Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:56

Oja en Pauline, dat van gister met dat springen... bleh...echt jammer. ik heb geloof ik echt weer les nodig hoor. maar dan regelmatig en niet alleen maar 2x per jaar van jou Haha!
je maakte zelfs dezelfde opmerking als vorig jaar (dat ik mezelf niet stiekem uit het zadel moet drukken) dus ik dacht al, hmmm hier moet iets aan veranderen. Maar toch is mijn zelfvertrouwen best wel weer geboost deze week, omdat ik bijvoorbeeld voor het eerst alleen het bos ben ingeweest (best spannend), 2x het kilometerpad heb uitgecrosst (toch wel weer net zo gaaf als vroeger met soyeux) en op een vreemd paard heb gereden, wietske (viel mee met de grootte en wietske is leukkkk zoals ik net al zei Haha!) en met de groep een stuk of 8 keer door de plas ben geploegd (nog nooit gedaan, wist niet hoed e paarden gingen reageren maar was heel geinig). Achja, ik hou jullie wel op de hoogte, bedankt voor de les weer iig Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:24

Ik heb een bokker gevonden die 1x bij Het Lamoen heeft gereden. Clown
Juultj heet ze hier @ bokt.
*stuurt d'r hier heen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:27

Edit; dubbelpost Clown

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:30

Hier ben ik dan. Voor info over mij moet je maar in mijn profiel kijken. Heb idd 1x bij Het Lamoen gereden. Dat was nog in de basisschool tijd, zoiezo 4 jaar geleden. Maar wat vond ik het daar geweldig. Huifkartocht gemaakt, gezellig met de paardjes geknuffeld en natuurlijk paardgereden. Mocht op een fjord, naam weet ik niet meer. Vond het natuurlijk helemaal schitterend want in die tijd wou ik alleen maar hard. Die fjord wou dat trouwens ook wel, wij iedereen inhalen. Nagelbijten / Gniffelen
Maar echt heel leuk daar. Annemarie zei dat het wel veranderd is. Ben er sinds die tijd helaas niet meer geweest, maar misschien komt dat nog wel als Annemarie en ik eens gemeet hebben. Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:32

Lees veranderd in de zin van; andere mensen die er werken enzo en natuurlijk andere pony's (dag wendy en marleen en merensen Vriendjes zijn? ).

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:33

Sorry. Bedankt voor de verduidelijking. Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:34

Geeft toch niets!
Maar ik zei het even voordat mensen het verkeerd gaan opvatten. Ja
En wij gaan zeker meeten!
Al is het in de winter op de fiets naar school (ik fiets langs haar toekomstige huis in de winter op weg naar school, en dan denk je, waarom in de winter, nou, omdat de andere weg dan spekglad is). Clown

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:37

Gezellig!
Moeten we niet samen een uitschuiver maken. Nagelbijten / Gniffelen
Dat vind ik ook zo leuk van bokt, mensen meeten. En lekker handig dat we beide in Almelo wonen. Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:39

Dat vinden mijn ouders het minder leuke van bokt. Clown
En ik zie mezelf er wel voor aan om onderuit te gaan hoor, gebeurt iedere winter minstens een paar keer.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:42

Annemarie schreef:
Dat vinden mijn ouders het minder leuke van bokt. Clown
En ik zie mezelf er wel voor aan om onderuit te gaan hoor, gebeurt iedere winter minstens een paar keer.

Oh ik ben ook een ster in onderuit gaan. Ja
Voordat we weg gingen naar Nieuw-Zeeland was dat. Jemig ik wist echt niet dat het zo glad was.
En ik fiets altijd redelijk hard naar school en ik vlieg de bocht om.. schoof een eind over de straat. Hele fiets aan barrels. Nagelbijten / Gniffelen Goed excuus om niet naar school te gaan. Haha! Mijn moeder kwam me ophalen, zijn we door gereden naar de Ikea. Go jij! Go jij!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:50

Hahah geweldig, mijn ouders zouden zeggen;loop maar verder..

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:55

Nouja zeg, die ouders van tegenwoordig. Tong uitsteken

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 17:04

Hahah, nou, de meeste ouders van tegenwoordig zijn zo gek nog niet.

Trouwens, nu we het over ouders hebben..
Mijn neef en (aangetrouwde) nicht krijgen een kindjee! Lovers

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:05

Aah gefeliciteerd! Wanneer uitgerekend? Lachen

Ouders met geld voor een paard die zijn zo gek nog niet. Tong uitsteken

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 17:15

Ze is 1 maart uitgerekend.

Nee, inderdaad, die zou ik ook wel willen. Knipoog
Maar jij mag ook niet klagen met Hurricane!Afbeelding Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:46

ow... ik wil ook weer terug Tessel Lachen
mmm... volgend jaar geld bij elkaar sprokkelen en dan en op trektocht en nog bij jou en charlotte in de ponykamp groep Schijnheilig (wordt denk ik lang dromen, want ik wilde ook al naar het buitenland op jongerentrektocht...)

maar klinkt wel als het bijna perfecte weekje, lekker weer, genoeg paarden en iedereen die het naar z'n zin had Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 18:48

En waag het niet om niet op trektocht te gaan, net nu ik meewil. Clown Tong uitsteken

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:14

Mag ik je dan jaloers maken Annemarie? Clown
Ik ben meerdere keren op trektocht geweest door de bergen in Nieuw-Zeeland. Dat is echt zo'n geweldige ervaring. Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 20:45

Pfft, daar kan je me wel jaloers mee maken ja! Bloos!
Nieuw-Zeeland blijft toch altijd een droom om nog eens heen te gaan.
Mijn neef is er een maand of 3 heen geweest, ik heb foto's gezien en alles, echt zooo geweldig!
Oooooit, als ik afgestudeerd ben en werk heb en rijk ben ( Clown ) ga ik naar Nieuw-Zeeland.
En jij gaat mee als mijn persoonlijke gids.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 08:12

Zo, Annemarie is echt druk aan het posten. Pagina's vol...
@ Juultje: welkom op dit forum. Bereid je voor op veel geklets...
@ zwartwitje... Ik bloos ervan, zoveel complimentjes voor Wietske. Maar je bent altijd welkom hoor!! Laat maar weten wanneer je wil komen.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 11:47

Marianne, jullie zijn er gewoon te weinig.
(En ik heb weinig beters te doen. Knipoog )

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 14:28

ik ben er eigenlijk best wel vaak hoor. Heb nog vakantie. Ben alleen overdag vaak bezig en alleen s'morgens aan het bokken...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 17:49

Kijk, dat is het um.
Jij bent overdag bezig.
En ik niet. Vork
Jullie zijn er idd ook best wel vaak, dan kan je nagaan hoe verslaafd ik ben. Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 18:01

Dinsdag; we maakten een buitenrit met Maayke. Volgens mij had ze haar dag niet echt, want echt gezellig was het niet. Het tempo in stap was ontzettend hoog, ik moest de hele tijd aansporen en Obelix liep de benen uit z'n lijf. Galop hebben we maar 2x een klein stukje gedaan (dat ging niet zo lekker). 's Middags hadden we theorieles. We mochten kiezen uit verschillende onderwerpen en wij kozen longeren, dus dat werd ons helemaal uitgelegd door Maayke en Sanna. 's Avonds haddden we een 'speurtocht'. We moesten zogenaamd letters gaan zoeken, het was wel verdacht dat alleen Maayke er nog maar was en de rest van de leiding spoorloos was (ra ra, waar zaten die toch? ) Nouja, wij groepjes gemaakt en het bos in. De groep voor ons was echt vreeselijk aan het gillen. 1 meisje uit ons groepje was in het begin heel bang, dus die hebben we even goed beschermd. Toen was ze even niet bang meer, totdat we Michiel tegenkwamen (die juist haar eruit pikte natuurlijk) en deed alsof hij haar wilde pakken. Toen jatte hij nog onze zaklamp (die we weer terugkregen) en toen kwamen er nog 2 mensen in beweging, net zombies, die tegen ons aan kwamen lopen. Dat ene meisje schreeuwde het uit, terwijl wij gewoon doodnuchter die mensen een beetje terugduwden/ niet aan de kant gingen.
Daarna achtervolgde een van hen ons nog, maar die hadden we optijd door (toch wat beter oefenen met sluipen whaha). Verder hebben we de hele weg luidkeels zitten zingen. Maar op gegeven moment hadden we nog geen letters gezien.. dus wij vroegen aan de volgende mensen die we tegenkwamen of we nog geen letter gemist hadden; Nee, die kwamen nog, zeiden ze. Nou, mooi niet. Er waren dus helemaal geen letters, alleen leiding in de bosjes. Brie en Jasmijn dachten ook nog grappig te zijn door te zeggen dat er na hen geen mensen meer kwamen... wat dus niet waar was.

Woensdag; we gingen een buitenrit maken met Jasmijn, lekker gezellig de hele tijd zingen en het tempo lag iets lager zodat Obelix eindelijk een beetje in z'n eigen tempo kon stappen. Ook lekker doorgegallopeerd, het was ech toppie! Terwijl de andere groep op buitenrit was hebben wij voltige gedaan op Lex, de pony van Brie (ooh, die is zoo lief ). 's Avonds hadden we kampvuur, waar we gezellig liedjes gingen zingen en Michiels gitaarkunsten bewonderden. Echt een super dag!

Donderdag; Springles! Nouja, dat ging in ieder geval niet zo lekker. Obelix weigerde opzich best vaak (kwam doordat ik niet kan sturen ) en hij rende nogal onder me vandaan. Helaas... 's Middags mochten we iets gaan verzinnen voor de bonte avond. Wij deden het alfabet (dus bij iedere letter een gebeurtenis of een grappig feitje over het kamp of personen ofzo). Dus dat hebben we lekker zitten verzinnen de hele middag. 's Avonds ging onze groep op buitenrit met Sanna. Dat was ook super gezellig, alleen het tempo zat er weer goed in. We zijn nog een stukje samen op gereden met de groep van Jasmijn en we hebben weer veel liedjes gezongen. Als we gingen draven betekende het bij ons achteraan in de groep al galopperen (behalve die laatste keer rustig uitdraven aan een lang teugeltje) en het galoperen ging bij ons zowat in rengalop. Echt vet! En we gingen langs de hunnebedden ( " Aan uw rechterhand ziet u een eeeh..." ) 's Avonds hebben we, nadat we met z'n allen weer in de rij voor de douche hadden gestaan, de film Seabiscuit gekeken (halverwege ging iedereen al weg omdat ze 'm niet snapten?)

Eeh.. het kan ook zijn dat ik activiteiten door mekaar heb gehaald qua dagen, ik wist het niet precies meer

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 18:05

het klinkt in iedergeval als een geslaagde week annemarie Haha!