Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Whis_Serada schreef:Zo hier ook weer thuis na een hele dag hard werken
Ik heb van 8uur tot 7uur vanavond gewerkt
Kerstborrel geregelt op me werk en iedereen was er super tevreden over
Ook mocht ik bij de directeur komen.
Wahhaha ik dacht ojee....... nou ik heb een mooie kerstkado gehad
Ik heb alvast een verlenning van mijn contract gehad voor 1jaar
Dus ik mag nu al blijven toto 31 januari 2011
Plus loonsverhoging voor mijn goede inzet
Zo en nu twee weken vakantie heerlijk
Serada schreef:Heej Fieke, lekker hé dat we vandaag de Oostveense niet over hoeven!
Serada schreef:Peet, gefeliciteerd meid met je contract! Je hebt het verdiend!![]()
Wat jammer Marion, dat het zo is verlopen. Waar is hij op afgekeurd? Een fjordje is ook erg leuk hoor! Hier in de buurt?
kon niet bij de keuring zijn ....was 200 kilometer weg
Serada schreef:Jee dat is inderdaad een lange dag. Zet Miran Vienna morgen nog buiten? Anders wil ik het wel doen hoor. Dan heeft ze het daglicht ook nog even gezien voordat je komt...
Twinklebel schreef:Serada schreef:Jee dat is inderdaad een lange dag. Zet Miran Vienna morgen nog buiten? Anders wil ik het wel doen hoor. Dan heeft ze het daglicht ook nog even gezien voordat je komt...
Als er plek is s'ochtends zet Miran haar buiten, maar mocht ze niet op het bord staan, dan heel graag. Ze mag ook gewoon in de sneeuw mocht dat er liggen, staat zonder ijzers!
Marion, weet nog dat het eerste paardje waar ik ooit naar ging kijken afgekeurd werd, heb tranen met tuiten gehuild, vond het zo'n leuk beest.....kan je je echt even k.u.t. van voelen.......
Serada schreef:Wel leuk, een nieuw huisgenootje. Tja, verflucht is altijd erg doordringend he! Ventileert ze wel want anders kan jij morgen wel eens flinke koppijn krijgen..