wat me ook wel cool lijkt is als je denkt heeel echt heeel slecht gereden te hebben dat je denk ik hal 180 ofzo dat je dan 1e wordt met hele hoge puntne
Haha heb ik wel eens gehad, naja ik werd geen eerste maar had 218, terwijl ik in de verkeerde galop zat, een figuur ging doorzitten terwijl ik moest lichtrijden, mijn paardje een bakkabouter tegen kwam dus jaa
dat lijkt me juist wel cool maar ik ben ook wel 4x per week er te vinden OEHH ik had vorige week een rep van wiskunde gemaakt en daar had ik een 7,8 voor
Ik dacht ook wel eens dat ik vast de 180 niet zou halen (En als ik eerlijk ben, had ik gewoon rond die 180 moeten zitten) Het paard waar ik op reed was harstikke druk, en eigenlijk leek dus geen enkel figuur op wat het had moeten zijn. Echter bleek dat ik 219 punten had. Jury was ontzettend soepel. Vond dat niet zo leuk toen...
net geoefend he t leek werkelijk nergens op, paard slecht aan mijn been, ja ik vind het ook niet zo heel gek na eerst 2 uur keihard moeten lopen.. maarja zo ga ik het niet halen denk ik.. morgen ga ik er weer op maar dan moet ze maar 1 uur en dan ga ik in de buitenbak proefje nog even alleen oefenen..
Hallo iedereen . Ik ben ook weer terug van mijn vakantie naar Turkije . Heb helaas ook weer mijn vriendje daar gedag moeten zeggen (tja het is nu wel een soort van officieel). Gelukkig komt ie voor zijn studie naar Engeland en issie wat dichterbij .
Ennuh succes met je proefje (of is dat al geweest ).
Heb je een vriendje in turkije? Pff lijkt me lastig als hij zo verweg woont!. Mijn ouders zijn deze week weg en ik heb gister een heerlijke girls night gehad! En vanavond komen mijn vrienden en morgen neem ik een dagje vrij!.. Heeerlijke week word dit!
Ja is ook lastig . Vooral als je dan weer even bij elkaar bent en weer afscheid moet nemen... Ik had me heel erg voorgenomen om niet verlieft te worden maar dat werkte niet echt dit keer. Meestal heb ik ook zoiets van het is voor hun elke twee weken een ander. Maar zo is hij helemaal niet (gelukkig). Hij had een week van te voren al tegen andere nederlandse gasten gezegt van owwww mijn vriendin komt volgende week weer! En wat ik ook fijn vind hij houd gewoon altijd contact, krijg elke dag wel een berichtje .
Maar ja hopelijk komt ie snel naar Engeland want dan is het ook voor hem makkelijker om hier op bezoek te komen en ik daar. Die tickets zijn niet zo duur dus dan vlieg je gewoon even over voor een weekje of weekend .
Lekker he als je ouders weg zijn . Heerlijk het huis voor je alleen geen gezeur... Super!