Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) lundi schreef:Knap dat je meer weet dan ik ! Twee hebben er droes en een paar hebben griep. Natuurlijk staan de paarden met droes apart. De paarden met koorts staan ook bij elkaar. Lundi waarom kijk je eigenlijk hier mee ik dacht dat je nooit meer wat van stal jasper wou horen? Ze hebben op stal goede maatregelen getroffen en we hopen dat het weer snel over is.Ik heb gehoord dat er 3 paarden met droes staan,en daarom ook uit voorzorg in de loods gestald staan!
kohtje schreef:lundi schreef:Knap dat je meer weet dan ik ! Twee hebben er droes en een paar hebben griep. Natuurlijk staan de paarden met droes apart. De paarden met koorts staan ook bij elkaar. Lundi waarom kijk je eigenlijk hier mee ik dacht dat je nooit meer wat van stal jasper wou horen? Ze hebben op stal goede maatregelen getroffen en we hopen dat het weer snel over is.Ik heb gehoord dat er 3 paarden met droes staan,en daarom ook uit voorzorg in de loods gestald staan!
kohtje schreef:Ik heb mijn wedstrijd afgezegt omdat er bij ons op stal een besmettelijke ziekte is en wij niet meer weg mogen.
Persoonlijk had ik het netjes gevonden als mijn rijvereniging had gezegt dat ik niet hoefte te betalen.
Ik blijf toch weg voor de veiligheid van andere?
Wat vinden jullie ...ten allen tijden betalen of bij dit soort gevallen niet betalen?

Kelly_Taco schreef:Zullen we het hier gewoon bij laten en weer gezellig verder kletsen.
_Rijkie_ schreef:Kelly_Taco schreef:Zullen we het hier gewoon bij laten en weer gezellig verder kletsen.
Lijkt me een goed plan
lundi schreef:Ik ben het helemaal met jullie eens,maar hoop ook op enig begrip van mijn kant!
Maar oke ...ook dit is geweest,nu met zijn allen maar duimen dat de paardjes allemaal snel opknappen,dat is nu even belangrijker dan heen en weer gooien met berichten over het wel of niet welkom zijn in dit topic!
Dus ik wens alle paardjes heel veel beterschap van mijn kant,en dat ze maar heel snel weer mogen opknappen!
Rijkie....jij ook sterkte he met Romina!