Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:00

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Tjee Xan, zo erg is het toch niet?!?!

Je gaat zondag gewoon, gewoon je proefjes rijden!!!!! Zeg dat maar tegen jezelf!!!! TJAKKA!!!!

Zagen jullie het niet gebeuren dan ??
Dan komt dat stomme proefje dat zegt wat ik doen moet, dan ga ik daar over nadenken (ik weet 't ben blond maar soms lukt het toch :D ) en dan ga ik niet meer rijden, en dan "doet" No het uiteraard ook niet meer.

Rescue Remedy van Bach, werkt erg goed! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:03

LIQUITA schreef:
We zijn op de terugweg! En ja hoor...met nieuwe pc hahahaha. Kijken is meestal kopen bij ons. Nou ja...hebben we wel verdient zeggen we maar. Is gelijk ons Sint-, Kerst- en verjaardagscadeau.

Oeps...die had ik eigenlijk al voor de komende 9 jaar gehad (m'n zadel). :=

Heeeeeeeeeeeel herkenbaar, ha ha! :D Als jullie er maar heel veel plezier van kunnen hebben, daar draait het om! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:04

meelen schreef:
Heb ik sodejuu verkeerde pleisters gekocht.........helemaal doorschijnend. Dat was niet de bedoeling, zie je nog die gore plek op m'n wang.
Zucht, was het maar 6 Dec, dan mag ik naar 't ziekenhuis. Schaam me dood als ik op straat loop. Dan maar weer een grote gewone pleister er op. Krijg ik weer vragen, wat ik aan de hand heb. Vandaag antwoordde ik iemand dat ik een ingegroeide teennagel daar heb zitten, whahaha Of uitgeschoten met scheren.

Ahum.... wat heb je dan? :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:08

Vanmiddag met Sytje een paar vaardigheidsproefjes geoefend! Eerst geprobeerd om er rust in te krijgen om vervolgens vol gas door de "hindernissen" te gaan, ha ha! Ze liep af en toe tegen de hand, maar het lukt me steeds vaker om haar nageeflijk te krijgen. In de vaardigheid is dat niet nodig, maar wel om de rust vooraf erin te krijgen. We hebben dit keer zowaar geen pion omver gereden, hi hi! :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:28

Shenavallie schreef:
meelen schreef:
Heb ik sodejuu verkeerde pleisters gekocht.........helemaal doorschijnend. Dat was niet de bedoeling, zie je nog die gore plek op m'n wang.
Zucht, was het maar 6 Dec, dan mag ik naar 't ziekenhuis. Schaam me dood als ik op straat loop. Dan maar weer een grote gewone pleister er op. Krijg ik weer vragen, wat ik aan de hand heb. Vandaag antwoordde ik iemand dat ik een ingegroeide teennagel daar heb zitten, whahaha Of uitgeschoten met scheren.

Talgbult op m'n wang, maar begint af en toe leeg te lopen.

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:40

Mntj,gezien de startlijsten kan je me zeker niet voorlezen?Als iemand anders nog wil voorlezen heel graag.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 23:10

Citaat:

Ahum.... wat heb je dan? :o[/quote]
Talgbult op m'n wang, maar begint af en toe leeg te lopen.[/quote][/quote]
Werkt trekzalf niet? Dat kun je 's avonds voor het slapen gaan erop doen (uiteraard met pleister) en de volgende dag is het zo goed als leeg. Een enkele keer moet je het met een tweede zalfronde doen, maar dan ben je in ieder geval een groot gedeelte kwijt! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 23:11

Nou hoor, nu lukt het quoten helemaal niet meer :o?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 23:12

Nicole1995 schreef:
Mntj,gezien de startlijsten kan je me zeker niet voorlezen?Als iemand anders nog wil voorlezen heel graag.

Ik had je - net als bij Xan - heel graag willen voorlezen, maar ik ben morgen en zondag aan het werk! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:19

mntj schreef:
krijg een dagje uit naar de winterefteling ben benieuwd. familiedag van mik zn werk. wordt alleen de python als het aan de kids ligt.

leuk (als je goed weer hebt)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:20

meelen schreef:
Shenavallie schreef:
Is het niet ID & T de housemuziekmakers? Die zaten - toen ik jaren geleden nog op kantoor werkte - naast ons in een pand. Grappig: de twee directeuren (toen net 21 jaar) hadden allebei een porsche gekocht met oplopende kenteken nummers, hi hi!

Ha, daar heb ik nog werk voor gedaan (met mijn bedrijfje)
Ik weet nog dat het een vies kantoor was op Molletjesveer, stonk er vreselijk naar de rook(en dat terwijl ik zelf ook rook)

denk dat het 2 verschillende bedrijven zijn ID&T en I&DT

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:22

LIQUITA schreef:
Wij zijn opweg naar de Makro. Werd gek binnen, dus moet even de deur uit. We willen een nieuwe pc. Die van ons lijkt langzaam op te stijgen, althans zo'n geluid maakt hij. Hij is helemaal schoon genaakt van binnen, maar het help niks. Nou ja...gewoon ff kijken wat er te koop is. Hebben geen haast, meer een doel om ff heen te gaan....en ff te kijken hoe ik het vol hou, hahaha.

zolang geleden is het toch niet dat jullie een nieuwe hebben aangeschaft (althans in mijn beleving)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:22

xan schreef:
HELLUP !!!!!!!

Wat moet ik nu doen om zondag toch een beetje een normaal proefje te kunnen rijden !!!!!!!!

Iemand een suggestie ????

een flinke borrel van te voren nemen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:26

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Tjee Xan, zo erg is het toch niet?!?!

Je gaat zondag gewoon, gewoon je proefjes rijden!!!!! Zeg dat maar tegen jezelf!!!! TJAKKA!!!!

Zagen jullie het niet gebeuren dan ??
Dan komt dat stomme proefje dat zegt wat ik doen moet, dan ga ik daar over nadenken (ik weet 't ben blond maar soms lukt het toch :D ) en dan ga ik niet meer rijden, en dan "doet" No het uiteraard ook niet meer.

Schrijf of borduur een L en een R op je handschoenen (misschien kun je dat beter door een ander laten doen)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:28

xan schreef:
mntj schreef:
leuk lekker griezele.
gaan erook nog schatjes naar harry potter.???? ik wil er graag heen.

Ik wil er ook wel graag heen.

Nog meer schatjes ????

hier nog een, (in de onevenweek op dinsdag of vrijdag graag.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:31

Nicole1995 schreef:
Xan,ik ken je zo helemaal niet,komt heus wel goed.Je weet toch wat er scheelt denk daar aan maar ook weer niet teveel he wat dan ben je zo daar weer op gefocust.Ik ga er ook voor en wil nou ook wel eens puntjes halen,met oefenen gaat het goed maar nu nog op een wedstrijd.

haha dan ken je haar nog niet goed genoeg.
voor de wedstrijd je mond dichtplakken Xan en je concentreren op jezelf en je eigen paard en rijkunst. niet met anderen kletsen tijdens het inrijden.
heb ook nog wel tramal (tramadol) druppels, pijnstiller die onder de opiaten valt, werkt ook wel ontspannend...
of toch gewoon een borrel van te voren

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:32

meelen schreef:
LIQUITA schreef:
Nee...Harry Potter vind ik helemaal niks :n

Ik ook niet, hou helemaal niet van film kijken. Geen geduld voor en kan m'n aandacht er niet bij houden. Ik kijk dus ook zelden.

neem je je laptop mee naar de bios

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:33

Shenavallie schreef:
Citaat:

Talgbult op m'n wang, maar begint af en toe leeg te lopen.[/quote][/quote]
Werkt trekzalf niet? Dat kun je 's avonds voor het slapen gaan erop doen (uiteraard met pleister) en de volgende dag is het zo goed als leeg. Een enkele keer moet je het met een tweede zalfronde doen, maar dan ben je in ieder geval een groot gedeelte kwijt! ;)[/quote]

Heb ik al een paar keer gedaan hoor. ;)
Laatst bijgewerkt door meelen op 13-11-10 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:33

meelen schreef:

probeer je afspraak te vervroegen!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:35

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Wij zijn opweg naar de Makro. Werd gek binnen, dus moet even de deur uit. We willen een nieuwe pc. Die van ons lijkt langzaam op te stijgen, althans zo'n geluid maakt hij. Hij is helemaal schoon genaakt van binnen, maar het help niks. Nou ja...gewoon ff kijken wat er te koop is. Hebben geen haast, meer een doel om ff heen te gaan....en ff te kijken hoe ik het vol hou, hahaha.

zolang geleden is het toch niet dat jullie een nieuwe hebben aangeschaft (althans in mijn beleving)

Verkeerde leverancier miss?! whahaha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:37

meelen schreef:
nog een paar keer doen
en een burka kopen i.p.v. andere pleisters

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:37

winnitou schreef:
meelen schreef:

probeer je afspraak te vervroegen!

Ik kan alleen op Maandag, en dit was het vroegst.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:38

winnitou schreef:
meelen schreef:
nog een paar keer doen
en een burka kopen i.p.v. andere pleisters

Haha, in een burka met de post lopen, ze zien me aankomen. :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:38

meelen schreef:
winnitou schreef:

Verkeerde leverancier miss?! whahaha

weet het wel zeker.....maar het kan ook zijn dat de jaren omgevlogen zijn

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:40

winnitou schreef:
meelen schreef:

Ik ook niet, hou helemaal niet van film kijken. Geen geduld voor en kan m'n aandacht er niet bij houden. Ik kijk dus ook zelden.

neem je je laptop mee naar de bios

Thuis met lappie is gratis :+