Twinklebel schreef:Zo, onderdeeltje voor mijn tuut is besteld bij de tuutdokter, en morgenochtend wordt die geopereerd...
Was het weer een duur onderdeeltje of is de operatie duurder?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dayna schreef:Ik ben weer terug in het land (sinds gister eigenlijk)! Jeetje wat praten jullie veel. Had 15 blz bij te lezen.
Moest gister wel weer even schrikken toen ik Decy zag! Die 2 weekjes vrij hebben haar niet goed gedaan, ze lijkt wel een obesitas-paardMorgenavond mag ze er weer aan geloven. Dan wil ik haar weer rijden, mits ze hanteerbaar is aan de longe. Gelijk morgen ook maar eens de zadelmaker bellen, zodat hij binnenkort langs komt om te kijken of het zadel nog steeds naar behoren ligt sinds de controle voordat ze zadelmak was.
Serada schreef:Twinklebel schreef:Zo, onderdeeltje voor mijn tuut is besteld bij de tuutdokter, en morgenochtend wordt die geopereerd...
Was het weer een duur onderdeeltje of is de operatie duurder?

Esther28 schreef:Zo net ff een wereldreis gemaakt voor een vliegenmasker:
Hypoplaza, hadden niet de goede-->Mr Ed-->gesloten op maandag-->Stahro--> lunchpauze tot 13.30-->Hyporama, en daar hadden ze uiteindelijk het gewenste masker in de goede maat....
En en en, ben gebeld door mn vorige werkgever, het ziekenhuis, morgen om 9.30 even babbelen, want ze zochten daar op de afdeling iemand
Als die rare bult op Truusje dr been nou ook nog weggaat ben ik weer gelukkig
Esther28 schreef:Had ik met Veer afgelopen jaar ook, verkoudheid die omsloeg naar een zware luchtweginfectie. Paar flinke AB kuren gehad en nog een paar prikken en als die niet zouden werken moest ik ook naar kliniek om te scopen...Gelukkig kwam het zover niet en was het laatste rijtje prikken net het zetje om het helemaal te laten genezen. Maar hij hoest er toch niet bij?
.
.....