manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 16:55

Nein! wat erg..
Nu maar hopen dat call. lekkr vervelend gaat doen bij der nieuwe eigenaars, komen ze der lekkr trug brengen! En dan maar hopen dat de Boer in ziet dat alleen jij met haar kan rijden! En dat alleen JIJ haar stil kan laten staan zonder bokken en steigeren Ik hoop t egt voor je!

Barbie1986 schreef:
nog maar 1 paar roze sokken in maat 35-38 :S! Dusja WAT NU?!

uh... ik heb wel geblokte roze sokken en een roze hempje dus ik ben al wel roze, maar egt een team_pdoes zijn we dan niet, jammer... is er in Raalte niet nog een paarden winkel? gaan we daar eerst nog ff langs

voicenel schreef:
Wanneer vertrekken jullie allemaal, voor het grote avontuur te paard?

zondag om uh... ja, cis wanneer kwamen jullie nou langs mn huis?
wel jammer van je rooster Nel, waarom luisteren ze niet naar je dan? Is dat nou zo moeilijk?
Thirz schreef:
Het is meestal een vast bedrag, maar dat weet ik niet uit mn hoofd.
162,50 Euries!
zeg hoeveel "zakgeld" nemen jullie eigenlijk mee?
Barbie1986 schreef:
Morgen avond ga ik even samen met mn vader bij de trailer kijken die ik ga huren, ff checken of alles in orde is enzo!

en is alles helemaal in orde?? (ik hoop t wel, want nu nog een andere trailer zoeken lukt niet denk k....)

Bijna alles voor t kamp zit al in mn weekend tas (weet niet precies waar alles zit, maar t zit er wel ) Zeg hoeveel tassen nemen jullie mee? (anders ben ik strax weer de enige met 3 tassen... 1 weekend tas, een tas voor mn bedde spul en nog een tasje met mn cap chaps en handschoenen)

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 18:59

ik moet mijn tas nog pakken .. zo'n weekje reelaer is best een grote bokt meeting

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 19:33

Wat slecht Nein! je moet tog egt wel 3 dagen van te voren je tas in pakken hoor !
en idd, net een egte boktmeeting!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 14:21

ja denk k ook..
nouja na de week hebben we weer een hele hoop te vertellen dus dan halen we t zo weer in!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 14:22

Zo, gister mn 'afscheid' bij Mo's gehad....wel heel raar na 4 en een half jaar! Vond mn baas ook wel! We hebben lekker nog taart gegeten en als ik nog geen baan heb gevonden, mag ik altijd nog terugkomen in september (maar ik hoop van niet!)
Vandaag dus lekker nog een chill-dagje, straks ga ik alles bij elkaar zoeken voor t inpakken. Welke tassen ik meeneem: een weekendtas en mn Eastpack rugzak, welke ik ook onderweg meeneem. Jammer van de sokken....dan moeten we maar veel roze truitjes/hempjes aandoen...maken we toch nog een beetje een eenheid!
Morgen nog ff een (half) dagje Paardoes, want moet wel Nanda nog ff gedag zeggen, dan zie ik weer dr 3 weken niet
En t Paardoes topic zal ook erg stil zijn vanaf zondag....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 15:26

Jeetje Nein, dat is echt banketstaaf dat ze "jouw" pony zomaar verkopen! En dat ze je daar ook niet even op voorbereiden, het ging net zo goed!
Ik heb net mn caviahok schoongemaakt, want mn ouders moeten voor mn cavia's zorgen.... en nog een hoop eten voor ze gekocht.

Ik neem 1 weekendtas mee met kleren + mn eastpak, en voor de rest VEEL zooi voor shaar, want ik moet meenemen:
- Zweetdeken
- Vliegendeken
- 2 Dekjes
- Peesbeschermers
- Zadel
- Bontje voor onder mn zadel
- 2 Hoofdstellen (of moet ik die paarse toch maar thuis laten?)
- Bak met poetsspullen
- Transportbeschermers
- Halsters (2, 1 voor in de wei en 1 voor tijdens poetsen enzo)

Dusja waar we dit allemaal gaan laten?!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 15:57

Veel zakgeld hebben jullie trouwens niet echt nodig hoor...Jullie kunnen altijd ranja pakken, als je wat anders wilt drinken, moet je dat wel kopen. Verder koop je nog wat snoep en ijsjes. Dus je moet zelf maar kijken hoveel je mee wilt nemen!

Gaat allemaal prima passen hoor! Als we onderweg zijn, gaat er voor 30 mensen slaapspullen in een busje en dat kan ook!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 17:23

NEE!! Bar t paarse hoofdstel moet egt mee hoor, t past juist zo goed bij onze pdoes gang outfit!

Thirz schreef:
Verder koop je nog wat snoep en ijsjes

nou k denk niet dat ik nog veel snoep zal kopen. Haha, ik heb jullie snoepjes allemaal mee, en natuurlijk ook nog ff een zak(je) snoep gekocht bij de Jamin Lekkr!

Thirz schreef:
Gaat allemaal prima passen hoor! Als we onderweg zijn, gaat er voor 30 mensen slaapspullen in een busje en dat kan ook!
tuurlijk! beetje proppen, past altijd! Hoop ik... anders hebben we strax een zeer klein probleempje als we bij Bar merken dat t er niet allemaal in past

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 17:41

thirza en ik hebben roze sokken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 17:45

You're the best Nein!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 19:39

jahoor.. jullie wel! tss.... en Bar ook al Pff...
nouja ben ik iig wel apart met mn geblokte sokken!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 19:56

Thirz schreef:
You're the best Nein!

nein Trots

LuMy schreef:
jahoor.. jullie wel! tss.... en Bar ook al Pff...
nouja ben ik iig wel apart met mn geblokte sokken!

go anne!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 20:15

eknein schreef:
go anne!

is goed doe ik! *waarheen? *

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 21:09

naar reelaer

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 15:04

Jippie.......mag op sollicitatiegesprek komen bij Arduin voor de Wissel!!!! Echt super! Het gesprek is alleen woensdag...aangezien we dan op trektocht zijn, gaat dat een beetje moeilijk! Dus maandag gelijk ff een andere datum proberen te regelen...hoop dat ze er niet te moeilijk over doen!

Vandaag nog ff mn digi gestest op de manege en die doet t prima hoor! Ging nog ff met Luna wandelen, want die liep nog steeds niet lekker...t arme paardje! Nu ga ik snel douchen, anders kom ik te laat op Cis dr feestje!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 15:45

Nou ik ben helemaal klaar voor cis der parrty hoor (alleen t weer is een beetje jammer..!) nouja met ons erbij lijkt t al snel alsof t sonnetje schijnt! tog?!

super thirz! ik hoop zo dat ze je aannemen! egt een super baantje zou dat zijn! (en je kan nog op pdoes blijven werken zolang je t leuk vindt. Dan leer je de kindjes ook kennen in een ontspannen sfeertje (ofzo)
maarre k ga weer (want ik moet nog wel wat regelen voor t feestje van cis!)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 14:10

Snik, snik... heb ik eindelijk weer ff tijd om op het topic te lezen en te posten en nu zijn jullie allemaal al in Raalte... Ben wel te laat, maar toch hoop ik dat jullie een super trektocht hebben en zodra jullie volgende week terug zijn hoor en lees ik de verhalen wel he!!! Ik ga nog 2 weekjes werken en dan mag ik een weekje naar Rome! Heb ik ook al zin in!
Nou, tot snel allemaal!!! Oproep aan Nel; maken wij t hier nog ff gezellig deze week???

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 15:13

nou tis nu wel stil hier. thirza anne en ciska zijn al op het reelaer denk ik nu ..
ik ga over een uurtje weg.
HEB D"R ZIN IN!!!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 21:33

HeeY mensjes hoe is het met julliew de helft is er nie door dat kamp ik zit hier met jael:P:P ze blijft slapen maar ja we gaan weeer xxx denice en jael

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 22:13

Heb ik toch bijna een verzorgshet zecht dat dome wijf ja sorrry ik hoef niemand echt dom

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 10:16

Jammer voor je denice, Nou vanaf morgen zal het weer vol verhalen staan op bokt, want dan zijn cis, bar, annemijn etc. weet terug!
Dan hebben we weer wat te kletsen!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 13:34

ben d'r weeeeeer!!!
was echt super duper tof! JA HALLO!!
voor thirz, cis, bar, anne : ik ga trouwens met esther een buitenrit maken binnen kort .. heb d'r nu al zin in ..

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 19:38

Gaaf nein! *hoe kom je daar ineens bij? owja ze woonde bij jou in de buurt tog?*
was egt super! *Ja HallOOO! * *watskeburt in die schuur* en natuurlijk *HoeWhaha!*
nou ga ik eerst ff t reelaer topic lezen en mn foto's daar plaatsen. k kom strax miss nog wel wat plaatsen hier dan
(pff thirz is er nu nog, ben best wel een beetje jaloers nu...)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 13:51

Jaaaa! Jullie zijn terug! Kom maar op met de foto's hier (op t Reelaer topic staan er 2 van jou Annemijn, maar ik wil natuurlijk graag foto's van jullie op Shaar, Dunya en Desie)! O ja en natuurlijk alle gekke en rare foto's van Thirz op de Bonte Avond hihihi

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 14:25

nou ik denk het thirza het liefst zelf wil gaan vertellen hoe raar ze heeft gedaan op de bonte avond ..
nee correctie: met wie ze raar heeft gedaan
haha