Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:30

Thanks ! Zou de maat nog wat uitmaken denk je?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:38

Ik heb vroeger hetzelfde probleem gehad bij Rejoice, en toen van een oude dweil een soort hoesje gemaakt, die over mijn neopreen singel geschoven.

Lamswollen hoesjes zou ik niet doen, zo goedkoop zijn ze ook niet en ook niet makkelijk te wassen.

Ik heb trouwens neopreen singels voor een behoorlijk stuk minder dan 60 Euro gekocht (waren toen 12,50 geloof ik op de Americana in Augsburg) meteen een paar ingeslagen. Maar idd, die gespen gaan roesten.
Op dit moment rijd ik met een leren singel en daar ben ik ook heel tevreden over.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:25

Thanks! Ik denk toch dat ik eerst even zo'n wollen bontje ga proberen. Onze wasmachine heeft een wolwasprogramma dus dat zal dan wel goed gaan (hoop ik). Ze kosten € 35 bij Just Western. Wel en bedrag waarvoor ik het wil proberen. In ieder geval bedankt voor de tips !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 12:44

Ja dat komt vast wel goed hoor ;)

Haha gisteren gewoon voor het eerst bitloos buiten gereden. Zou eerst bitloos in de binnenbak maar daar was het een beetje druk. Dus toen samen met Rhea en Rieneke naar buiten gegaan alleen besefte ik me bij het uitgaan van de bak dat ik alleen een touwhalster had :') Toch maar gegaan en het ging super, ook het draven en galopperen!

Daarna de birthday-girl lekker verwend met slobber waar ik appels en wortels in had gedaan :+:

Grace is vandaag jarig! Vind het echt te grappig dat de halfzusjes een dag na elkaar jarig zijn :))

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 12:45

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:10

Ben ik erg blond als ik vraag wat we dan hadden moeten missen?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:19

Laat maar, ik vond een eerder bericht van deze persoon (TS) over de wedstrijd in Middenmeer. Ik weet al over wie ze het heeft...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:59

Dat had ik nog nieteens gezien. Ik ben Zaterdag niet de hele wedstrijd geweest, heb niets gezien dat niet door de beugel kon, maar heb niet overal met mijn neus opgezeten dus ik kan wat hebben gemist. Dat je je paard gaat scholen op het moment dat je een probleem tegenkomt lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal, en dat er supporters langs de bak stonden is die aan hebben gemoedigd is blijkbaar ook niet goed?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:26

:wave:

Nieuwe lens is binnen :+:

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:44

Super Suus, wanneer ga je foto's maken ? (hint, hint)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:54

Hi Suus,

Ik weet niet of Anouk het ook al voor mij aan je had gevraagd maar ik zou ook graag foto's van Beer willen hebben als dat kan. Uiteraard betaal ik er gewoon voor! Ik hoor graag of je daar tijd en zin in hebt !

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:55

Oja, en Trudy ik heb het ook niet gezien maar het lijkt wel alsof ze het over één van ons heeft.

<zucht>

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:02

Ha, ikke ben blij, de Oregon Trail Tack store kan mijn favoriete rijschoen bestellen! Eindelijk, ik is heppie! Ze zitten gewoon zo lekker, hebben een voetbed, zijn lacers zodat ik er met mijn hoge wreef ook makkelijk inkom...yeah! Kan het oude versleten paar met een goed geweten de kliko in...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:06

San1978 schreef:
Hi Suus,

Ik weet niet of Anouk het ook al voor mij aan je had gevraagd maar ik zou ook graag foto's van Beer willen hebben als dat kan. Uiteraard betaal ik er gewoon voor! Ik hoor graag of je daar tijd en zin in hebt !

:j Tuurlijk kan dat, met deze lens ga ik sowieso niet gratis lopen zeulen (dat ding zit zoo complex in elkaar, heb 'm net nadat ik m'n kat ermee heb bekeken heeeeeul voorzichtig terug gedaan in de doos :o ), hij is wel eeeerrug gevoelig. :+: Ik moet nog wat nieuwe cdhoesjes regelen want die zijn op. _O-

Ik ga 'm wel eerst even uittesten op Stace want net bij de kat was 't ook wel ff wennen, maar ik heb nu een ander diafragma bereik en dat vind ik weer super :+: . Ik kan nu een kleiner gedeelte scherp maken (dus ik kan meer achtergrond wazig maken).

Suus is helemaal blij met d'r telezoomlens :+: (hij's wel groot hoor := ).

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:10

Jeeeej ! Nu hebben we eindelijk onze eigen privé fotograaf ! Ben blij dat jij blij bent met je nieuwe lens Suus :D , veel plezier ermee! Ik hoor t.z.t. wel wat jouw prijs wordt voor een sessie !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:25

Cool Suus *\o/* Je gaat er vast mooie foto's mee maken :))

@Trudy: Ik kom al sinds een tijdje niet meer in topics die erg snel veel pagina's krijgen. Daarmee ben ik een beetje klaar :') Goed van je schoenen btw!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:28

hallooo daar allemaal!! nu wordt ik toch nieuwsgierig waar vind ik de discussie?

jippie een eigen fotograaf, goed zeg!! we zien de prijslijst wel hangen op stal!!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:37

Totaal geen interessante discussie. Bespaar jezelf de moeite en zonde van je tijd. Er zijn leuke dingen om je mee bezig te houden: het feit dat wij een eigen fotograaf hebben bijvoorbeeld :j *-:) *\o/* !!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 07:09

hahah ik vind het best hoor...
wat een weer he! heb muf maar weer een dekentje op gedaan, hij had kippevel! haha echter kerel!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:06

-O- Zulk weer kan het ook alleen zijn als ik een nieuwe lens heb om uit te testen he _O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:42

Haha een Muf met kippenvel, dat had ik wel willen zien! Beer was ook helemaal fluffy gister, al zijn haar wijd uiteen dus het leek wel alsof die in droger had gezeten. Keb toen ook maar weer een dekentje omgegooid voor de nacht :-).

Suus, vanaf morgen wordt het weer mooi weer. Half bewolkt, droog en zon dus dan kan je hem eindelijk uitproberen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:44

*\o/*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:06

Met al die miezerregen gisteren was ik uiteindelijk toch best wel nat. Rejoice is even buiten geweest, heeft heerlijk lopen springen, en dat ze terug kwam op stal stond er een flinke hoop hooi. Ik hoop dat ze vandaag weer de paddocks op kunnen.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:19

Ik denk het niet Trudy, gezien het weer.

Oh ja, voor diegene die zich afvragen: wat een raar tijdstip voor IJp achter de pc, maar zit nu even tussen 2 klussen door thuis te eten. Was vanmorgen bij de Belastingdienst in Alkmaar en moet zo naar de NAM in Den Helder. Daar moet ik een blouse aan, en die lag nog thuis aangezien ik niet wist dat ik door moest naar de NAM.

Maar omdat ik in Den Helder zit vandaag, ga ik op de terugweg de dekens halen, dus Trudy, die van jou heb je vanmiddag weer.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:33

Super, zal alvast wat ruimte maken!