Tot morgen (denk ik!)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mendi schreef:Haha, hebben jullie het serieus over mij gehad!?![]()
Nou, je zal wel een raar beeld van mij hebben dan! Ik en altijd doordenken..Het wordt tijd dat we ook eens meeten!

ladyjoy schreef:Hhmmm ik heb nog een pakje Oreo koekjes en nog 2 Calipo's (cola). Wat zal ik nemen? Ik mag van mezelf doordeweeks niet snoepen, maar ja het is toch bijna zaterdag he

Schimmelig schreef:ladyjoy schreef:Hhmmm ik heb nog een pakje Oreo koekjes en nog 2 Calipo's (cola). Wat zal ik nemen? Ik mag van mezelf doordeweeks niet snoepen, maar ja het is toch bijna zaterdag he
Ik heb ook een zware Calipo cola verslaving
Heb er gister avond ook 1 weggewerkt
Ik had een tijdje geleden zo'n grote doos met 12 stuks van de Makro meegenomen
.Naar bericht..brrrr.
Uhm bedoelde jij Filip en Amanda van de Hollandsche...
,foto's komen later
.Straks weer even richting stal...

) Pluutje schreef:Er is trouwens verder niemand meer die een bijrijpaard zoekt geloof ik toch? Er zijn er namelijk best veel op Wennekers die adverteren. (die "van Joki" dus, die met meerdere paarden die ik gemaild heb, dan nog een fjord, en nog iemand met een merrie en een jonge hengst... en volgens mij nog wel meer)
) Pluutje schreef:Ja die heb ik gemaild, die andere trouwens ook. Bij haar kwamen ook al 2 meisjes kijken (dus bij die met de merrie en de hengst)
Ok, dat kan, ook enig idee voor welk paard? Nou ja, ik zal het wel horen. En weet zoizo nog niet wat ik nou wil (hoezo weegschaal)