Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uprica

Re: Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:10

Zo das lekker dan... bij ons is het omgekeerd, lijkt wel een sauna, leuk als je 3 lagen kleding aan heb??

groot gelijk Lin, jij en thom zijn belangrijker, die wedstrijden komen wel weer.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 13:35

Ja daarom! Het gaat me ook niet om de wedstrijd zelf maar het is de weg er naar toe en ook weer terug. Gisteravond was het spekglad op de Oostveenseweg en dan heb je het alleen nog maar over alleen de auto, laat staan met trailer.

Ooh nou Wan, ik snak nu wel naar een beetje warmte hoor. Bijna iedereen loopt nu met een winterjas aan op kantoor. Ik heb het nu ook maar gedaan en straks nog even mijn sjaal op schoot leggen. Zou blij zijn als ik straks lekker in mijn warme auto kan kruipen... :D

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:53

zo wat klesten jullie wat af zeg haha.

niou ik ben gisre na me werk ook maar gelijk naar stal gegaan en viel opzich nog mee toen i naar huis ging hoe glad het was gelukkig ik vind het ook maar niks
en vanavond moet ik ook weer paard doen en heb straks kerstborrel en daarna ook maar gelijk naar stal en heb hem het weekend ook nog.
en zondag hebben we een kerstfeest bij stal zijn paar die kur op muziek gaan doen en nog paar andere dingen dus is wel leuk en gezellig.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:16

Zo hier ook weer thuis na een hele dag hard werken
Ik heb van 8uur tot 7uur vanavond gewerkt
Kerstborrel geregelt op me werk en iedereen was er super tevreden over
Ook mocht ik bij de directeur komen.
Wahhaha ik dacht ojee....... nou ik heb een mooie kerstkado gehad
Ik heb alvast een verlenning van mijn contract gehad voor 1jaar
Dus ik mag nu al blijven toto 31 januari 2011
Plus loonsverhoging voor mijn goede inzet

Zo en nu twee weken vakantie heerlijk

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:29

Vandaag weer heerlijk gereden in de bak, die erg goed was!

En nog een paar winterse foto's gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:30

[quote="doppie45"]ha ha ik weet wat je bedoeld Petra...maar gezien mijn leeftijd en erg weinig vrije tijd....ik werk 40 uur in de week..ben ik echt op zoek naar een 10+ met met een bomproef karakter....ik heb geen tijd helaas om een jaarling op te voeden,anders had ik het graag gedaan hoor een nakomeling van Chacoty![/quote

Helaas is mijn paardje niet door de keuring gekomen... ;(
En door de stal genootjes die mij van wijze raad voorzien ben ik hem toch niet maar gewoon op gaan halen :o
Maar wel moeilijk hoor...
Morgen ga ik kijken naar een Fjordje....geen vlekjes..maar mischien moet ik daar even door heen kijken :+

Wordt vervolgd!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:33

Whis_Serada schreef:
Zo hier ook weer thuis na een hele dag hard werken
Ik heb van 8uur tot 7uur vanavond gewerkt
Kerstborrel geregelt op me werk en iedereen was er super tevreden over
Ook mocht ik bij de directeur komen.
Wahhaha ik dacht ojee....... nou ik heb een mooie kerstkado gehad
Ik heb alvast een verlenning van mijn contract gehad voor 1jaar
Dus ik mag nu al blijven toto 31 januari 2011
Plus loonsverhoging voor mijn goede inzet

Zo en nu twee weken vakantie heerlijk

Nou dat is nog eens goed Kersmis nieuws Petra,lekker aan het werk en ook nog eens gewaardeerd worden!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:02

Verstandig Marion, dat je hem hebt laten staan! Zal wel even slikken zijn geweest, maar dat ben je snel genoeg vergeten as je straks een ander leuk en gezond paardje vind!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 21:05

Peet, gefeliciteerd meid met de verlenging van je contract! Je hebt het verdiend! *\o/*

Wat jammer Marion, dat het zo is verlopen. Waar is hij op afgekeurd? Een fjordje is ook erg leuk hoor! Hier in de buurt?
Laatst bijgewerkt door Serada op 18-12-09 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 21:06

Heej Fieke, lekker hé dat we vandaag de Oostveense niet over hoeven! :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:07

Peet, gefeliciteerd, dat is nog eens een mooi kerstkado, geeft toch weer een stukje zekerheid!

Fem, mooie foto's, zijn er per ongeluk ook nog van het grijze monster?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 21:08

Fem, wat leuke foto's van jouw en Nobie! :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:09

Serada schreef:
Heej Fieke, lekker hé dat we vandaag de Oostveense niet over hoeven! :D

Heerlijk, was echt toe aan even een paardvrij dagje! Heb lekker bij mijn ouders gegeten en daar nog wat blijven hangen, heb ik anders vaak de tijd niet voor....
Morgen nog een lange dag werken van 7 tot 5, en daarna nog naar stal. Als ik het weerbericht zo hoor zal het rijden wel weer even op de lange termijn geschoven worden. Jammer, want het zou beter zijn als ik Vienna nu even kan doorpakken...

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:10

Ja is het wel maar moeilijk hoor als je een klik hebt en die was er echt :o

Maar we gaan weer verder op zoek Fieke...mijn droom paardje komt er wel,met of zonder vlekjes :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 21:14

Jee dat is inderdaad een lange dag. Zet Miran Vienna morgen nog buiten? Anders wil ik het wel doen hoor. Dan heeft ze het daglicht ook nog even gezien voordat je komt... ;)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 21:15

doppie45 schreef:
mijn droom paardje komt er wel,met of zonder vlekjes :D

Zeker weten! ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:16

Serada schreef:
Peet, gefeliciteerd meid met je contract! Je hebt het verdiend! *\o/*

Wat jammer Marion, dat het zo is verlopen. Waar is hij op afgekeurd? Een fjordje is ook erg leuk hoor! Hier in de buurt?

Ja Zoetermeer,op het keurings rapport zit ik nog te wachten :( kon niet bij de keuring zijn ....was 200 kilometer weg :o
Maar hij werd al voor de buig proef niet goed gekeurdt...

Maar ben wel benieuwd naar het rapport....als ik het mag ontvangen dus... :(

was wel op mijn kosten...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 21:26

Ja die moet jij dan inderdaad ontvangen. Dan weet je ook wat de exacte reden is..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:29

Serada schreef:
Jee dat is inderdaad een lange dag. Zet Miran Vienna morgen nog buiten? Anders wil ik het wel doen hoor. Dan heeft ze het daglicht ook nog even gezien voordat je komt... ;)

Als er plek is s'ochtends zet Miran haar buiten, maar mocht ze niet op het bord staan, dan heel graag. Ze mag ook gewoon in de sneeuw mocht dat er liggen, staat zonder ijzers!

Marion, weet nog dat het eerste paardje waar ik ooit naar ging kijken afgekeurd werd, heb tranen met tuiten gehuild, vond het zo'n leuk beest.....kan je je echt even k.u.t. van voelen.......

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:37

Twinklebel schreef:
Serada schreef:

Als er plek is s'ochtends zet Miran haar buiten, maar mocht ze niet op het bord staan, dan heel graag. Ze mag ook gewoon in de sneeuw mocht dat er liggen, staat zonder ijzers!

Marion, weet nog dat het eerste paardje waar ik ooit naar ging kijken afgekeurd werd, heb tranen met tuiten gehuild, vond het zo'n leuk beest.....kan je je echt even k.u.t. van voelen.......

Een meedelever...dat voel ik nu ook..maar.. er komt wel weer iets op mijn pad hoor daar hou ik mij wel aan vast 8-)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:46

Inderdaad, deze ging vast niet door omdat er ergens een nog veel leuker paardje op je staat te wachten!
En weet je, ik kwam pas de foto's van dat paardje waar ik toen verliefd op was weer teegn, en vond haar stiekum eigenlijk helemaal niet meer leuk, snap niet wat ik er toen in gezien heb....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:17

En toen was het stil hier.......

Ik heb sinds dinsdag een nieuwe huisgenoot, lijkt een hele aardige meid, maar ze zijn nu dus aan het verfen, stinkt hier verschrikkelijk......mijn longetjes houden niet zo van verflucht. Maar heb geen zin om terug naar paps en mams te rijden om daar te slapen...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 22:23

Wel leuk, een nieuw huisgenootje. Tja, verflucht is altijd erg doordringend he! Ventileert ze wel want anders kan jij morgen wel eens flinke koppijn krijgen..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:30

Serada schreef:
Wel leuk, een nieuw huisgenootje. Tja, verflucht is altijd erg doordringend he! Ventileert ze wel want anders kan jij morgen wel eens flinke koppijn krijgen..

Ja, ze ventileert wel, maar oud huis he, dus het trekt overal door....tussen haar woonkamer en mijn slaapkamer zit een hardboard wandje.....ik zal morgen hier de ramen ook maar open gooien, wie weet dat het dan doortrekt....
Ben erg blij met nieuw huisgenootje, of laat ik het anders zeggen, erg blij dat die eikel die er eerst woonde weg is. Hebben hier meerdere keren bijna brand gehad door zijn domme actie's, een keer echt, maakte altijd een hoop herrie, tv om 12 uur s'nachts op zeer hoog geluidsniveau, lag bij elk bombardement in de film te trillen in mijn bed en bovendien gingen er regelmatig spullen van mij kapot in de keuken en wist hij nergens van....en als toppunt woonde zijn vriendin opeens sinds juli hier er bij in, wat dus volgens contract niet mag....toen was ik het dus zat en heb bij de huisbaas lopen zeuren, heeft blijkbaar gewerkt, want vier weken geleden was hij opeens aan het verhuizen...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:40

Marion bale meid

Ja Lin ik ben er super blij mee het geeft weer rust en voldoening dat nieuwe contract