Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

And a happy new year!!

corinatoet schreef:nou dan kan ik niet achter blijven,,,,,
peetorlan schreef:Wij hadden bij Piet en Mieke (stalbaas) een kerstborrel binnen.
Was echt leuk hapjes en drankjes hadden ze klaar staan.
Kregen we ook allemaal op stal nog een kerstpakket van hun.
Echt een mooie pakket met een pasta maak machiene en pasta dingentjes erin.
Ik wist niet wat ik mee maakte hihihi
Ik was al weer bij Whis aan het bobbelen toen Mieke kwam zeggen dat ik niet zonder te zeggen weg mocht.
Omdat ze nog wat voor me had.
Vandaag Whis in de paddock lekker wat laten stappen.
Nu de grond weer zachter word kon het wel ff.
Morgen er maar weer eens op klimmen.
Zou eigenlijk buitenrit gaan maken.
Maar nu ze heel de week al stil staat ga ik er eerst in de bak ff op.
Zeker nu haar merriebrok per week omhoog gaat.
Maar ik vind haar nog steeds lekker rustig.
En zijn drukkere paarden op stal nu met dit weer.
banjers schreef:Vandaag was het lekker he, zo met dat zonnetje erbij!! Maar de paarden zijn wel erg druk he met dat koude weer...
Wat een super leuke foto trouwens ireen,van Frouk en jou...
corinatoet schreef:hihihi nog eentje dan
Jonge_Monte schreef:Bij ons zijn er al aardig wat voorbereidingen gedaan![]()
![]()
Morgen heb ik een Kerst brunch, gevolgd door een heel programma van de paardenmensen met ingestudeerde stukjes.
oa. foltige met een aantal kinderen, nu weken op geoefend.
Gisteren zag ik wat oefeningen met een groepje, zag er erg leuk uit, en de muziek er bij was bere gezellig.
het beloofd morgen dus aardig wat te worden.
Verder weet ik niet veel, maar neem op zeker mijn camera mee.
Ik heb er helemaal zin in![]()
![]()

Serada schreef:banjers schreef:Vandaag was het lekker he, zo met dat zonnetje erbij!! Maar de paarden zijn wel erg druk he met dat koude weer...
Wat een super leuke foto trouwens ireen,van Frouk en jou...
Hai San, hoe was eigenlijk de uitslag van het springen en hebben jullie nog lang moeten wachten voordat jullie wegkonden?

peetorlan schreef:Was jij gisteren Macho aan het longeren buiten in de bak?
Ik heb even lekker met hem geknuffeld en was toch wel weer heel blij hem te zien. Hans is erg voor hem en dat is hem af te zien hihi...
Jonge_Monte schreef:Niet dat ik weet Lin, maar ik vraag er wel ff naar.
Dan bel ik je natuurlijk
Helaas ging ik het qua tijd allemaal niet redden want we waren pas rond half 2 thuis van Mel en toen moest ik Thom nog gaan doen. Was het leuk vandaag? banjers schreef:De uitslag vond ik nog redelijk, hihi ik was 9de van de 12(A)...Voor de allereerste keer was ik super trots op hem!! We moesten nog best een tijdje wachten, maar hij kon natuurlijk niet in de aparte box, daar werd hij helemaal gek...Maar uiteindelijk hebben we hem in de paddock gezet met hooi erbij, toen ging het goed want daar kon hij andere paarden zien...Hij is dus niet zo Macho als hij zich voor doet
Citaat:Hij is dinsdag ergens van geschrokken en heeft weer ouderwets gek gebokt, waardoor Kris eraf is gevallen. Ze is verkeerd terecht gekomen en heeft nu erg veel last van d'r rug. Ik doe Macho dus de komende dagen maar zodat Kris een beetje bij kan komen!!