miran_indra schreef:Dallas is van het veulen van Jan, Die van debby heet Delissa. Hoe het veulen van de hackney heet weet ik niet.
Wel sportief hoor met de fiets door de sneeuw! Vandaag worden de paarden geent. Hopelijk is ze wel een beetje lief...
bedankt voor je heldere uitleg.
Heb net wel een plakaat staan lezen dat Hackney veulen heeft 2 namen (ben het weer even vergeten) Weet niet of de eerste naam nu de begin letter is of dat het een soort van voorvoegsel is.
Net les gehad en hij was vandaag erg sloom (had het niet verwacht want hij was in de voorbereidingen erg dwars) maar ja hij heeft wel dingen goed gedaan dus daar denk ik dan maar aan. Was alleen jammer dat mijn 'vriendin' die ook aan het rijden was niet goed op lette en ik haar een paar keer moest snijden omdat ze in de weg liep. Wel gaaf dat Flurk luisterde en de rechtergalop hebben we voor elkaar gekregen met behulp van een balk in de hoek op de hoefslag. ben benieuwd wat we volgende keer weer moeten bedenken
later nog even heerlijk in de buitenlucht zijn manen staan knippen (miezerde wel een beetje) is alleen minder mooi gelukt dan ik had gewild dus hij loopt beetje voor paal