zijn wel goed gelukt Melis Lachen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:48

Heeey kampioeeentjeee ! Goed gedaan melissaa! Je moet wel je onderschrift effe veranderen Tong uitsteken!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 15:58

Net terug van wedstrijd,
Wel erg vervelend dat ik maar 2 min in heb kunnen rijden, maar ik had wel mazzel dat hij daarvoor al gereden was. Dus hij was al een beetje losgewerkt gelukkig.
De proef ging voor mijn gevoel niet lekker want Astor was erg traag aan het been, en ik verloor 1 keer mijn beugels en hij sprong een keer te vroeg aan in galop.
Voor de rest ging het wel lekker, en liep hij netjes naar beneden. Ik ben uiteindelijk eerste geworden met hem met een punten totaal van 223 en ik had 2 theoriefouten
dus ik kwam uit op 221 dus ik heb een promotiepunt binnen wezen te halen. En ik ben achteraf echt super trots op hem, omdat ik toch al 3 jaar geen dressuurwedstrijden
heb gereden was ik zeer tevreden. En ik wil ook even mijn grooms, toeschouwers, supporters en fotografen bedanken Haha!
Straks komt waarschijnlijk wel een topic met foto's etc.

Ben in ieder geval super trots op mijn ventje Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:00

Melis, er zitten echt super foto's bij (ook al zeg ik het zelf ROFL )

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:00

Astor schreef:
Net terug van wedstrijd,
Wel erg vervelend dat ik maar 2 min in heb kunnen rijden, maar ik had wel mazzel dat hij daarvoor al gereden was. Dus hij was al een beetje losgewerkt gelukkig.
De proef ging voor mijn gevoel niet lekker want Astor was erg traag aan het been, en ik verloor 1 keer mijn beugels en hij sprong een keer te vroeg aan in galop.
Voor de rest ging het wel lekker, en liep hij netjes naar beneden. Ik ben uiteindelijk eerste geworden met hem met een punten totaal van 223 en ik had 2 theoriefouten
dus ik kwam uit op 221 dus ik heb een promotiepunt binnen wezen te halen. En ik ben achteraf echt super trots op hem, omdat ik toch al 3 jaar geen dressuurwedstrijden
heb gereden was ik zeer tevreden. En ik wil ook even mijn grooms, toeschouwers, supporters en fotografen bedanken Haha!
Straks komt waarschijnlijk wel een topic met foto's etc.

Ben in ieder geval super trots op mijn ventje Lovers

Jaaaa je hebt het super gedaan Haha!!!

De paarden waren inderdaad heel sloom vandaag! Je was niet de enige Tong uitsteken!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 16:03

Kirsten & Emma willen jullie zo online komen?
Kan ik jou de foto's sturen Kirs en Emma jij weer foto's naar mij haha!

Mijn foto's zijn allemaal overbelicht, erg jammer maar hij stond de hele tijd met hoge iso en nu beetje korrelig en niet scherp.
Maar goed, is fijn om even geoefend te hebben voor de volgende keer he huisfotograaf Emma Haha!

Iedereen gefelicteerd nog Haha! En Kirs jij hebt het ook super gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:04

Ik heb ze allemaal in een album gezet, vind ik wat makkelijker dan alles opsturen. Jullie mogen alles wat van jullie is opslaan hoor Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:05

Ik denk dat het met het springen wel goed gaat komen Melis Ja

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 16:05

Okee is goed Emma dan krijg ik wel een keertje de foto's zonder © maar dat komt wel Haha!