Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Valeriej schreef:Ik rijd in Aarschot, Manege Willy.. Waarschijnlijk niemand die dit kent
Valeriej schreef:Ik rijd in Aarschot, Manege Willy.. Waarschijnlijk niemand die dit kent
Soet schreef:LolHelene: is dat daar een goede manege?
Had hier nl. al een paar minder goede dingen over die manege gehoord, maar aangezien y van bloso is, is kan dat lijkt mij niet zo extreem zijn?
Helene_ schreef:Zou ik mogen weten van wie je les had? Ik neem aan Brain en Janus als het eventingkamp was. Janus heeft geen les meer in bloso, die zit nu in een eventingteam.
Citaat:Ja: Janus -> vond ik altijd heel ok! Soms wat er over maar toch
Brain-> Gçing heel goe maar had ik nooit lmes van (ervaren springruiten .. :s, hij geeft enkel minder ervaren)
Eline (wet ni hoe nog)=> Hadden wij altijd les van! En trok op niets!!! Sorry!!! ze rijdt zelf super maar kan geen lesgeven
wara heb ik dat al nog gehoord van Eline.dat goed rijden mag je ook weglaten beetje
ze heeft gewoon massa's goeie paarden die ze laat opleiden
pas dan gaat zij er mee rijden om ze darana weer te laten rijden
enzovoort
McSquizzy schreef:Hallo Belgjes![]()
Ik plaats deze oproep voor een Belgische vriendin van me die niet op bokt aangemeld is.
Zij zoekt namelijk een ruiter met springervaring voor haar paard.
Zij zoekt iemand :
* 15 +
* met minimum 5 jaar rijervaring
* springervaring is een groot pluspunt
Haar paard is een 13 jarig sportpaard met mooie afstamming.
* Heeft jumpings gesprongen bij LRV en Trens van 1m en hoger
* dressuur beschikt hij ook over n brede basis : appuyement, wissels, zijgangen, keertwending,..
Kortom het ideale leerpaard!!
Hij is ook heel braaf en lief in de omgang.
Deze zomer zou het zijn om 2x week te rijden. Tijdens de winter kan dit naar halve stal worden omgezet.
Haar paard staat op een kleine privestalling :
* grote binnenpiste ( 60*40)
* kleine binnenpiste
* grote buitenpiste
* bosrijke omgeving dus ook wandelen kan zeker.
Is in het Antwerpse.
Voor meer informatie graag via Pb. Dit stuur ik dan ook naar haar door!
RavenIris schreef:Valeriej schreef:Ik rijd in Aarschot, Manege Willy.. Waarschijnlijk niemand die dit kent
Ik ken die manège!
Ik rij vlakbij in manège speelhoven