_Patriciaa schreef:dats wel een goeie, n ja ik ga eerst maar eens mailen of het mag
okee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik vroeg het)
Nortella schreef:Annie_ schreef:ik ben met me profiel werkstuk bezig
over allergieen
Ik moet 2 feb inleveren
anders moet ik zaterdagen terug komen totdat het af is...
Selma heeft alleen nog maar de deelvragen en de hoofdvraag bedacht
Olijkje schreef:Nou handig die banaantas(ik vroeg het)
Alleen op die site staat dat het voor lange drafritten of endurance irritatie kan geven? Valt JT hier ook onder, want dat is natuurlijk niet iets waar ik op zit te wachten
Hadden jullie paarden daar last van?

Iriis_ schreef:Nortella schreef:
Ik moet 2 feb inleveren
anders moet ik zaterdagen terug komen totdat het af is...
Selma heeft alleen nog maar de deelvragen en de hoofdvraag bedacht
Fjuww, nu voel ik me toch wel iets minder stom. Want jij hebt altijd zo braaf je HW af enzo
Iriis_ schreef:Olijkje schreef:Nou handig die banaantas(ik vroeg het)
Alleen op die site staat dat het voor lange drafritten of endurance irritatie kan geven? Valt JT hier ook onder, want dat is natuurlijk niet iets waar ik op zit te wachten
Hadden jullie paarden daar last van?
Nee joh, je moet hem gewoon goed strak vast maken, en niet al te zware dingen erin doen, en dan heeft je paard helemaal nergens last van.
Nortella schreef:Fjuww, nu voel ik me toch wel iets minder stom. Want jij hebt altijd zo braaf je HW af enzo
[/quote]

Nortella schreef:waarom? Je hoeft toch niet naar die school?
Als je gewoon je huiswerk maakt is er niets aan de hand en dan hoef je ook niet terug te komen... We moeten zo veel doen dat je wel je huiswerk moet maken.. anders loop je in een week bijna hoofdstuk achter