Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
shan schreef:Ja het is weer een mooi veulen, eerstdaags maar eens even bij de familie langs om het kleine grut in het echt te bewonderen!
Ja leuk he, die naam (mamma heet Otiswat)
mammaslamma schreef:Ik vond het niet overdreven duur, voor Coco een grote beurt, 60 euro, voor Lola controle 15 euro, weet niet wat Gerrit zijn vervolg afspraak gaat kosten, maar een veearts moet toch ook zijn visite rekenen, als ze kan combineren met meerdere in de buurt, heb je ook geen reiskosten.
Ik hoop dat vooral Gerrit er wat aan heeft, nooit gedacht dat dat kantelen een pijn veroorzaakte, dacht meer dat dat aan mijn eigen(niet) rijkunst lag........
Yavanna schreef:Volgende week vrijdag om half 11 met Jos afgesproken, zal wel weer veel later worden, dus daar houden we al vast maar rekening mee.
Yavanna schreef:Nou, ik raad jullie echt aan om morgen op de ruitersportbeurs te komen kijken, hebben ff een trailertje bij Jow opgehaaldenne hier kun je je heerlijk aan gek shoppen... ik heb al een sjabrak achter gehouden, stiekem.. sorry, kon het niet laten..