Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
karen19 schreef:hey!
ik weet wel welke sylvia wordt bedoeld, ze heeft met haar bijrijdpaard een aantal maanden bij braam gestaan, maar ze staat bij MNA. ze verzorgde dit paard een aantal dagen per week. Ze werkt inderdaad in de VU, en heeft op de Hollandsche gewerkt.
...ik denk iedereen is pleite met de paas...niks niet bericht in mijn postvak.....ga ik toch even kijken,zijn er alweer 3 pagina's bij
Dat paardje van die Sylvia's heet Mañana!!!
) Citaat:@ Toby: Leuk om jou weer eens voorbij te zien komen. Ik wist niet dat jij ook op het Amstelpark kwam... Weet jij toevallig hoe het met Velze is? Zou heel graag een fotootje van haar zien van ná de Hollandsche..

) Pluutje schreef:Leuk zeg om dat te horen over Velze! Geloof niet dat ik ooit op haar gereden heb maar ok.
Hoe gaat het trouwens met je paard Toby? Alweer helemaal hersteld?

Tinky12 schreef:Uhmmm...allereerst welkom aan de nieuwe mensen![]()
Ik las dat iemand Melinda van de Hollandsche bij heeft gereden...leuk dan moet je dus een bekende zijn...eheheh.

PattyOosten schreef:Ik hoorde vandaag trouwens dat Jerome een Friesje gekocht heeft om aangespannen mee te gaan rijden. Weten jullie of dat klopt?
En voor de Kahman gangers; hoe is het met Kent van Diana?
PattyOosten schreef:Ik hoorde vandaag trouwens dat Jerome een Friesje gekocht heeft om aangespannen mee te gaan rijden. Weten jullie of dat klopt?
En voor de Kahman gangers; hoe is het met Kent van Diana?

Pluutje schreef:Temp schreef:Is die arabische merrie toevallig Cheyenne, van Franca? Schijnt een hele leuke merrie te zijn, maar inderdaad wel een beetje ver weg...
Ja, was ook meteen mijn reactie en het lijkt me dat het haar inderdaad is.
Tot zaterdag Lady Joy!