heb met me moeder afgesproken dat dat zijn verjaardags cadeau wordt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Ik moet nog steeds een naam bordje hebben voor Valentino..
Annie_ schreef:
hij is lekker vrolijk
me bericht is weg 
Iriis_ schreef:Ik moet nog steeds een naam bordje hebben voor Valentino..
!! Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:
hij is lekker vrolijk
Ik ben der ook echt verliefd op..
Emmaa_ schreef:'Iriis_ schreef:Ik moet nog steeds een naam bordje hebben voor Valentino..
Ik wil er anders ook wel eentje voor je schilderen hoor?
Lijkt me wel leuk om zelf te maken eigenlijkk!
, en toen was ik een lelijke bitch, en nu begint hij lief tegen me te praten, en sorry ensoow, nou, dan hoeft het al niet meer hoor, gewoon blokken die hap
Iriis_ schreef:Maar je kan toch ook bordjes laten maken met een foto erop ofzow?
, misschien is dat grappig om te doen?
. Op die manier kan je ook borstels versieren. Met foto's, dat is echt leuk, ik denk dat ik dat met foto's ga doen, gewoon zo'n hele dikke coating laag er steeds overheen smeren
Emmaa_ schreef:Menn, dit is echt maf![]()
Een jongen hé, op msn, ik ken hem van vakantie, en eerst was hij wel aardig ensoow, nou, gisteren werd hij boos op me, omdat ik niet met zijn vriend wou, en toen was ik een lelijke bitch, en nu begint hij lief tegen me te praten, en sorry ensoow, nou, dan hoeft het al niet meer hoor, gewoon blokken die hap
Emmaa_ schreef:Bijvoorbeeld deze;
http://paarden.hobby-site.com/img/patroon2.gif
Gewoon uitprinten, en dan kan je hem er bijvoorbeeld op plakken, moet je eerst even een andere kleur eraan geven in photofiltre, even netjes uitknippen op papier, en dan kan je hem er met veel lijm en zo'n coatinglaag gewoon op plakken. Op die manier kan je ook borstels versieren. Met foto's, dat is echt leuk, ik denk dat ik dat met foto's ga doen, gewoon zo'n hele dikke coating laag er steeds overheen smeren
moet ik eerst Valentino op een servet zien te krijgen
Iriis_ schreef:Maar je kan toch ook bordjes laten maken met een foto erop ofzow?
* 
Wat vinden jullie?