Mandyy schreef:kooslover schreef:Haha, mijne glijden ook niet uit, maar dat heeft een iets andere reden
Vertel?
Ik heb gewoon hele gespierde benen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mandyy schreef:kooslover schreef:Haha, mijne glijden ook niet uit, maar dat heeft een iets andere reden
Vertel?
C_hristel schreef:succes.. Laat je even weten hoe het gegaan is. Ik mag uhh eind december F6 starte.. Maar ik weet niet zeker of ik toch niet nog een keertje f5 ga doen
Mandyy schreef:Mag je kiezen of je F5 of 6 doet dan?
Mandyy schreef:smurffie schreef:ik moest F5 2x en ben 2e geworden van de 4maar echt goed ging het niet ofzo
maar ik heb binnen 2,5 minuten de hele proef gereden
knap he
Binnen 2,5 minuut? Dat is wel erg snel.
Gefeliciteerd met je 2e plaats.
MissHaffie schreef:Stout?
Hij doet alleen een levade bij binnenkomst
Nee hoor, type lompe pony zeg maar.
Goed de hoeken door rijden Ier!
C_hristel schreef:Mandyy schreef:Mag je kiezen of je F5 of 6 doet dan?
Ja. ik heb de punten voor de F6. maar als ik nog een keer F5 wil doen mag dat ook
Shalimar schreef:
Dat snap ik nietWij mogen de F5 niet meer rijden als we daar al 2 pp's voor hebben. Ik zie er het nut ook niet van in...je je kan hem wel rijden maar je hebt je pp toch al dus waarom zou je? Oefenen kan je toch ook in de les? Ik ben blij dat ik niet nog een keer hetzelfde proefje hoef te doen...
Jolien87 schreef:16 december ga ik de F8A rijden, zijn er nog moeilijkheden in die proef ofzo?
Bolhvj schreef:laat is zien:D
MissHaffie schreef:Ik heb me ingeschreven op een pony waarvoor iedereen me voor gek verklaart![]()