l0rdJ schreef:haha ik zie je al zoeken, naar zijn tanden misschien heeft hij ze doorgeslikt dat word strond doorzoeken
he getver moet ik dan eerst een monster in een bakje opvangen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
l0rdJ schreef:haha ik zie je al zoeken, naar zijn tanden misschien heeft hij ze doorgeslikt dat word strond doorzoeken
? sjorsie schreef:l0rdJ schreef:haha ik zie je al zoeken, naar zijn tanden misschien heeft hij ze doorgeslikt dat word strond doorzoeken
he getver moet ik dan eerst een monster in een bakje opvangen
Hackie schreef:Je kan hem ook een mestzak omdoen, dat hebben ze bij menpaarden wel is

) 

Hackie schreef:Denk het ook niet
Ik heb vandaag paarden gedrijft
Ja dat is nederlands
Hackie schreef:Gradus: Sommige mensen denken echt dat ze slimme paarden hebben
sjorsie schreef:Hackie schreef:Gradus: Sommige mensen denken echt dat ze slimme paarden hebben
Ik weet wel 2 iemanden, hihi![]()
Hackie schreef:sjorsie schreef:Ik weet wel 2 iemanden, hihi![]()
Nou ??
volgens mij heb ik al een vermoeden... Hackie schreef:PB maarvolgens mij heb ik al een vermoeden...
l0rdJ schreef:haha poedersuiker ik wil het weten (geintje)
Enne ja Xan heeft altijd een dik been, er is echt niets meer aan te doen wel zielig maar ellis zorgt super voor hem! hij kan zich geen beter baasje wensen, en de ene keer is het dikker als de andere maar hij heeft er (volgens ellis en ik geloof haar best) geen last van, krijgt hij dat wel krijgt hij een super beghandeling!
l0rdJ schreef:haha poedersuiker ik wil het weten (geintje)
Enne ja Xan heeft altijd een dik been, er is echt niets meer aan te doen wel zielig maar ellis zorgt super voor hem! hij kan zich geen beter baasje wensen, en de ene keer is het dikker als de andere maar hij heeft er (volgens ellis en ik geloof haar best) geen last van, krijgt hij dat wel krijgt hij een super beghandeling!

Sanniiy16 schreef:Sjorsie: welke bedoel jij dan??
enne stuur mij ook eens een pb met die 2 personen:P
we kunnen ook een fanclub oprichten, of ga ik nu te ver sjorsie schreef:l0rdJ schreef:haha poedersuiker ik wil het weten (geintje)
Is Xan die pony die aan drie benen is afgekeurd, vind het erg knap wat die vrouw doet, wat een geduld en moeite, petje af hoor!
)
sjorsie schreef:l0rdJ schreef:haha poedersuiker ik wil het weten (geintje)
Is Xan die pony die aan drie benen is afgekeurd, vind het erg knap wat die vrouw doet, wat een geduld en moeite, petje af hoor!
)