kohtje schreef:Waarom staan er ook weer steeds meer emmertjes?
Omdat niet iedereen zijn paard bix wil voeren. Ik zou ook liever een musli voeren maar ik ga niet op stal betalen voor bix en dat niet nemen en dan ook nog voor eigen voer betalen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kohtje schreef:Vind het een beetje onzin, we hebben hele goede bix en granen.
) en ik kan me voorstellen dat je dat liever niet hebt. En Ap eet bijvoorbeeld onze granen al niet en ik weet er meer die onze granen niet eten. Heeft verder niets met de kwaliteit te maken want we hebben een goede kwaliteit bix. sniesie schreef:kohtje schreef:Vind het een beetje onzin, we hebben hele goede bix en granen.
Maar in bix zitten meer suikers (omdat anders de bix geen bix blijft) en ik kan me voorstellen dat je dat liever niet hebt. En Ap eet bijvoorbeeld onze granen al niet en ik weet er meer die onze granen niet eten. Heeft verder niets met de kwaliteit te maken want we hebben een goede kwaliteit bix.

_Rijkie_ schreef:Goed
Ik noem het zelf steeds DifGaat automatisch
Vandaag gereden, geen stap verkeerd gezet, hij was zo onder de indruk van alles
Hij is ook in de molen geweest, daar snapte die de ballen vanNog even oefenen dus
Moet er ook nog even aan wennen!
En de molen is ook best moeilijk

kohtje schreef:Dus is er niet mis met het voer van stal maar aan de denkwijze van de eigenaren. Ik zie er sávonds hele scheppen voer met van alles in de voerbak verdwijnen.