Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

summerfeel

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 17:05

ja inderdaad ik vind dat ook belachelijk. sinds ik mn spullen in merel der kastje kan bewaren is er niks meer verdwenen. maar vroeger moest je toch ook al goed in de gaten houden dat je koffer op slot zat en dat je niets liet rond slingeren.

en rexie ach garum, als bewaakhond. als je m nu aanraakt gaat ie meteen op zn rug liggen omdat ie op zn buikje gekriebeld wil worden. denk niet dat iemand daar bang van wordt... hihi.

owjah waarschijnlijk moeten jullie mij toch nog een weekje missen in de les. toch nog wat last van mn bekken, en gezien het feit dat ruf ook lekker fris is en nog wel eens wat opzij wil springen is het verstandiger om naar maar een weekje te wachten... ( op advies van mijn pappie en mammie zullen we maar zeggen )

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 17:07

summerfeel schreef:
ja inderdaad ik vind dat ook belachelijk. sinds ik mn spullen in merel der kastje kan bewaren is er niks meer verdwenen. maar vroeger moest je toch ook al goed in de gaten houden dat je koffer op slot zat en dat je niets liet rond slingeren.

en rexie ach garum, als bewaakhond. als je m nu aanraakt gaat ie meteen op zn rug liggen omdat ie op zn buikje gekriebeld wil worden. denk niet dat iemand daar bang van wordt... hihi.

owjah waarschijnlijk moeten jullie mij toch nog een weekje missen in de les. toch nog wat last van mn bekken, en gezien het feit dat ruf ook lekker fris is en nog wel eens wat opzij wil springen is het verstandiger om naar maar een weekje te wachten... ( op advies van mijn pappie en mammie zullen we maar zeggen )

Maar dan kan je toch wel komen kijken. Je laat je lesuur toch niet in de steek.
Ook wel eens leuk om je medelesklant eens te zien stunten!! Clown

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 17:07

Wel jammer Joyce, maar je kan maar beter wat voorzichtiger zijn. Zie het maar aan mij, gewoon doorrijden en het resultaat van mijn rug is zichtbaar. Een weekje missen zal je wel overleven en dan kun je daarna weer lekker beginnen.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 18:10

Jammer dat je niet komt rijden Joyce, maar als je er nog zo'n last van hebt is het inderdaad beter om een weekje niet te rijden.Wel rustig aan doen verder hè, want volgende week wordt je wel weer terug verwacht. De les moet ook wel een beetje niveau houden hè Knipoog

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 19:03

Joyce doe lekker rustig aan niet tesnel weer beginnen hoor..
Ik heb er helemaal niks van meegekregen dat er spullen 'weg'zijn, maar ik was dit weekend natuurlijk ook weg Tong uitsteken
En dan van angelique heb ik wel ooit meegekregen ja..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 22:31

Doe het maar lekker rustig aan, en als je kunt komen kijken is dat zeker zo gezellig.
Dat van die tweeling kan ik niet zo volgen maar dat ze me vast nog wel door iemand uitgelegd worden.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 22:47

Als PeeWij en ik het over dezelfde tweeling hebben dan waren dat twee meisjes die op zaterdag in de les reden. Vraag me niet naar hun namen want die weet ik echt niet meer. Ze zaten dan regelmatig bovenop de strobalen en lokte regelmatig ruzie uit. Ze hadden er geen moeite mee om iemand zomaar te slaan met een zweep. Daarnaast waren ze ook erg goed in het shoppen in andermans spullen.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 08:42

sjaslique schreef:
Als PeeWij en ik het over dezelfde tweeling hebben dan waren dat twee meisjes die op zaterdag in de les reden. Vraag me niet naar hun namen want die weet ik echt niet meer. Ze zaten dan regelmatig bovenop de strobalen en lokte regelmatig ruzie uit. Ze hadden er geen moeite mee om iemand zomaar te slaan met een zweep. Daarnaast waren ze ook erg goed in het shoppen in andermans spullen.

Twee van die blonde meisjes van een jaar of 12. Irri kinderen! Boos! Weet ook niet meer hoe ze heten!

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:10

Zo, ik ben ook weer thuis.
Joyce ik hoorde van Tom wat er gebeurd was (nouja, eigenlijk alleen dat je heel hard gevallen was) en ik schrok me echt dood! Goed om te lezen dat het in ieder geval weer iets beter met je gaat, hoop dat je snel weer helemaal back in the running bent!

Enneh, ander Joyce Tong uitsteken Leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad met Ilaisa! Neem aan dat ze het zelf ook wel leuk vond, een keertje wat heel anders. Ben benieuwd hoe ze zaterdag reageert, misschien denkt ze wel ' neeeee niet weer zo'n eind '
haha nee geintje hoor! Knipoog Vind het echt super leuk!

En Chrissy, heb je morgen weer om 5 uur priveles? Want het ligt er ff aan hoe laat een vriendin uit Delft naar hier komt, anders kom ik wel kijken. M'n ouders zijn toch op vakantie dus ik heb de auto deze week (nog plannen? Clown )

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 16:48

Ja Chrissy, ga je ook weer met Gala wandelen?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:23

Zozo net terug van een lekkere les, mocht namelijk weer op NL, wat een braaf paard is het toch Lachen
Lekker gedresuurd, & daarna mochten we nog een sprongetje maken, super relaxt!
In zijn springoutfit natuurlyk, vliegen/hoofdding bijpassend dekje en blauwe peesbeschermers Clown

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:25

En nu wel alles goed gegaan? Durft ze de poetsplaats weer op? En welk setje van jezelf dan?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:29

Ik moest haar in stal opzadelen en poetsen, want ze was nog best bang zij Marloes.
Ik heb zelf een setje die ik altijd voor Vondutch gebruikte, past NL precies.
Alles is wel goed gegaan gelukkig Lachen

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:53

Heeyheey,
Tuurlijk ga ik met gala wandelen, misschien als we tijd hebben we dreams ook nog meenemen, maar di zal denk ik ook wel in de les van sanne rijden?
Uhmm nou ik heb niet egt plannen, alleen dat ik heel veel moet leren want heb over twee weken schoolexamen week... en het aantal hoofdstukken per vak valt niet mee Boos!
Als het goed is moet ik straks gewoon weer rijden om 5 uur jah... dus miek als je kunt kun je kijken Lachen Ga je vanaaf nog wel mee naar merlyn ofniet??
tot strax...

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 17:01

Vandaag weer lekker lang op de manege geweest... heerlijk. Het mutsenpaard heeft zowaar ook een aantal keer even op de poetplaats gestaan, maar vaak was het ook maar voor even. Maar ja hopelijk kunnen we het opbouwen en uitbouwen en hopelijk went ze er dan weer aan. Op zich wel lekker gereden vandaag, alleen werd ze op den duur wat drammerig. En verder is er veel op de houdingen gehamerd.

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 18:13

Idd, veel op de houdingen gehamerd, maar dat is ook wel goed:)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:22

Ik had pech, Salvador heeft een plakaat in de vorm van het zadel op zijn rug, waarschijnlijk een reactie op een insectenbeet.
Arm paardje..... en arme ikke, zijn we net druk aan het oefenen voor de wedstrijd van volgende week, ik hoop maar dat het snel over is. ook voor de Tank want het jeukt ontzettend.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:27

Ja het jeukt echt heel erg, hij stond vanochtend wel te genieten, maar tis natuurlijk wel erg balen!!
Hoop dat Olympus niet zo raar reageerd op zijn mond die vorig weekend kapot is gegaan.. ben nou 2 dagen naar buiten geweest en als ik de teugels ook maar iets op maat durfde te nemen dan ging heel zijn kop in de lucht en raar schudden.. Ff afwachten

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:52

Nou dan ben maar voorzichtig, een kapotte mond is niet niks. Misschien kun je wat uierzalf op de mondhoeken smeren, dat ontsmet en verzacht en meestal gaat het dan sneller over.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:16

Jaa ik heb buiten vaak met lange teugel gereden alleen in de galop even niet.. Maar uierzalf zal ik erop doen (al zal dat nu wel telaat zijn)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:20

Voor uierzalf is het nooit te laat. Het zorgt er ook voor dat de (genezende) plek soepel wordt en blijft.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:45

OKe maar dat is toch ook goed als je het bitje in hebt? dat het niet zo gaat schuren

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 22:01

Wel balen dat er een aantal tobben met wat probleempjes. Hopelijk zijn de paarden allemaal snel weer de oude. En uierzalf helpt inderdaad altijd wel goed.

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:26

Weet iemand hoe het nu met M. is? Echt jammer dat ook zij van het paardje is afgevallen. En hoe is het met K.?

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:59

M heeft een gebroken linker sleutelbeen, ze moet 7 weken rust houden ofzoiets. Ze schijnt wel weer te kunnen lachen Lachen
K wil haar paard zo snel mogelijk naar de handelstal of andere stal brengen zei ze.