Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zefana schreef:En joyce, ben je geslaagd?
incognito schreef:Oeps zat nog even bij de oude te kijken..
Gefeliciteerd.
LIQUITA ziet er echt fantastisch uit.
Zefana schreef:En joyce, ben je geslaagd?
) meelen schreef:Ik ben weer weg......... de laatste liefdesbrieven bezorgen.
Tot Bokt
Iris_ schreef:incognito schreef:Oeps zat nog even bij de oude te kijken..
Gefeliciteerd.
LIQUITA ziet er echt fantastisch uit.
wie ben jij?
natuur5D schreef:hoe gaat de studie Zefana?
. alleen geloof ik niet dat ie erg monogaam is. al die mooie merry's op het land
Hackie schreef:Geen idee
(morgen tussen 11 em 1)
Maar vast wel, anders had ik echt nog geen laptop gehad hoor![]()
En nog meer goed nieuws: Mag nu ook Niveau 4 ipv niveau 3 MBO doen
Zefana schreef:natuur5D schreef:hoe gaat de studie Zefana?
Het tentamen van vandaag ging wel lekker. Terwijl dat boek 600 blz groot was. Misschien net het goede geleerd in 2 dagen![]()
Ben nu bezig met Internationaal Recht/ Europees Recht, 2 boeken. Dat is echt supersaaaai. Vandaar dat mijn handen af en toe naar de computer gaan.
natuur5D schreef:daar kan ik me wat bij voorstellen, maar pas op, voor je het weet zit je zo 2 uur te bokken i.p.v. te blokken
.

winnitou schreef:meelen schreef:Ik ben weer weg......... de laatste liefdesbrieven bezorgen.
Tot Bokt
Bezorg jij dan ook in Westzaan!!!!!!!!!!!!!!!???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

winnitou schreef:Wat is dit nou weer, moet ik van XAN eerst in mijn voorbeeld kijken of de plaatjes overkomen. Nou dat doen ze in het voorbeeld en dan gebeurd er met plaatsen het bovenstaande. ! plaatje te zien en de rest niet. Doe ik daar al die moeite voor!!

natuur5D schreef:winnitou schreef:Wat is dit nou weer, moet ik van XAN eerst in mijn voorbeeld kijken of de plaatjes overkomen. Nou dat doen ze in het voorbeeld en dan gebeurd er met plaatsen het bovenstaande. ! plaatje te zien en de rest niet. Doe ik daar al die moeite voor!!
af en toe doen de plaatjes raar. bij doen sommige plaatjes het eerst goed en dan wordt het opeens een hotlink.

hoor. 
als ze weg mocht.