xClairex schreef:Oooh strand is nice!
Een keer op texel gedaan strandrit, echt leuk haha!
Bij Manege Elzenhof? Of Manege Kikkert? 
En suuper gaaf Marije!
Hihi, gister zijn hier wel kindjes geweest
Zoo schattig
Ik kwam net thuis van paardrijden
Rijden ging gister goeeeed!
De lessen gingen naar de buitenbak, en we reden met z'n vieren in grote binnenbak, ging toen wel aardig. Lingy was nog beetje vervelend aan het doen. Toen kwamen de leskindjes weer binnen rijden, dus moesten we met z'n vieren naar het kleine deel van de binnenbak. Daar had ik geen zin in, dus zijn we met z'n 2-en naar de buitenbak gegaan, en de andere 2 bleven binnen rijden.
Maar toen werd Lingy zo onwijs vervelend! Als ik aan wilde springen in galop in de hoek, gingen we serieus diagonaal die bak door galopperen, omdat ze naar dat andere paard wilde. Ze was écht idioot bezig. En omdat ik er al een x half onder gelegen heb, dacht ik: ik moet het maar niet te gek maken nu 
Dus ik ging weer naar binnen, andere 2 die binnen reden waren inmiddels klaar, dus had de bak even voor mezelf.
Wat een wereld van verschil!
Heel fijn in de aanleuning, mooie stelling (vind ze anders nog wel eens moeilijk), vooral met van hand veranderen en dan omstellen. Fijn rechtergalopje, en zelfs links sprong ze tweemaal in 1x goed aan (dat doen ze ook laaaang niet altijd in 1x)! Dus dat was echt even fijn rijden!