hihi nee hoor grapje.... Jij nog gefeliciteerd Mir *o/*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hihi nee hoor grapje.... 

www.friesepaarden.nl
eindelijk weer wat meer doen als je tijd vrij hebt. ik ken dat nu hoor poeh poeh het is zo vermoeiend om alles te combineren en dat allemaal op 1 dag.... het liefst zou ik ook willen dat hands 1 dag meer verzorgd wordt door iemand anders, misch wil daay zich nog een dag extra voor hands en mij opofferen.
veel bokt plezier! het is erg verslavend hehe.
moossie schreef:Hey dames wat is dat voor wedstrijd?? En wanneer is die? en waar? en en en ?? hihihi
hahaSerada schreef:Ik heb Jerry net gesproken en volgens mijn gegevens moeten de volgende paarden gedaan worden:
Yustin, Handsome, Freedom, Whisper, Froukje en Thom...
Jerry kon al om 8 uur op stal zijn maar dat is moeilijk te combineren. Ik heb gevraagd of hij wat later in de ochtend kan zijn en dat is geen probleem. De exacte tijd zou hij mij doorgeven, als ik hem kon vertellen wie er dan op hem wacht in verband met het aangeven welke paarden gedaan moeten worden. Is iemand in de gelegenheid om in de ochtend Jerry op te vangen??
Serada schreef:Ik heb Jerry net gesproken en volgens mijn gegevens moeten de volgende paarden gedaan worden:
Yustin, Handsome, Freedom, Whisper, Froukje en Thom...
Jerry kon al om 8 uur op stal zijn maar dat is moeilijk te combineren. Ik heb gevraagd of hij wat later in de ochtend kan zijn en dat is geen probleem. De exacte tijd zou hij mij doorgeven, als ik hem kon vertellen wie er dan op hem wacht in verband met het aangeven welke paarden gedaan moeten worden. Is iemand in de gelegenheid om in de ochtend Jerry op te vangen??
Debby1987 schreef:moossie schreef:Hey dames wat is dat voor wedstrijd?? En wanneer is die? en waar? en en en ?? hihihi
dat is de friese paarden dag dat is een wedstrijd alleen voor friese paarden... het maakt niet uit of je al wedstrijden bij de knhs rijd of niet elke kluns mag mee rijden zelfs ik mag mee doenhaha
het is zondag 2 juli as in hoofddorp (noord-hollan)
Misschien kan je vader dan wel, anders moeten we even verder vragen. Debby1987 schreef:maar goed ik ga is ff kijken of die dikke van mij nog
zin heb in een buitenrit vandaag.... en heb tie geen
zin dan ben ik bang dat die dikke gewoon pech heeft

Serada schreef:Ik denk dat het rond een uur of 10 zal zijn en hij hoeft er niet de hele tijd bij te blijven hoor want Tonke en Ghitta komen begin van de middag ook. Het is dat ik die dag twee belangrijke afspraken heb voor mijn werk anders had ik wel vrijgenomen. Laat je het me nog even weten Mir, dan kan ik Jerry bellen
moossie schreef:Serada schreef:Ik denk dat het rond een uur of 10 zal zijn en hij hoeft er niet de hele tijd bij te blijven hoor want Tonke en Ghitta komen begin van de middag ook. Het is dat ik die dag twee belangrijke afspraken heb voor mijn werk anders had ik wel vrijgenomen. Laat je het me nog even weten Mir, dan kan ik Jerry bellen
Ik heb paps net even gebeld en hij is er donderdag rond een uur of 10
peetorlan schreef:hier ff een bericht van mij.
ik zou naar stal komen vanavond maar ik kan niet.
ik heb hier wat zorgen aan me hoofd die voorrang hebben.
dus sorry