Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MLEENESS schreef:Gewoon de verhalen die over Ron rondgaan, dat hij kreupele paarden verkoopt etc.
het is een grote manege en mensen kletsen nou eenmaal !! als je een paard koopt moet je hem gewoon netjes laten keuren en iemand mee nemen die verstand heeft van paarden .
de stallen vind ik daar zou klein niet hoor mijn merrie van 1.74 heeft er ook gestaan en die kon gewoon draaien in d,r stal oke ze komen weinig buiten maar wat al gezecht word door iemand hier dat komt door het land wat het niet toe laat dat is gewoon te drassig (nat) ik weet trouwens ook dat de les paarden regelmatig los worden gegooid om lekker ff te rennen in de binnen bak .en de stalling voor hun is ook 10x beter dan vroeger want toen stonden ze op stand waar ze elkaar t licht uit de ogen sloegen dat is pas zielig .
FamkeKolinde schreef:Klopt wat Tassie 78 zegt. Des te meer personen er komen des te meer verhalen. En dan verandert het verhaal heel snel.
Koop je een paard. Niet alleen bij Ron maar ook bij iemand anders zorg altijd dat je iemand mee hebt die er verstand van heeft en laat je paardje keuren.
En de lespaarden gaan idd regelmatig los. Elke maandagochtend namelijk. Ben daar namelijk zelf bij
Tassie78 schreef:MLEENESS schreef:Gewoon de verhalen die over Ron rondgaan, dat hij kreupele paarden verkoopt etc.
verhalen jahet is een grote manege en mensen kletsen nou eenmaal !! als je een paard koopt moet je hem gewoon netjes laten keuren en iemand mee nemen die verstand heeft van paarden .
de stallen vind ik daar zou klein niet hoor mijn merrie van 1.74 heeft er ook gestaan en die kon gewoon draaien in d,r stal oke ze komen weinig buiten maar wat al gezecht word door iemand hier dat komt door het land wat het niet toe laat dat is gewoon te drassig (nat) ik weet trouwens ook dat de les paarden regelmatig los worden gegooid om lekker ff te rennen in de binnen bak .en de stalling voor hun is ook 10x beter dan vroeger want toen stonden ze op stand waar ze elkaar t licht uit de ogen sloegen dat is pas zielig .
MLEENESS schreef:Ja maar ik vind het alsnog veels te klein. En 1x per week in de bak even uitrennen vind ik gewoon niet genoeg.. Jij hebt toch ook meer ruimte nodig dan alleen genoeg ruimte om je kont te keren?
Tassie78 schreef:FamkeKolinde schreef:Klopt wat Tassie 78 zegt. Des te meer personen er komen des te meer verhalen. En dan verandert het verhaal heel snel.
Koop je een paard. Niet alleen bij Ron maar ook bij iemand anders zorg altijd dat je iemand mee hebt die er verstand van heeft en laat je paardje keuren.
En de lespaarden gaan idd regelmatig los. Elke maandagochtend namelijk. Ben daar namelijk zelf bij
volgens mij ken ik jou wel jij heb toch een fries op de delft staan ? nouja kennen heb je wel eens gezien
We hebben elkaar zeker weleens gezien
Paarden mogen wel vaak los in de bak =]
Minder leuk dat ze snel weer doorverkocht worden, maarja het is en blijft een handelsstal!