en een bruin paard (hoe standaard kun je zijn
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en een bruin paard (hoe standaard kun je zijn
)

vikki schreef:Zijn hier trouwens ook nog mensen die mest onderzoek -met oog op (ont)wormen- willen laten doen? Ik heb gisteren geinformeerd bij mijn DA (paardendokters) en het is imho best betaalbaar (Euro 18,-) en bij meerdere paarden zou de prijs per paard lager worden. Eventuele geinteresseerden kunnen mij een pb'tje (of whatsapp) sturen. Ik probeer zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen.
*edit: iets meer informatie aan bericht toegevoegd.
Abiola schreef:vikki schreef:Zijn hier trouwens ook nog mensen die mest onderzoek -met oog op (ont)wormen- willen laten doen? Ik heb gisteren geinformeerd bij mijn DA (paardendokters) en het is imho best betaalbaar (Euro 18,-) en bij meerdere paarden zou de prijs per paard lager worden. Eventuele geinteresseerden kunnen mij een pb'tje (of whatsapp) sturen. Ik probeer zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen.
*edit: iets meer informatie aan bericht toegevoegd.
Is het te laat om hier nog aan mee te willen doen?

. Ik kom je vast wel een keer tegen in het weekend. Doordeweeks ben ik er vaak heel vroeg. 
Mijn bijrijdster gaat met Clips het bos in, maar ze kan niemand vinden om gezellig mee samen te gaan...