Nu maar hopen dat call. lekkr vervelend gaat doen bij der nieuwe eigenaars, komen ze der lekkr trug brengen! En dan maar hopen dat de Boer in ziet dat alleen jij met haar kan rijden! En dat alleen JIJ haar stil kan laten staan zonder bokken en steigeren
Ik hoop t egt voor je! Barbie1986 schreef:nog maar 1 paar roze sokken in maat 35-38 :S! Dusja WAT NU?!
uh... ik heb wel geblokte roze sokken en een roze hempje
dus ik ben al wel roze, maar egt een team_pdoes zijn we dan niet, jammer... is er in Raalte niet nog een paarden winkel? gaan we daar eerst nog ff langs
voicenel schreef:Wanneer vertrekken jullie allemaal, voor het grote avontuur te paard?
zondag om uh... ja, cis wanneer kwamen jullie nou langs mn huis?
wel jammer van je rooster Nel, waarom luisteren ze niet naar je dan? Is dat nou zo moeilijk?
Thirz schreef:162,50 Euries!Het is meestal een vast bedrag, maar dat weet ik niet uit mn hoofd.
zeg hoeveel "zakgeld" nemen jullie eigenlijk mee?
Barbie1986 schreef:Morgen avond ga ik even samen met mn vader bij de trailer kijken die ik ga huren, ff checken of alles in orde is enzo!
en is alles helemaal in orde?? (ik hoop t wel, want nu nog een andere trailer zoeken lukt niet denk k....)
Bijna alles voor t kamp zit al in mn weekend tas (weet niet precies waar alles zit, maar t zit er wel
) Zeg hoeveel tassen nemen jullie mee? (anders ben ik strax weer de enige met 3 tassen... 1 weekend tas, een tas voor mn bedde spul en nog een tasje met mn cap chaps en handschoenen)
Lekkr!
jahoor.. jullie wel! tss.... en Bar ook al Pff...