maar wat je hebt gehadd voor cadeautjes zijn wel super leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dure maand
Ik ben nu zoveel nodig, maar ik heb ook veel geld, en geld moet rolleeeeeen

Hij staat je goed man!
die zag je niet aankomen hea 

foto foto! foto!! foto!!!

haha.. 

over het eten ga ik maar helemaal niet beginnen 

en door naar bedje 

_Yasmine_ schreef:foto foto! foto!! foto!!!
oefentherapie cesar lijkt of fysio, maar dan minder manueel (aanraken + massage) en je kijkt wat meer naar de mens als geheel.. zo kunnen schouderklachten komen door verkeerd ademen.
verder behandel je vooral mensen met chronische klachten
je kijkt waar het vandaan komt en geeft vooral oefeningen mee om de pijn weg te krijgen
niels die vind wat onder het jurkje zit interessanterhaha..
Er zijn zeker lotingen voor die studie, en dan moet je zeker ook super cijfers hebben? Want je wou toch eerst iets anders? Dat vertelde je toen tegen ini en mij in de auto naar de markt 

En vond niels je jurkje wel intressant, gehehe 

Gelukkig ga ik morgen wel eventjes naar vriendinnetje die ik lang niet meer heb gezien, blijvan. Ik verveel me thuis echt, de computer zet ik zelfs niet meer spontaan, en ik computer nu eigeniljk tegen mij zin in. hoe slecht 
Jammer dat er zoveel calorienen inzitte zeg 
Dagen waar je helemaal niks op doet, hoogtesns even naar de paarden. Nou ik verheug me haast weer op school, dan heb ik weer wat te doen. Ik verveel me dan nooit in een schoolweek, hoeslecht 
Ik kijk nu absurt veel Mcleods Daughters en Gossip girl, i love it!

Ofwel Pm
We waren helemaal in het roze
Geweldig, moest zo hard lachen toen marileen hem brüno noemde 
Door de zenuwen rij ik altijd zò slecht als ik word gefilmpt ofzo
Hoe bagger 
God, toen ze haar shirtje wou goed doen en hem kapot scheurde
En welk ze gezicht ze er ook bij trok, oh grutjes lig nu alweer slap

Poephallelujah

Meestal is dat zo geweldig. Ja ik zeg meestal 

Schaam je meid! Heel diep! Slecht hoor!
De details hou ik lekker voor me
Die zetik never op bokt of whatever 

en toen idd het saaie gala..
in jurkje!!

er is dus geen loting nodig.. 

liqor 43 is lovely! 

ok hij is wel mooi

weet gewoon zeker dat je vandaag weer een dvd marathon hebt gehouden 
ons schattige homo paardje 
en ini had mijne aan de week na ons laten zien, schaam me dood 

bekijks?
Maar hoe ben jer nou aangekomen dan, heb daar nog geen antw op 
Ben ook gods brlij dat ik morgen word opgehaald en dan naar vriendin ga, zie het niet zitten om met de bus te gaan, moe tik bijeklaar 30 min lopen ofzo
Achja, dat noemen we nou platteland he 
dus dan heeft het ook geen zin om mee tegaan, dan zit ik buiten maar een beetj ekou te lijden, geheh 
Arm ding, en ze blijft zo vrolijk en zo gek doen he
Als je er aankomt lopen komt eze er al aanstrompelen enzo, ik moest vanmiddag bijna huilen
ze is dit jaar al zo vaak kreupel geweset en ik kan haar niet gewoon niet zien lijden
Serieus, als jou maatje pijn lijdt, man haar oogjes en d'r hoofdje en d'r oortjes. Man, ik bezweek en ik ging er echt onderdoor zegmaar
Deze zomer ben ik me zelf leren kennen zegmaar, dit hele jaar eigenlijk. Ik heb nu geleerd wat echt belangrijk voor me is, endat zijn mijn paarden. Ze zijn zelfs nog belangrijker als mijn vrienden, en die zijn al mega belangrijk voor me, echt seriues. , en dat klinkt heel crue en apart.... Een paard nog belangrijker als een mens, heel apart eigenlijk
never
Het valt wel mee, maar het is gewoon een opstapeling van kleine dingen wat nu even doorslaat....
Ik heb serieus dingen gedaan
Grutjes dat vertelde ze me zaterdag allemaal, heel genant 

Ik kijk het gewoon vaak.
Schaam je meid!
Fleur gaat bruine petrie chaps kopen, de gelduitgeefster/copycat

Heb nu de Ariat Women's Heritage Iii Paddock in Chocolate gekocht en een neiuwe jas