Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha Gingen we dan zaterdag of zondag? Of de week erna pas?
AndreaB schreef:Maar.. Maar.... vooruit danhaha Gingen we dan zaterdag of zondag? Of de week erna pas?
Zijn ze al terug geweest voor je zadel? AndreaB schreef:Zaterdag gaan we de trailer, dus voor 15.00 gaat dan denk ik niet lukken. Zo 18 nov kan ik wel, is het kralingse bos leuk?? Is toch maar een klein rondje daar?
8 dec naar leersum, mits redelijk weer, vind ik een topidee.
komende maandag en 2 weken daarna weer.
Kick staat weer spierbevangen
Voor 23.00 uur belt de dierenarts met de uitslag van het bloed, maar hij vond dr erg slecht, dus moest evt. een infuus in. T zit me niet helemaal lekker deze keer
Laden ging gelukkig wel goed
Ze liep met wat aanmoediging in een keer door. Hoop dat het op de terugweg ook zo makkelijk gaat. Hoewel ik zo'n vermoeden heb dat dit niet zo gaat zijn xD
Maandagavond was kick dr CPK zo hoog dat hij onmeetbaar was, vanochtend zat hij op 10.000 en ik vind een grenswaarde van 269
Schijnt een tussenproduct te zijn van de stofwisseling van de spieren en wijst op spierschade. De dierenarts had wel verteld dat dr spieren zouden verdwijnen, maar als ik het zo lees lijkt het bijna alsof er een spieretend monstertje zit die al dr spieren aan het oppeuzelen is
Niet echt een fijn vooruitzicht om weer vanaf square te moeten beginnen straks