Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mendi

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:28

Uhmmm.... ik ga ook maar eens uitloggen!
Tot morgen (denk ik!) Doei!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:35

Mendi schreef:
Haha, hebben jullie het serieus over mij gehad!? Haha!
Nou, je zal wel een raar beeld van mij hebben dan! Ik en altijd doordenken.. Verward Het wordt tijd dat we ook eens meeten!

Nah, het ging 3 woorden over jou! Je moet je niet meteen heel vereerd voelen he haha Haha!
We hadden het over dingen verkeerd opvatten en toen zei Lav dat jij dat vaak doet en meteen doordenkt Tong uitsteken

Ja we moeten ook maar een x meeten he. Maarre.. 21 okt zowieso toch? Moet alleen vervoer hebben.. En jij kan gewoon mee hoor want we gaan toch alleen stappen en draven.

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:15

bonte gecondoleerd en heel veel sterkte wat naar zeg

verder ben ik nu net klaar nadat ik vancohtend om 6 uur mn bedje uit rolde om te gan werken
vervolgens thuiskwam om half 5 even snel wat heb gedronken en aan het huiswerk ben gegaan
nu mag ik van mezelf naar bed met de hoop dat ik me er morgen weer zo goed toe kan zetten want dat is altijd maar de vraag Lachen

kortsamengevat
weltrusten mensen ik ben off

(alleen was ik al de enige die nog over was volgens mij maargoed laten we daar maar niet op letten ik kan heel goed gesprekjes voeren met mezelf:)

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:37

buhhh wat een rotdag gisteren zeg op het werk!
ik heb me een zeikerds van een patienten!!! en normaal gesproken kan ik het hebben, maar niet als er 2 andere patienten terminaal liggen! Dan kan ik zo kwaad worden als een patient van mij eist om hun brood te gaan smeren terwijl ze dat makkelijk zelf kunnen en dat een patient een warme maaltijd eist, want dat is hij zo gewend.
buhhhhh D*nder op! het is hier geen hotel......
Maar goed, was erg druk gisterenavond op wennekers! Pascal liep erg raar... zelf met een tik op zijn kont werd hij niet sneller dus ik laat even de hoefsmid komen en de tandarts. Moet wel daar aan liggen want het is weer hoog tijd om de tanden te doen en nieuwe easywalkers eronder te gooien.
Veyton ging als een raket! (letterlijk.....) Hij was behoorlijk actief en heb een soort van wedstrijdje gehouden met een andere man. Hij stelde voor: "morgen, 2 pionnen, 5 rondjes, jij en ik!"
Haha!
Het is ook zo'n leuke knol! Dit keer ging hij heel erg goed bitloos. Denk dat ik het niet zo snel moet opgeven en gewoon door moet rijden.
Bonte: gecondoleerd! (al snap ik er niets van maar ik zal het wel zien vanmiddag...)

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 10:08

ladyjoy schreef:
Hhmmm ik heb nog een pakje Oreo koekjes en nog 2 Calipo's (cola). Wat zal ik nemen? Ik mag van mezelf doordeweeks niet snoepen, maar ja het is toch bijna zaterdag he Tong uitsteken

Ik heb ook een zware Calipo cola verslaving Haha!
Heb er gister avond ook 1 weggewerkt *LOL*

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:36

Schimmelig schreef:
ladyjoy schreef:
Hhmmm ik heb nog een pakje Oreo koekjes en nog 2 Calipo's (cola). Wat zal ik nemen? Ik mag van mezelf doordeweeks niet snoepen, maar ja het is toch bijna zaterdag he Tong uitsteken

Ik heb ook een zware Calipo cola verslaving Haha!
Heb er gister avond ook 1 weggewerkt *LOL*

Lekker he Lachen Ik had een tijdje geleden zo'n grote doos met 12 stuks van de Makro meegenomen Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:57

Hallo hallo waar is iedereen? Hyper!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:41

I'm sooo bored (dat heb je he, als je 11 dagen ziek thuis zit)..
Ik wil iets (leuks) doen maar het regent Huilen

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:49

Zo..ben er ook weer even...Bonte...gecondoleerd... Ach gut .Naar bericht..brrrr.

Patty..van harte meid en top dat je de prijs aan hebt kunnen passen.OK dan! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!! JaUhm bedoelde jij Filip en Amanda van de Hollandsche... Nors opkijken

Verder moet ik even melden dat mijn vriendje gister voor het eerst les heeft gehad Op Fax Haha! ,foto's komen later Tong uitsteken.Straks weer even richting stal...

Laters Doei! Doei, doei

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 12:14

Poeh, net even de banner vervangen Lachen

Ik ben zoooo niet handig met fotoshop, dus ik ben er nog niet helemaal blij mee. Ik zou wel eens een effectje willen toepassen, maar ik weet niet hoe Verdrietig

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:15

Zoo das een groot compliment voor Muis!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 12:45

Haha, och! Op die vorige banner stond ook de poonie van een Bokster Lachen Tong uitsteken

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:23

das een goeie prijsvraag :d
wie was de pony op mn vorige banner en van wie was die ;P
hihi
oja patty idd gefeliciteerd nog met je paard

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:04

Hello! Ik meld mij ook weer even, moet zo weer werken Lachen

Patty bedoelt Filip en Armanda die (inderdaad) de HM hebben gehad...

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:14

Er is trouwens verder niemand meer die een bijrijpaard zoekt geloof ik toch? Er zijn er namelijk best veel op Wennekers die adverteren. (die "van Joki" dus, die met meerdere paarden die ik gemaild heb, dan nog een fjord, en nog iemand met een merrie en een jonge hengst... en volgens mij nog wel meer)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:23

Hallo allemaal! Doei!
Patty wat heb je een leuk paard zeg!! prachtig schimmeltje!! Heel veel plezier met Roos!! Haha!
(ik heb dr vanmiddag even mogen bewonderen in de buitenbak hihi Nagelbijten / Gniffelen )

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:19

Pluutje schreef:
Er is trouwens verder niemand meer die een bijrijpaard zoekt geloof ik toch? Er zijn er namelijk best veel op Wennekers die adverteren. (die "van Joki" dus, die met meerdere paarden die ik gemaild heb, dan nog een fjord, en nog iemand met een merrie en een jonge hengst... en volgens mij nog wel meer)

heb jij die van die meerdere paarden gemailt? vandaag edit: gister zag ik toevallig zag ik die vrouw van die paarden en ze was aan een meisje aan het uitleggen hoe alles moest dus volgensmij heeft die iig al voor 1 paard een bijrijdster.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:25

Ja die heb ik gemaild, die andere trouwens ook. Bij haar kwamen ook al 2 meisjes kijken (dus bij die met de merrie en de hengst)

Ok, dat kan, ook enig idee voor welk paard? Nou ja, ik zal het wel horen. En weet zoizo nog niet wat ik nou wil (hoezo weegschaal Boos! )

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:32

Pluutje schreef:
Ja die heb ik gemaild, die andere trouwens ook. Bij haar kwamen ook al 2 meisjes kijken (dus bij die met de merrie en de hengst)

Ok, dat kan, ook enig idee voor welk paard? Nou ja, ik zal het wel horen. En weet zoizo nog niet wat ik nou wil (hoezo weegschaal Boos! )

voor een kwpn merrie met veulen die volgensmij....maar ze heeft ook een hele leuke fries alleen weet niet of die ook op wennekers staat.....

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:41

Ok. Ik had al gezegd dat mijn voorkeur in eerste instantie de fries zou zijn, maar daar nog geen reactie op gehad (geloof gisteravond gemaild). Ben benieuwd. (anders misschien die andere merrie, die is ook wat groter, maarja, moet het nog maar zien allemaal...)

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:43

weet je nog niet zeker of je het wilt?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:45

Nou ja, niet helemaal nee (of ik uberhaupt weer wil (bij)rijden). Maar heb mezelf zoizo een beetje aangeleerd om het allemaal maar even af te wachten en vooral te proberen om me er zo min mogelijk op te verheugen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:45

En dan lukt nooit iets, als je er niet voor de volle 100% achterstaat he mevrouw Knipoog

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:48

precies LJ zo denk ik er ook over Knipoog

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:48

Hahaha. Nou ja, ik vind het ook een hele goede kans dat ik nu in de honoursbachelor zit, denk dat ik later niet zo blij met mezelf ben als ik daar uit gezet word omdat ik (weer) teveel met paarden bezig was.

edit: plus dat het dus ook een beetje zelfbescherming is, eerst maar eens zien hoe het verder verloopt...