Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
summerfeel schreef:ja inderdaad ik vind dat ook belachelijk. sinds ik mn spullen in merel der kastje kan bewaren is er niks meer verdwenen. maar vroeger moest je toch ook al goed in de gaten houden dat je koffer op slot zat en dat je niets liet rond slingeren.
en rexie ach garum, als bewaakhond. als je m nu aanraakt gaat ie meteen op zn rug liggen omdat ie op zn buikje gekriebeld wil worden. denk niet dat iemand daar bang van wordt... hihi.
owjah waarschijnlijk moeten jullie mij toch nog een weekje missen in de les. toch nog wat last van mn bekken, en gezien het feit dat ruf ook lekker fris is en nog wel eens wat opzij wil springen is het verstandiger om naar maar een weekje te wachten... ( op advies van mijn pappie en mammie zullen we maar zeggen )
sjaslique schreef:Als PeeWij en ik het over dezelfde tweeling hebben dan waren dat twee meisjes die op zaterdag in de les reden. Vraag me niet naar hun namen want die weet ik echt niet meer. Ze zaten dan regelmatig bovenop de strobalen en lokte regelmatig ruzie uit. Ze hadden er geen moeite mee om iemand zomaar te slaan met een zweep. Daarnaast waren ze ook erg goed in het shoppen in andermans spullen.