Zo het is lekker weer vandaag! Ben jaloers op de mensen die nu vrij zijn en lekker naar d'r paardje kunnen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(MIJN TROTS
) Beter dan elke Image, Keesje of Buffel

Not dus

LindsyImmie schreef:Is dat jouw Shetlander? Waar staat ie?
En waarom mocht je die foto eigenlijk niet plaatsen? Is een leuke foto toch? Angel ziet er vrolijk uit!
Vanavond ben ik even snel op stal.. Nans kan niet naar Im, ik heb geen tijd en Natas ook niet. Dus ik kom even snel 15 min. stappen en dan moet ik weer weg, arme Im.
Hebben jullie Im d'r koppie al gezien? Ze heeft em ergens aan op gehaald. Heel stuk haar d'r hoofd! Echt zielig! Ze vind zichzelf ook wel zielig volgens mij
dus bij deze: jongens: het was fijn jullie te mogen kennen. Ik zal jullie nooit vergeten.
Ik ging er daarna op en toen had ik zo ongeveer 1 sec de tijd om 1 rondje te doen in de bak, zo hard ging ze
Net of ze daar blij mee moet zijn 
,alleen beetje vreemd om te zeggen: Veel beter dan elke Image,Keesje of Buffel... maar goed....

Het was mn nieuwe dure
sorry mam
Keesje, I'm Sooo Sorry
Forgive me
:P 

Super omaatje volgens mij!
Leuke paardjes! Die Baron is echt om te kwijlen
Wat een lekker ding zeg!

Wist ook helemaal niet dat daar ook een stal zat! Die dingen zitten over heel Den Haag verstopt! Wat hebben ze daar dan? Kan je ook rijden in die bak? Of zijn het gewoon een aantal stallen met een bakje? Leuk om weer eens wat te ontdekken