Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuusKiiss schreef:Ik vind al die topic's van elk paard echt een beetje overbodig!! Whaha!

Hallo!
Heb weer echt superveel geleerd! 
Hoefjes gepoetst, en mooi ingevet, al het overbodige haar netjes weggeknipt, staart en manen netjes gekamd (en gevlochten
Hij had zelfs een knotje in z'n voorpluk!) Neusje en oogjes schoongepoetst en neus even ingesmeerd met baby-olie. Natuurlijk ook zijn vacht netjes gepoetst. Kwam een berg haaar vanaf!

Mijn zusje glibberde weg en Max was haar inmiddels voorbij, zusje bijna op d'r snufferd in de modder
. Maar, stug dat halstertouw vasthouden! Vind 't echt stoer van d'r, want Max is echt geen makkelijke! 
x_kelsey_x schreef:ik heb er maar van deze pony's:Ik denk dat ze alle hyves die tessa heeft gemaakt bedoeld

Morgen gaan an en ik weer oefenen voor de pas de deux!

was al super dat je vorige keer mee ging! heb je ons echt mee geholpen want we kenden het proefje echt nog niet uit ons hoofd! 
hestejente schreef:Wat een geweldig verhaal! En laat me raden: toen jullie weer terugkwamen en Max weer in het landje stond banjerde hij met zijn glimmende hoefjes door de blubber op zoek naar de fijnste rolplek
En een mandarijntje gevoerd (uiteraard keurig gedeelt, dan kreeg Gipsy ook. En ze moesten alletwee telkens éérst hun mond leegeten, dan pas kregen ze het volgende partje
.) Geweldig om te zien. Max met krullen in z'n voorpluk
x_kelsey_x schreef:OKe geeft niet mandywas al super dat je vorige keer mee ging! heb je ons echt mee geholpen want we kenden het proefje echt nog niet uit ons hoofd!
@lisa: ja gezellig
d0nnaa_dan schreef:hestejente schreef:Wat een geweldig verhaal! En laat me raden: toen jullie weer terugkwamen en Max weer in het landje stond banjerde hij met zijn glimmende hoefjes door de blubber op zoek naar de fijnste rolplek
Nee, we hebben hem in z'n stalletje gezetEn een mandarijntje gevoerd (uiteraard keurig gedeelt, dan kreeg Gipsy ook. En ze moesten alletwee telkens éérst hun mond leegeten, dan pas kregen ze het volgende partje
.) Geweldig om te zien. Max met krullen in z'n voorpluk
.
Banaan, mandarijn, sultana, evergreen, alles gaat d'r in
d0nnaa_dan schreef:Ja, wat lusten die vreetzakken bij ons niet?.
Ooh, Dandy lust geen peerBanaan, mandarijn, sultana, evergreen, alles gaat d'r in
Heb alleen nog geen broodje worst geprobeerd

en lisa is er!