Maak maar da je nie valt KWeet dat nog dak vorig jaar met Winnie door de sneeuw naar hte ben geweest
ALlé, kga slapen, kben moe, kmoe me vakken voorbereiden want maandagnamiddag gaan we wsl winnie scheren en kwil derbij zijn en kwil morgenmiddag mee dineren met de jagers (alléja, kga daar toe komen als ze beginnen met 't dessert ) en dan ga 'k rijden en kga dan foto's trekken van Donna (eerst kuisen/vlechten/.. ) voor under kerstkaartjes.
ik vind et ook ali (nek! ) K heb zo nog ké me banaan in mn oor rondgelopen al roepend: " ik hoor nx ik hoor nx er zit een banaan in mn oor" met een ernie stemmetje
Laatst bijgewerkt door laverite op 15-12-06 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Of ik op jumping zal gaan, weet ik nog niet. Misschien wel.. maar ik weet het eigenlijk nog niet, m'n pa moet werken dus of het er zal van komen... Maar woensdagochtend gaan de haren er officieel af bij Beth. Gisterenmiddag regende het jammer genoeg niet. Maar kben weg.. Bio blokken, m'n hoofdvak. Dus heel de maandagmorgen heb ik examen Biologie van Mevr. Van Poucke. Ze geeft ook les in Hemelsdale.