Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Zo stukje nieuwe profiel aan het uploaden van waro
Ahtnamas schreef:@ Nadine, je stapte vandaag in bij me in de busprobeerde je nog te roepen maar mijn stem werkte niet mee en toen zag ik dat je oordopjes in had dus dat ik extra hard zou moeten schreeuwen en toen dacht 'mwa la maar!
' En toen ging er bijne een vrouw met hele dikke billen (onbeschoft!) zonder te kijken of iets te zeggen bijna boven op mijn tassen liggen! (ik zat net dus had de tassen nog niet op schoot kunnen zetten!) ...
.
. 
Wat is het toch een toppertje, 
En met overgangen maken blijf

ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA 

?
!
! Citaat:Hoi melanie, bedankt voor je berichtje op mijn topic, over mijn paard wat in de sloot viel. Ik lees nu ook een ander topic van jou, dat je een verzorgpaard zoekt.
Ik woon in zwaag, noordholland, maar als ik in almere zou wonen zou je oproep me zeker aanspreken!
Ik vind het heel goed dat je al die dingen over jezelf verteld en dat je verantwoordelijk met paarden om kunt gaan blijkt volgens mij wel daaruit!
Mijn paard heeft ook een verzorgster, zij is nu helaas doordeweeks in zwolle voor haar studie, dus zij ziet hem alleen in het weekend.
Nou succes met vinden he!!!
Groetjes annemarie en tisby

Haha, ik had gelijk vrienden met ze gemaakt. Had Dunja voor het rijden bij Nadien een paar handjes gegeven en Victor ook voor en na het rijden heel wat handjes..
Was echt leuk om te zien hoe lekker ze het vonden!
super dat het rijden zo top ging met Victor. Dan voel je je voldaan he Dj69 schreef:Melissa van harte en een topdagje. feest ze
Melanie veel plezier bij je broer
Melanie ook nogsuper dat het rijden zo top ging met Victor. Dan voel je je voldaan he

Melanie_B schreef:Ik heb de CD van Marco op!
jaaa Marcooo