Marijee schreef:Haha, maar zijn er nog meerdere paarden bijgekomen afgelopen jaar ?
Uhm, tot zover ik weet niet. Al worden Melina en Kiduna ook gereden door ervaren manegeruiters. Maar die zullen niet ingezet worden met ponykamp want als het allemaal goed gaat krijgen ze een veulentje deze zomer.
En hopelijk kun je snel weer rijden Sarah, ik heb nog een cadeaules van me vader en Ini zei dat ik iedereen mocht kiezen. En ik zit toch misschien te denken aan RW, maar dan wel nadat een goed iemand hem voor me gereden heeft. En ik heb zo'n idee dat die bij jou niet zo snel van die trucjes uithaalt. Haha, nouja ik zal wel zien, geen idee tot hoe lang mijn les 'houdbaar' is. En anders moet ik maar eens goed gaan nadenken op wie ik dan wil. (Ik hoor jullie al denken, moet je daar nog over denken, is het niet meteen Kanjer) Maar daar rijd ik al best wel vaak op, wil wel op eentje op wie ik niet heel vaak zit. Dus moet morgen maar eens gaan rondkijken wie dat zijn. ^^ 
Lekker poetsen en me zusje ging ondertussen der staat mooi uitpluizen en de manen met antiklit, want ze moet er natuurlijk wel mooi uitzien. Naar de bak, aansingelen en toen wel even gevraagd om hulp, aangezien ze toch niet één van de dunste is. Dus ik stap er op en huppa, gaan denkt ze. Maar de singel moest nog wat strakker dus Inge heisen en tegelijkertijd Kiduna stil te houden, 'o, dit doet ze altijd hoor, ze houd niet zo van stil staan in het begin.' Ik dacht, oef, gelukkig, niet mijn fout en ook niet echt een teken van frisheid.
) wat een hemelszitkussen zeg. Echt geweldig, lekker veren en lekker doorsjouwen. Echt super leuk, nou vooral veel aandacht voor me binnenbeen en voor de rest ook eigenlijk niet op heel veel dingen meer gelet, ja verbinding houden met der mond en zorgen dat ze naar me hand toe liep. Niet super geslaagd à la netjes in de 'krul' , maar ik had ten minste verbinding. Toen de galop, was wel een beetje zenuwachtig maar na door 1 hoek geraced te zijn in galop, nam ik der een beetje terug en toen de hulpen en wat losser van voren en go! Wow, nog zo'n geweldige gang. Ze galoppeerde wel lekker door maar het zat echt hemels en ze ging niet eens van de hoefslag af! Kon der gewoon netjes door de bak heensturen echt super leuk. Toen gingen we van hand veranderen maar vanaf toen raakte ik een beetje me binnenbeen kwijt en dat was direct te merken bij de galop, ik kon geen plekje vinden op de hoefslag en wilde wel op de volte aanspringen maar het lukte gewoon niet allemaal soepel dus moest/ging ik maar in het midden stappen. Henrieke legde 'keurig' uit dat het anders vervelend voor mij en Kiduna was, het zou gewoon een 'gevecht' gaan worden en daar werden we beiden niet beter van. Was ik het helemaal mee eens, was pas me eerste keer en ik was al super trots op me 1e galop. Toen moesten we wegdraven en opeens was ze echt super ontspannen, lekker laag maar wel neusje eruit en toen moesten we lange teugel geven (inde draf) en ging ze nog meer naar beneden, ondertussen was iedereen al aan het stappen maar ik moest doordraven, "Prachtig, geweldig, dit is jou beloning, lekker ontspannen met het neusje eruit, super, jou beloning."

En haar naam is nu een aantal keren gevallen dus vandaar dat de nieuwsgierigheid er is.
.
), dus de prijs van de privéles zal daar wel wat boven liggen.