gefeliciteerd met youri. een hele fijne dag dan. lekker tuinfeest straks?
Nicole1995
Geplaatst: 19-04-09 08:26
mntj schreef:
Helaas toch weer tweede. maar wel met een heleboel punten.
Scheelde maar 3 puntjes met de eerste,dus ben heel tevreden hoor.Ik had een 5 voor op het verkeerde been rijden na de 2 halve voltes c-x en x-a dat was jammer dus.......
nou ga maar weer wat doen. iedereen hier ligt nog te maffen. gezellig he. tot laters.
Nicole1995
mntj schreef:
gefeliciteerd met youri. een hele fijne dag dan. lekker tuinfeest straks?
Yep,we gaan heerlijk in de tuin straks.hoopte er al op dat het mooi werd.
mntj
Nicole1995 schreef:
mntj schreef:
Helaas toch weer tweede. maar wel met een heleboel punten.
Scheelde maar 3 puntjes met de eerste,dus ben heel tevreden hoor.Ik had een 5 voor op het verkeerde been rijden na de 2 halve voltes c-x en x-a dat was jammer dus.......
Komt goed allemaal hahahah,morgen weer er tegen aan met een hengstige merrie.Ik had er niks van gemerkt met rijden maar Bonita daar kreeg ze beetje kuren tijdens inrijden beetje steigeren en dwars met stappen en enz.of was ze het zat ik weet niet.
Oke...wij komen straks ook, dan kan ik alvast gaan stappen met Liquita en dan kan ik later in de middag nog een keer stappen.
ATE
Geplaatst: 19-04-09 08:44
LIQUITA schreef:
Oke...wij komen straks ook, dan kan ik alvast gaan stappen met Liquita en dan kan ik later in de middag nog een keer stappen.
gezellie hopelijk gaat liquita wat beter
LIQUITA
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-09 08:44
ATE schreef:
erik zijn buikpijn weer over??
Ik denk dat we iets verkeerts hebben gegeten, ik kreeg toen ik thuis kwam ook enorme buikkrampen en ging aan de race. Maar het is gelukkig alweer over, hihi.
We hebben brood gegeten, zou toch zeggen dat daar niks mis aan kan zijn. We hadden vrijdag wel bij de Makro gegeten, maar dan verwacht ik dat we het eerder al zouden hebben.