Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Das ook niet goedkoop.... En de medicijnbedrijven
.
. En is het dan nog niet over dan bel ik wel een dierenarts, kan die in ieder geval niet komen met eerst maar even rust geven....
. Op zich snap ik nog wel dat operaties duur zijn maar af en toe.... Ze komen op stal kijken naar je paard en je hebt hoppa 30 euro voorrijkosten (die zijn af en toe ook absurd hoog) en 50 euro consult. En wat krijg je te horen: 'Ja geef maar even twee weken rust en dan kijken we wel weer even verder'. Nou dat advies kan ik mezelf ook wel geven als ie kreupel loopt
.
. Hij is niet verzekerd maar ik zet gewoon zelf maandelijks een bedrag weg. Verzekering vond ik zelf om meerdere redenen niet echt prettig....
. Maar ja voorrijkosten van een dierenarts vind ik nog steeds wel duur hoor
. Als ik na ga dat mijn zadelmaker voor 100km mij 25 euro rekent (en die moet toch ook alles meenemen en aanvullen enz). Dierenarts zat bij paridon praktisch om de hoek en die rekende 50. Maar ja die gaan ook niet per kilometer, al zou je stal ernaast staan rekenen ze nog 50 euro. Ach ik hoop er nog heeeel lang geen een nodig te hebben, behalve dan voor de entingen
. En dat delen we met heel de stal dus dan deel je die voorrijkosten en dan valt het ook wel weer mee
.
. Nou die zijn hier niet te vinden...
.
. Maar de luxe goederen (laptop, telefoon zelf enz) zijn daar even duur.... Die neem ik zelfs nog wel eens voor mohmmed mee naar egypte omdat het hier zelfs goedkoper is
. Owww en alcohol, das daar ook heel duur! Maar ja dat mogen ze eigenlijk niet drinken....
.
.
?