Haha vandaag naar smurf geweest eindelijk weer gereden Ik zou haar ook even knippen, maar ze mag blij zijn dat het ook weer aangroeit Niet zo mooi gedaan dus xd
Ja maar ik heb niks aan der manen gedaan. Heb der staart bij de wortel beetje opgeknipt, baardje afgeknipt en dat stukje bij het halster, Maar er zitten steeds allemaal haken in zegmaar xd Ziet er niet uit, probeer je het beter te knippen maar helaas word er niet beter op xd
Haha ach die hengsten vinden haar ook wel leuk met haar lelijk geknipte haar ;p hahah ik zou ook glee kijken moest van sanne maarja toen had me broertje de afstandbediening al xd
Oowwh me les ging echt goed!! Mocht weer op Karla En heb een compliment van me instructrice gehad. Want ze zei dat ze heel blij was dat ze vanmiddag zag dat ik kwam rijden want ze durft bijna niemand op Karla te zetten. En toen zei ik dat ik dat wel een comliment vond. En toen zei ze dat het dat ook was want ze vond dat ik Karla heel erg goed reed! Dus ben helemaal tevree Nu pas in het nieuwe jaar weer rijden, dus ff anderhalve week geduld, das nou weer jammer.
bij mij niet volgens mij.. heeft mn zus er geloof ik een tijdje geleden af gegooit ik had haar nooit moeten vertellen hoe dat ding werkt, ze gooit altijd al mijn dingen er af, en hij staat nu helemaal vol met films die ze al 100x gezien heeft
Oh dat scheelt! Ik moet nog ff kijken wanneer ik het ga kijken, want morgen ga ik stage lopen en 's avonds de bachelor kijken...dus het wordt dan donderdag pas...