Gelukkig....het begin is er weer Vandaag heeft Herm Freya weer voor het eerst uit het land gehaald en even losgelaten in de buitenbak. Man o man.....wat een gaaf paard is het dan toch . Amaye ook nog even los gehad in de buitenbak. Ze liep weer goed, maar toch nog een ietsiepietsiepietsie niet rad. Gelukkig een heeeeeeeeeeeel stuk beter dan vorige week. Nog even maar een weekje rust en dan weer kijken
Zeker een brave Tinker. Ze stond vorige week plots met een dik been en kreupel op het land helaas. Twee dagen af gespoten en gelukkig weer dun en minder kreupel. Leed is geleden, maar ze loopt nu dus nog ietsjepietsje niet rad. Kreupel is dus een veel te groot woord. Als je het niet weet, zie je het ook niet. Gelukkig jij vrij morgen en overmorgen. Ik hoop op een beetje goed weer.
nikkielvis
Geplaatst: 14-05-12 07:04
Lekker vrij Marion
Amaye de brave dame.
Nou ik het zaterdag mijn wedstrijd gehad. En wat ben ik apetrots op de kleine man We hebben de wedstrijd keurig uitgereden met een fit en lekker lopend paardje De eerst 2 a 3 kilometer heb ik gestapt omdat hij zo druk was. verder heerlijk gereden en wat een machine is dit paardje zeg. Hij bleef gaan en hij vond het geweldig. We waren iets te langzaam. Minimaal moet je 9 kilometer per uur gaan en wij zaten net op de 8.763. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds in een jubbel stemming ben. De eerste wedstrijd en mijn palnning was dat we hem goed en gezond uit gingen rijden. En dat is gelukt Volgende dag merkte je wel dat ie goed gewerkt had maar dat is ook niet gek. Dat viel alles mee hij stapt iets wat stram maar echt een klein beetje dus we hebben het goed gedaan.
Daarom heb ik me ingeschreven voor 11 Augustus in kootwijkerbroek We hebben er weer zin in
Marlon het is echt een hele prestatie van jullie, kan me voorstellen dat je flink trots bent!
Gister had ik helemaal zin in mijn eerste buitenrit van het seizoen, was meneer zijn schoen weer kwijt! Hopend dat vrijdag het weer het opnieuw toelaat en anders het komende weekend.
Goed gedaan hoor Marlon,volgende keer gewoon wat sneller en dan heb je je winstpunt binnen!je hebt hem uitgereden met goede waardes en dat is al een kunst op zich!
cykie
Geplaatst: 14-05-12 12:01
Goed gedaan Marlon. En inderdaad het belangrijkste is dat je de wedstrijd goed hebt uitgereden en er zelf een goed gevoel bij hebt. Op naar Kootwijkerbroek! Zo'n mooie omgeving.
Ilvy als je vrijdag of van het weekend naar buiten gaat, wil ik wel met je mee. Laat het even weten dan. Hoop inderdaad dat het goed weer is dan.
Cynthia nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Lijkt me gezellig, vrijdag ben ik vrij, jij ook? Ik ga dan wsl met Esther maar dan kun je gezellig ook mee! En van het weekend als het meezit ook.
cassandra84
Geplaatst: 14-05-12 12:16
Gaaf zeg Marlon. Fijn dat je hem goed hebt uitgereden en een goed gevoel is gewoon heel belangrijk. Kootwijkerbroek mooi zeg.
Gaaf Marlon dat je nog steeds in jubel bent Cynthia nog gefeliciteerd Verder.....het zonnetje was lekker vandaag, vanmorgen op stal, vanmiddag met de hondjes.....heerlijke dag dus weer
Ik maak niet zoveel mee tegenwoordig.Tencie staat nog steeds binnen,is wel een knuffeldoos aan het worden. Na een spuitje spierontspanners mag hij 5 min. linksom en rechtsom draven aan de lijn.Hij loopt lekker relaxed daarna,maakte zelfs een paar rare sprongen.